70063

Asistent Manager la S.C. OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP S.A.

  • România, Cluj Napoca
  • România, Cluj Napoca
  • Romania, Cluj Napoca
  • Romania, Cluj Napoca
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 04.03.2013
  • Numar referinta: 70063

Experienta

  • august 2012 - decembrie 2012

    Asistent Manager, S.C. OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP S.A.

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    -	întocmire pontaj electronic lunar
    -	operare documente contabile în aplicaţie special dedicată (borderouri, poliţe asigurare, chitanţe, pos)
    -	gestiune formulare regim special (distribuţie inspectori/agenţi, operare în program dedicat, consum/aprovizionare)
    -	registratură
    -	întocmire ordine de deplasare/ deconturi
    -	casierie: plată POS
    -	activităţi PR: deplasări/acţiuni protocol/evenimente/produse promoţionale
    -	sarcini secretariat (apeluri telefonice, corespondenţă, traduceri, arhivare, birotică, redactare documente solicitate de conducere, inventar)
    -	întocmire situaţii privind încasări (companie/brokeri)

  • aprilie 2011 - noiembrie 2011

    Asistent Manager, S.C. MUREȘAN DRAGOȘ ȘI ASOCIAȚII S.R.L., CLUJ-NAPOCA

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Activități de contabilitate primară:
    -	PFA: operare documente în programul Saga (versiunea pentru PFA)
    -	întocmire și depunere declarații fiscale (300,390,394,200), verificarea și gestionarea depunerii în termen a acestor raportări
    -	întocmire OP-uri, Registru Jurnal și Registru Inventar
    -	colectarea completă și în termen a documentelor contabile, de la clienți, în vederea prelucrării acestora, menținerea relației cu clienții
    -	operare în ReviSal: înregistrare contracte de muncă, acte adiționale, decizii de desfacere CIM
    -	întocmirea zilnică a Registrului de Casă în lei și devize, a dispozițiilor de plată și încasare către casierie, întocmirea ordinelor de deplasare și a deconturilor
    -	sarcini primare de audit: verificarea intangibilității soldurilor, întocmire și completare centralizatoare salarii
    Activități de secretariat:
    -	menținerea relației firmei cu instituțiile publice (ANAF, ITM, AJOFM, Primăria Cluj, Oficiul Registrul Comerțului, Casa de Asigurări de Sănătate)
    -	îndosarierea cronologică și arhivarea documentelor primare, a contractelor, a confirmărilor de sold, a corespondenței și a altor documente financiar-contabile
    -	înregistrarea hotărârilor și deciziilor luate de conducere, aplicarea ștampilei și repartizarea acestora, asigurând confidențialitatea asupra conținutului
    -	traduceri din/în limba engleză
    -	întocmire de  rapoarte, situații centralizatoare, situații de încasări și plăți
    -	primirea, distribuirea și expedierea corespondenței, întocmirea Registrului de intrare și ieșire a corespondenței
    -	preluarea apelurilor și direcționarea lor
    -	întâmpinarea clienților, asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor
    -	activități de birotică: scanare, xeroxare, transmitere prin fax a documentelor
    -	stabilirea necesarului de aprovizionat cu materiale de întreținere, rechizite și materiale consumabile
    

  • decembrie 2010 - decembrie 2010

    Stagiar contabil, B&C EXCLUSIVE S.R.L., CLUJ-NAPOCA

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Activitatea a presupus efectuarea unui stagiu de pregătire profesională, ce a avut drept scop dobândirea de cunoștințe referitoare la domeniul economic și relații comerciale, având următoarea tematică:
    -	cunoștințe în domeniul e-commerce, in domeniul comerțului și a legislației muncii 
    

  • aprilie 2010 - septembrie 2010

    Economist, BIROU EXPERT CONTABIL, ALBA IULIA

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    -	arhivare documente contabile 
    -	prelucrare computerizată a documentelor contabile primare: facturi, chitanțe, ordine de plată, recepții
    -	întocmire declarații cu caracter fiscal pentru obligațiile aferente salariilor (100 şi 102)
    -	întocmire ordine de plată conform scadențarelor
    -	întocmire Registru Jurnal și Registru Inventar pentru PFA – uri 
    -	întocmire Situații de Încasări și Plăți
    

  • mai 2006 - octombrie 2006

    Lucrator comercial, HOUSE OF ART STAFF COLLECTION, CLUJ NAPOCA

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    -	ținerea unei evidențe zilnice a articolelor de îmbrăcăminte de pe raion (vânzare, intrări de articole noi, retururi, stocuri, solduri)
    -	aranjarea articolelor pe raion
    -	preluarea săptamânală a mărfurilor aprovizionate și ținerea evidenței acesteia  la nivelul depozitului – raion sport femei
    

Educatie

  • 2010 - 2012

    Master / studii postuniversitare, FSEGA

    • Cluj Napoca, România
  • 2007 - 2010

    Diploma de facultate, FSEGA

    • Cluj Napoca, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Italiana
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 04.03.2013
  • Reference number: 70063

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Italian
Intermediate
Romanian
Native