6866

Baby Sitter, Angajator fara intermediar, Germania (Full time) la Fara Intermediar

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 21.08.2011
  • Numar referinta: 6866

Experienta

  • martie 2011 - mai 2011

    Baby Sitter, Angajator fara intermediar, Germania (Full time), Fara Intermediar

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Au Pair / Babysitter / Ingrijire

    Responsabilitatea mea era sa ingrijesc de o fetita de 5 ani, sa efectuez toate treburile casnice( sa gatesc, sa spal, sa fac curatenie) si tot ceea ce tine de igiena ei personala si de asemenea sa fac lectii de engleza cu ea si sa ii supraveghez toate activitatile, inclusiv cele recreative, insotind-o pretutindeni.
    

  • octombrie 2010 - martie 2011

    Agent Relatii Clienti, Nobel Romania SRL, BUCURESTI (Full time), NOBEL Romania SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Dupa cum reiese din CV-ul meu, m-am reangajat la aceasta firma. Am mai lucrat aici si in anul 2008. Voi scrie aceleasi caracteristici si aceleasi responsabilitati. Am ocupat acelasi tip de post. Tot Reprezentant de Relatii Clienti. Eu lucram in Departamentul de Relatii cu Clientii, ca si Junior Customer Service Representatie. Am fost angajata in acest domeniu datorita relationarii bune cu oamenii, datorita cunostintelor avansate de limba engleza si limba spaniola si datorita rezistentei la stres, rabdarii si spiritului de echipa. 
    Acestea erau responsabilitatile mele principale:
    - administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti
    - prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
    - urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
    
    Sarcini si indatoriri specifice:
    
    - sa interactionez telefonic cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare;
    - furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate);
    - mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor;
    - introducerea datelor clientilor si verificarea lor;
    - identificarea si implementarea de proceduri noi, functie de solicitarile clientilor;
    - mentinerea relatiilor cu clientii (telefon, e-mail). 
    preluarea apelurilor telefonice de la clientii companiei(interni si externi);
    - identificarea informatiilor relevante in procesul de asistenta a clientilor;
    - solutionarea problemelor clientilor conform procedurilor companiei(implica uneori negocierea sau propunerea unor oferte);
    - filtrarea si transmiterea raportarilor catre celelalte departamente( asigurarea unei buni comunicari intre departamente);
    - operarea in aplicatiile interne a modificarilor necesare.
    

  • ianuarie 2010 - august 2010

    Agent Relatii Clienti, Totem SRL, BUCURESTI (Full time), Totem SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    La acest post mi s-a cerut de la inceput sa fiu o persoana proactiva, care nu asteapta sa i se spuna ce are de facut. Am indeplinit cu succes aceasta conditie. Responsabilitati : Pozitia de Customer Service Representative constituia o pozitie de entry level in compania aceasta. Ca si Customer Service Representatives eram responsabila atat de relatia cu clientii existenti cat si de atragerea de clienti noi. Responsabilitati :
    - sa raspund cererilor clientilor existenti sau potentiali, in general telefonic sau prin email; 
    - sa ofer clientilor informatii despre serviciile noastre;
    - sa alcatuiesc dosarele pentru aplicatiile de credit si verifica informatiile furnizate de clienti; 
    - sa identific si rezolv problemele semnalate de clienti. Acestea implicau de cele mai multe ori lucruri tehnice. 
    - sa ofer clientilor informatii despre situatia dosarului de credit, platilor si transferurilor; 
    - alte responsabilitati erau hotarate de echipa de management, si trebuiau ulterior implementate.

