68935

COORDONATOR LOGISTICA TRANSPORT la SC TIP TOP FOOD INDUSTRY SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
55%
  • Ultima actualizare: 14.03.2013
  • Numar referinta: 68935

Experienta

  • august 2012 - decembrie 2013

    COORDONATOR LOGISTICA TRANSPORT, SC TIP TOP FOOD INDUSTRY SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Transport / Logistica / Naval

    SC TIP TOP FOOD INDUSTRY SRL - societate avand ca si domeniu de activitate producerea, distribuirea si vanzarea de produse alimentare congelate si refrigerate.
    Activitatea mea in cadrul societatii a fost de coordonator departament logistica (transport) si a constat in urmatoarele:
    
    GESTIONARE FLOTA/OPTIMIZARE RUTE
    COORDONARE CONDUCATORI AUTO
    
    - asigurarea gestionarii si exploatarii in conditii optime a parcului auto compus din 40 autovehicule din care 20 autoutilitare trasport marfa la temperatura controlata prin termodiagrama si 20 de autoturisme destinate altor activitati; de asemenea, atributiile mele din cadrul departamentului constau si in coordonarea unui numar de 30 soferi repartizati pe masinile de transport marfa.
    - activitatea se desfasura astfel: primirea planning-ului de la departamentul vanzari a comenzilor de livrare/transport (in functie de locatia de livrare); planning-ului era compus din livrari zilnice, saptamanale, lunare catre magazinele proprii din Bucuresti si teritoriu, precum si catre clienti IKA.
    - distribuirea soferilor pe masini se facea in functie de un istoric de livrari si planningul primit de la departamentul vanzari, respectiv se organizau livrarile fixe: zilnice, saptamanale, lunare (livrarea acelorasi tipuri de produse catre aceleasi magazine, proprii si IKA), avand in vedere capacitatea masinilor de transport marfa, pana in 3.5 t sau peste 3.5 t precum si genul de marfa transportat.
    - pentru eficientizarea costurilor se avea in vedere incarcarea si distribuirea marfii in regim grupat (organizarea unei rute pe o masina se facea pe mai multe locatii din aceesi regiune, iar la intoarcere se urmarea, pe cat era posibil, sa se faca aprovizionarea cu materii prime necesare fabricarii produselor proprii) 
    - dupa organizarea rutelor de transport pentru fiecare tip de masina (greutate, volum, tip marfa) se inmanau fiecarui sofer avizele de expeditie a marfii, acesta se ocupa de incarcarea si distribuirea marfii in masina din rampa alocata, sub supravegherea directa a dispecerului.
    - asiguram suport si asistenta pentru toti angajatii companiei in vederea asigurarii tuturor documentelor legale necesare;
    - gestionam baza de date a mijloacelor de transport din aria de responsabilitate, in vederea pastrarii unei evidente stricte;
    - analizam costurile si consumurile auto si aplicam masurile care se impuneau, atunci cand constatam depasiri ale bugetului alocat;
    - asiguram gestionarea si centralizarea tuturor cheltuielilor cu privire la exploatarea si intretinerea parcului auto si incadrarea in bugetele aprobate;
    - intocmeam rapoarte privind costurile de intretinere si exploatare ale parcului auto furnizand o situatie exacta privind gestionarea si incadrarea in bugetul alocat;
    - raspundeam de corectitudinea situatiilor si informatiilor furnizate la timp atat catre managementul superior, cat si catre alte directii/ departamente;
    - evidenta asigurarilor R.C.A si CASCO;
    - controlul bonurilor de combustibil;
    - realizarea legaturii cu unitatile service agreate;
    - inregistrarea costurilor devizelor de reparatie;
    - inregistrarea ITP-urilor;
    - gestionarea foilor de parcurs;
    - intocmirea FAZ-ului;

  • octombrie 2007 - mai 2012

    COORDONATOR PARC AUTO si ZONA OPERATIONALA, GDF SUEZ ENERGY ROMANIA SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Logistica

