70102

Referent evidenta stocuri la United Shipping Agency SA

  • România, Constanța
  • România, Constanța
  • Romania, Constanța
  • Romania, Constanța
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
90%
  • Ultima actualizare: 15 mar.
  • Numar referinta: 70102

Experienta

  • iulie 2013 - martie 2016

    Referent evidenta stocuri, United Shipping Agency SA

    • Constanța, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Back Office

    Responsabilitati: Evidenta stocurilor scriptice la silozuri de cereale; preluarea si inregistrarea receptiilor si a livrarilor la intern pe auto/vagoane/barje in programul de evidenta stocuri si urmarirea stocurilor pe sort de marfa, origine si client– fise de magazie; intocmirea de procese-verbale cu ocazia predarii-primirii de avize si tichete de cantar de la furnizori in original; mentinerea legaturii cu clientii companiei prin raportarile zilnice si confirmarile lunare de stocuri; emiterea si transmiterea catre departamentul commercial, de rapoarte detaliate pentru marfa incarcata la nave (rapoarte de activitate, decont nava -calcul depozitare si manipulare transbord direct/indirect); rapoarte de conditionare marfa si rapoarte cantariri auto/ vagoane; emiterea de certificate de depozit si solicitarea de rapoarte de calitate la surveyorul firmei pentru loturile de marfa transferate de la un proprietar la altul; urmarirea acestor certificate pana la inchiderea lor (cand marfa transferata este incarcata la nava); obtinerea de accepte portuare de la CFR Marfa si centralizarea lor si a tuturor trenurilor descarcate sau ce urmeaza sa fie sub operare in cadrul companiei; preluarea documentelor originale de la trenurile avizate sosite cu transportatorul CFR Marfa; solicitarea catre CFR Marfa de constituire a unei comisii de constatare pentru verificarea vagoanelor cu sigilii rupte, care prezinta scurgeri de marfa; achitarea taxelor CF conform contract si evidenta de calcul a TOU-lui;

  • aprilie 2012 - iunie 2013

    Asistent manager, Incas Automation & Engineering

    • Constanța, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Energie / Industrii extractive,Industrii / Productie

    Firma activeaza in industria chimiei si petrochimiei 
    Responsabilitati: Asigurarea repartizarii si transmiterii informatiilor primite din afara firmei , catre toate departamentele firmei, precum si in sens invers. Tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice, traducerea de acte si materiale documentare, organizarea bazei nu date, inregistrarea documentelor care intra sau ies din firma, conform procedurilor implementate, inregistrarea discutiior din sedinte si intocmirea de rapoarte si procese verbale pentru fiecare sedinta, faceam rezervarile de hotel, ma ocupam de procurarea biletelor de avion, organizam programul de rezervari pentru diferite evenimente, seminarii, expozitii, simpozioane, multiplicam/ arhivam documentele.

  • octombrie 2010 - martie 2012

    Contabilitate primara, Yal Concept Srl

    • Constanța, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Responsabilitati: faceam note de intrare receptie (niruri), facturi, chitante, emiteam  bonuri fiscale, registul de casa - plati si incasari, toate fiind realizate in programul Winfirm PosMag si Winfirm Back Office, organizam echipa formata din 12 oameni (planificarea in ture a personalului, ma asiguram ca este respectat programul de munca si  pauzele), efectuam comenzi la produsele la care exista miscare pe stoc, propuneam conducerii promotii la anumite produse.

  • septembrie 2001 - iunie 2008

    Sef Departament Vanzari, Sc. Hanarom Srl

    • Constanța, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Prospectarea pietei, identificarea si atragerea de noi clientii, dezvoltarea imaginii firmei si a pozitiei acesteia pe piata romaneasca, intocmirea de documente fiscale (facturi,chitante) pentru produsele vandute, intocmirea de rapoarte saptamanale si lunare catre
    managerul general.

  • iulie 1997 - iulie 2000

    Secretara, SC. El Mabrouk SRL

    • Constanța, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Responsabilitatile mele erau: raspundeam la apelurile telefonice , primeam, sortam si distribuiam corespondenta catre departamentele vizate, pastram legatura cu clientii prin intermediul telefonului, faxului si e-mail, organizam dosarele si fisierele, redactam sau traduceam diverse scrisori, documente, cereri, oferte pentru clientii, organizam
    agenda managerului general, coordonam toate aspectele aranjamentelor de calatorie (bilete de avion, inchirieri de masini , rezervari la hotel).

Educatie

  • 2009 - 2012

    Diploma de facultate, UNIVERSITATEA "SPIRU HARET"

    • Constanța, România
  • 1998 - 2000

    Colegiu / studii postliceale, SCOALA POSTLICEALA SANITARA "FUNDENI"

    • București, România
  • 1992 - 1996

    Liceu / scoala profesionala, LICEUL TEORETIC "MIHAI EMINESCU"

    • Constanța, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • Capacitate de a munci in echipa
  • Flexibilitate si adaptabilitate

Limbi straine

Engleza
Avansat
Germana
Incepator
Romana
Nativ

Pre-interviu

Cum ti-ai descrie personalitatea?

Sunt o persoanǎ sociabilǎ, serioasa, muncitoare, punctualǎ, atenta la detalii.

Care sunt telurile tale in viata?

Datorita provocarilor intampinate de-a lungul timpului, sa cresc pe plan profesional.

Descrie jobul ideal pentru tine.

Imi doresc sa lucrez intr-o companie care sa imi ofere posibilitatea de a-mi pune in practica experienta acumulata pentru a creste satisfactia clientilor si reputatia companiei, intr-un mediu de respectare, recunoastere si crestere a valorilor angajatilor.

Care sunt scopurile pe care ti le-ai stabilit in cariera ta?

perseverenta si dorinta de autodepasire

Esti mai motivat lucrand in echipa sau in mod individual?

Am spirit de initiativǎ si rezistenta la stres, spirit organizatoric si de echipa dobandit in urma experientei de munca de pana acum, am abilitati de comunicare si puterea de a învața lucruri noi şi îmi asum numeroase responsabilitǎți pe care sǎ le pot duce pânǎ la capǎt.

Ce job ti-ar place sa ai peste 5 ani?

finante banci

La actualul sau fostul loc de munca, care au fost/sunt cele mai importante 5 realizari?

Organizarea  proceselor interne in cadrul departamentului, a comunicarii si a fluxului de informatii / documente, pentru optimizarea si eficientizarea activitatii departamentului achizitii.

Ce fel de salariu meriti?

peste salariul mediu pe economie

Poti lucra dupa termene limita, sub presiune, etc?

da

Care a fost ultima carte pe care ai citit-o?

Necredincioasa, de Ayaan Hirsi Ali

40%
  • Last update: 15 mar.
  • Reference number: 70102

Skills

Driving license
  • B
  • Communication skills
  • Ability to work in team
  • Flexibility and adaptability

Foreign languages

English
Advanced
German
Beginner
Romanian
Native