  • decembrie 2008 - februarie 2009

    Lucrator Comercial, MINIPRIX DISCOUNT CONCEPT SRL, BUCURESTI (Full time), MINIPRIX Magheru SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Atributii mele principale (si sarcini aferente):
    1. Sa asigur necesarul de marfa la raft
    - sa aduc marfa din depozit
    - sa ordonez rafturile pe categorii de produse si pe tipuri de produse 
    - sa expun marfuri intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibile clientilor
    - sa urmaresc rafturile si sa asigur incarcarea lor cu marfa in functie de vanzare
    - sa compar, sortez si verificc marfa
    2. Sa daptez etichetele si afisele in functie de cerintele curente
    - sa actualizez etichetele in functie de pretul din ziua respectiva
    - sa schimb etichetele o data la doua saptamani la acele produse care intra in promotie
    - sa inlocuiesc etichetele deteriorate
    - sa elimin etichetele pentru produsele care nu mai sunt la vanzare
    - sa pozitionez etichetele in display-ul raftului pentru fiecare tip de produs in parte
    - sa inlocuiesc afisele din promotia veche cu afisele din noua promotie
    3. Sa asigur pretul produselor care au o greutate diferita de 1 kilogram
    - sa cantaresc produsele ambalate care au greutati diferite de 1 kilogram
    - sa lipesc etichetele cu pretul corespunzator pe produsul ambalat
    4. Sa asigur igiena rafturilor (in fiecare dimineata si seara trebuia sa fac acest lucru)
    - Sa supraveghez rafturile pentru a interveni prompt in cazul unui incident
    - Sa inlatur produsele care sunt deteriorate si pot afecta igiena raionului
    - Sa ridic ambalajele produselor aranjate in raft si sa le depozitez la gunoi
    - Sa fac curatenie curatenie in cazul unui incident
    5. Sa verific termenul de valabilitate al produselor
    - sa controlez zilnic valabilitatea produselor
    - sa scot de la vanzare acele produse care mai au o zi de valabilitate
    6. Sa realizez comenzile pentru produsele ce urmeaza a fi expuse la raft
    - Sa urmaresc vanzarile din ziua anterioara
    - Sa fac comenzi in functie de vanzarile din ziua anterioara
    - Sa dau comanda in functie de necesarul din ziua respectiva (tinand cont de faptul ca in zilele de week-end comenzile sunt mai mari)
    7. Sa ofer relatii clientilor
    - Sa ofer informatii despre marfa expusa
    - Sa raspund solicitarilor clientilor
    - sa ofer ajutor clientilor
    - Sa informez clientii de schimbarile care au avut loc in privinta produselor
    
    Responsabilitatile postului:
    - Sa raspund de asigurarea volumului de marfa corespunzator, in rafturi
    - Sa raspund de valabilitatea produselor expuse
    - Sa raspund de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi)
    - Sa raspund de conditiile de igiena a marfii
    - Sa raspund de informarea clientilor
    - Sa raspund de rezolvarea problemelor si de satisfacerea cerintelor clientului
    - Sa raspund de supravegherea raioanelor
    - Sa informez superiorii cu privire la vanzarile din raioane
    - Sa identific acele produse care nu se vand si raporteaza Asistentului Manager pentru masuri adecvate
    - Sa respect instructiunile verbale si scrise date de superiori.

  • ianuarie 2008 - decembrie 2008

    Agent Relatii Clienti, NOBEL ROMANIA SRL, BUCURESTI (Full time), NOBEL Romania SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Eu lucram in Departamentul de Relatii cu Clientii, ca si Junior Customer Service Representatie. Am fost angajata in acest domeniu datorita relationarii bune cu oamenii, datorita cunostintelor avansate de limba engleza si limba spaniola si datorita rezistentei la stres, rabdarii si spiritului de echipa.
    Acestea erau responsabilitatile mele principale:
    - administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti
    - prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
    - urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
    
    Sarcini si indatoriri specifice:
    
    - sa interactionez telefonic cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare;
    - furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate);
    - mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor;
    - introducerea datelor clientilor si verificarea lor;
    - identificarea si implementarea de proceduri noi, functie de solicitarile clientilor;
    - mentinerea relatiilor cu clientii (telefon, e-mail).
    preluarea apelurilor telefonice de la clientii companiei(interni si externi);
    - identificarea informatiilor relevante in procesul de asistenta a clientilor;
    - solutionarea problemelor clientilor conform procedurilor companiei(implica uneori negocierea sau propunerea unor oferte);
    - filtrarea si transmiterea raportarilor catre celelalte departamente( asigurarea unei buni comunicari intre departamente);
    - operarea in aplicatiile interne a modificarilor necesare.

Educatie

  • 2009 - Prezent

    Diploma de facultate, Facultatea de Drept si Administratie Publica

    • București, România
  • 2003 - 2007

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul National Bilingv George Cosbuc

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Italiana
Incepator
Germana
Mediu
Spaniola
Avansat
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 21.08.2011
  • Reference number: 6866

Foreign languages

English
Advanced
Italian
Beginner
German
Intermediate
Spanish
Advanced
Romanian
Native