    1.INTRETINERE / MENTENANTA;
    2.EXPLOATARE;
    3.RAPORTARE / EVIDENTE;
    4.COORDONARE PERSONAL;
    
    - asigura gestionarea si exploatarea in conditii optime a parcului compus din 200 autovehicule; 
    - ofera suport si asistenta pentru toti angajatii companiei in vederea asigurarii tuturor documentelor legale necesare pentru alinierea la standardele si cerintele legale din domeniu;
    - gestioneaza baza de date a mijloacelor de transport din aria sa de responsabilitate, in vederea pastrarii unei evidente stricte;
    - analizeaza costurile si consumurile auto si aplica masurile care se impun, atunci cand constata depasiri ale bugetului alocat;
    - asigura gestionarea si centralizarea tuturor cheltuielilor cu privire la exploatarea si intretinerea parcului auto/cladiri si incadrarea in bugetele aprobate;
    - intocmirea diferitelor rapoarte privind costurile de intretinere si exploatare ale parcului auto furnizand o situatie exacta privind gestionarea si incadrarea in bugetul alocat;
    - analizeaza impreuna cu clientul intern planul de casare pentru intregul parc auto si verifica documentatia rezultata;
    - stabilirea si dezvoltarea relatiilor profesionale cu clientii si potentialii clienti ai companiei;
    - evidenta asigurarilor R.C.A, CASCO si controlul bonurilor de combustibil;
    - realizarea legaturii cu unitatile service agreate si inregistrarea costurilor devizelor de reparatie;
    - inregistrarea ITP-urilor, gestionarea foilor de parcurs si intocmirea FAZ-ului;
    - coordoneaza gestionarea patrimoniului din cladiri (dotare cu obiecte de inventar, mijloace fixe, echipamente), receptia, alocarea catre clientii interni şi evidenta pe fiecare locatie a mutarilor şi transferurilor acestuia, inclusiv participarea la inventarierea anuala;
    - gestioneaza contractele aferente serviciilor de intretinere cladiri ce nu fac obiectul contractelor cu furnizorii de servicii intretinere cladiri agreati (analize microclimat, control acces, colectare deseuri);
    - gestioneaza contractele de utilitati (apa, gaze, electricitate, caldura, etc.), prin verificarea periodica a corectitudinii citirilor cantitatilor consumate efectuate de furnizorii de servicii de intretinere cladiri;
    - actioneaza in sensul reducerii cantitatii de utilitati consumate;
    - asigura intocmirea şi respectarea planurilor de acces şi de parcare, securitatea cladirilor şi activelor din cladire atât interior cat şi exteriorul cladirilor, ia masuri pentru asigurarea controlului accesului atât a angajatilor cât şi vizitatorilor sau clientilor;
    - coordoneaza solutionarea cererilor clientilor interni, asigurand respectarea termenelor stabilite prin politicile si procedurile companiei si prin contractele cu furnizorii de servicii de intretinere cladiri, precum si calitatea lucrarilor efectuate;
    - mentine relatia cu furnizorii din aria sa de responsabilitate si urmareste derularea contractelor cu acestia;
    - mentine evidenta reclamatiilor clienti interni si monitorizeaza solutionarea acestora;
    - intocmeste in SAP documentele de receptie referitoare la administrarea parcului auto/cladirilor si raspunde de corectitudinea situatiilor si informatiilor furnizate la timp atat catre managementul superior, cat si catre alte directii/ departamente;
    - asigura raportarea indicatorilor calitate si asigura interfata cu clienti interni cu privire la calcularea acestor indicatori;

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • BE
  • C

Limbi straine

Engleza
Incepator
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 14.03.2013
  • Reference number: 68935

Skills

Driving license
  • B
  • BE
  • C

Foreign languages

English
Beginner
French
Beginner
Romanian
Native