70298

Inspector de specialitate la Primaria Bacau - Directia Administrare

  • România, Bacău
  • România, Bacău
  • Romania, Bacău
  • Romania, Bacău
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 20.09.2013
  • Numar referinta: 70298

Experienta

  • mai 2013 - Prezent

    Inspector de specialitate, Primaria Bacau - Directia Administrare

    • Bacău, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    -Intocmeste noile contracte de chirie, energie electrica, apa si energie termica in urma solicitarilor comerciantilor sau in urma licitatiilor.
    -urmareste modificarile survenite in contractele de inchiriere;
    -intocmeste lunar balanta analitica şi sintetică a contului "461 - Debitori", respectiv: chirie, energie electrica, energie termica şi apa;
    -primeste si verifica dosarelor de licitatie;
    -intorcmeste documentatiilor necesare licitatiilor;
    - primeste si verifica documentatia necesara dosarelor de autorizatii de functionare pe raza pietelor din Bacau;
    - intocmeste autorizatiile de functionare;
    -conduce, coordoneaza si raspunde de activitatea serviciului si a personalului din subordine;
    -reprezinta Directia Administratia in relatiile cu tertii, pe baza de imputernicire;
    -are relatii cu Directia Economica din cadrul Primariei Municipiului Bacau;
    - contabilizarea tuturor platilor efectuate prin numerar si a documentelor care stau la baza platii: facturi, state de plata, bonuri fiscale, dispozii de plata;
    - contabilizarea tuturor incasarilor si documentelor de transfer catre sediu: rapoartele zilnice si chitantele prin care se face dovada depunerii banilor la banca sau a predarii catre sofer;
    - contabilizarea deconturilor de cheltuieli si a ordinelor de deplasare interne si externe;
    - efectuarea incasarilor si platilor prin casieria centrala;
    - evidente si rapoarte interne legate de propria activitate;
    - organizarea, indosarierea si arhivarea documentelor contabile specifice postului.
    intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale si a deciziilor, urmata de inregistrarea acestora in Revisal
    - intocmirea adeverintelor solicitate de salariati;
    - intocmirea si contabilizarea statelor de plata si a notelor explicative cu privire la modul de calcul al salariului;
    - alocarea bonurilor de masa catre salariati si inregistrarea acestora in contabilitate;
    - gestiunea dosarelor de personal;
    - evidente si rapoarte interne legate de propria activitate;
    - organizarea, indosarierea si arhivarea documentelor contabile specifice postului.

  • ianuarie 2011 - septembrie 2012

    Inspector de specialitate II, Primaria Bacau - Directia Administrare

    • Bacău, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    -tinerea evidentei debitorilor din chirii, energie electrica, energie termica si apă. ; calculeaza lunar si emite facturi pentru utilitatile consumate de chiriasi, in functie de situatiile furnizate de catre biroul administratori (energie electrica si apă) si de cele mentionate in contracte;
    -urmareste modificarile survenite in contractele de inchiriere;
    -intocmeste lunar balanta analitica si sintetică a contului "461 - Debitori", respectiv: chirie, energie electrica, energie termica si apa;
    -centralizeaza facturile si alte documente referitoare la activitatea desfasurata, intocmeste nota contabilă si o prezinta pentru centralizare in vedrea intocmirii balantei de verificare, dupa verificarea de catre seful serviciului contabilitate;
    -conduce, coordoneaza si raspunde de activitatea serviciului si a personalului din subordine;
    -reprezinta Directia Administratia in relatiile cu tertii, pe baza de imputernicire;
    -are relatii cu Directia Economica din cadrul Primariei Municipiului Bacau; documentelor care stau la baza platii: facturi, state de plata, bonuri fiscale, dispozii de plata;
    - contabilizarea tuturor incasarilor si documentelor de transfer catre sediu: rapoartele zilnice si chitantele prin care se face dovada depunerii banilor la banca sau a predarii catre sofer;
    - contabilizarea deconturilor de cheltuieli si a ordinelor de deplasare interne si externe;
    - efectuarea incasarilor si platilor prin casieria centrala;
    - evidente si rapoarte interne legate de propria activitate;
    - organizarea, indosarierea si arhivarea documentelor contabile specifice postului.
    - intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale si a deciziilor, urmata de inregistrarea acestora in Revisal
    - intocmirea adeverintelor solicitate de salariati;
    - intocmirea si contabilizarea statelor de plata si a notelor explicative cu privire la modul de calcul al salariului;
    - gestiunea dosarelor de personal;
    - evidente si rapoarte interne legate de propria activitate;
    - organizarea, indosarierea si arhivarea documentelor contabile specifice postului.
    - primirea, verificarea si completarea autorizatiilor de functionare pentru societatile care vin la prelungire sau deschiderea unei autorizatii ;
    - Participarea, primirea, verificarea si intormirea documentelor necesare licitatiilor;
    - Verificarea si intorcmirea documentatiilor necesare tuturor societatilor participante la negociere;
    - Intocmirea si verificarea actelor aditionale si a contractelor societatilor care apartin Directiei Administrare.

  • septembrie 2009 - decembrie 2010

    Secretar Facultate, Universitatea Alma Mater - Centru Bacau

    • Bacău, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    1. Realizarea conditiilor necesare functionarii optime a cadrului normativ intern;
    2. Coordonarea si realizarea optima a evidentei, planificarii, desfasurarii si evaluarii procesului de invatamant;
    3. Coordonarea si desfasurarea actiunilor necesare optimizarii rezolvarii problemelor nemijlocite ale studentilor;
    4. Sarcinile,responsabilitatile, competentele aplicabile in cadrul compartimentului secretariat facultate.;
    5. Sarcini pentru organizarea si desfasurarea activitatilor specifice bibliotecilor;

  • iunie 2009 - august 2009

    Promoter, Sprider Store

    • Bacău, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Muncitori

    Sa am responsabilitate fata de munca facuta, respectiv respect fata de seful de echipa si fata de toti lucratorii si buna abilitati de comunicare cu publicul

  • octombrie 2008 - decembrie 2008

    Asistent in relatiile publice si comunicare, SC EASY CALL

    • Bacău, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Responsabilitatea era stabilirea intalnirilor de afaceri cit mai corecte si precise, pentru a putea fi fructificate de clientii nostri; semnarea de noi contracte si vanzarea anumitor produse prin intermediul telefonului.

Educatie

  • 2010 - 2012

    Master / studii postuniversitare, Universitatea George Bacovia

    • Bacău, România
  • 2006 - 2009

    Diploma de facultate, Universitatea George Bacovia

    • Bacău, România
  • 2002 - 2006

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul Economic Ion Ghica

    • Bacău, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Italiana
Avansat
Romana
Nativ
80%
  • Last update: 20.09.2013
  • Reference number: 70298

Experience

  • January 2011 - September 2012

    Inspector de specialitate, Directia Administrare - Primaria Bacau

    • Bacău, Romania
    • Full time
    • Work domain - Finance: Finance / Accounting

    -tinerea evidentei debitorilor din chirii, energie electrica, energie termica si apa. ; calculeaza
    lunar si emite facturi pentru utilitatile consumate de chiriasi, in functie de situatiile furnizate
    de catre biroul administratori (energie electrica si apa) si de cele mentionate in contracte;
    -urmareste modificarile survenite in contractele de inchiriere;
    -intocmeste lunar balanta analitica si sintetica a contului "461 - Debitori", respectiv: chirie,
    energie electrica, energie termica si apa;
    -centralizeaza facturile si alte documente referitoare la activitatea desfasurata, intocmeste
    nota contabila si o prezinta pentru centralizare in vedrea intocmirii balantei de verificare,
    dupa verificarea de catre seful serviciului contabilitate;
    -conduce, coordoneaza si raspunde de activitatea serviciului si a personalului din subordine;
    -reprezinta Directia Administratia in relatiile cu tertii, pe baza de imputernicire;
    -are relatii cu Directia Economica din cadrul Primariei Municipiului Bacau;
    - documentelor care stau la baza platii: facturi, state de plata, bonuri fiscale, dispozii de
    plata;
    - contabilizarea tuturor incasarilor si documentelor de transfer catre sediu: rapoartele
    zilnice si chitantele prin care se face dovada depunerii banilor la banca sau a predariicatre sofer;
    - contabilizarea deconturilor de cheltuieli si a ordinelor de deplasare interne si externe;
    - efectuarea incasarilor si platilor prin casieria centrala;
    - evidente si rapoarte interne legate de propria activitate;
    - organizarea, indosarierea si arhivarea documentelor contabile specifice postului.
    intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale si a deciziilor, urmata de inregistrarea
    acestora in Revisal
    - intocmirea adeverintelor solicitate de salariati;
    - intocmirea si contabilizarea statelor de plata si a notelor explicative cu privire la modul
    de calcul al salariului;
    - gestiunea dosarelor de personal;
    - evidente si rapoarte interne legate de propria activitate;
    - organizarea, indosarierea si arhivarea documentelor contabile specifice postului.
    - primirea, verificarea si completarea autorizatiilor de functionare pentru societatile care
    vin la prelungire sau deschiderea unei autorizatii ;
    - Participarea, primirea, verificarea si intormirea documentelor necesare licitatiilor;

  • September 2009 - December 2010

    Secretar Facultate, Universitatea Alma Mater Centru Bacau

    • Bacău, Romania
    • Full time
    • Work domain - Office jobs: Administrative

    1. Realizarea conditiilor necesare functionarii optime a cadrului normativ intern;
    2. Coordonarea si realizarea optima a evidentei, planificarii, desfasurarii si evaluarii procesului
    de invatamant;
    3. Coordonarea si desfasurarea actiunilor necesare optimizarii rezolvarii problemelor
    nemijlocite ale studentilor;
    4. Sarcinile,responsabilitatile, competentele aplicabile in cadrul compartimentului secretariat
    facultate.;
    5. Sarcini pentru organizarea si desfasurarea activitatilor specifice bibliotecilor;

  • June 2009 - August 2009

    Promoter, SC Sprider Store Bacau

    • Bacău, Romania
    • Full time
    • Work domain - Technicians: Workers

    Sa am responsabilitate fata de munca facuta, respectiv respect fata de seful de echipa
    si fata de toti lucratorii si buna abilitati de comunicare cu publicul

  • October 2008 - December 2008

    Asistent In Relatii Publice Si Comunicare, SC Easy Call Center SRL

    • Bacău, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Customer service

    Responsabilitatea era stabilirea intalnirilor de afaceri cit mai corecte si precise, pentru
    a putea fi fructificate de clientii nostri; semnarea de noi contracte si vanzarea anumitor
    produse prin intermediul telefonului.

Education

  • 2010 - 2012

    Master's degree, Universitatea George Bacovia

    • Bacău, Romania
  • 2007 - 2009

    Bachelor's degree, Universitatea George Bacovia

    • Bacău, Romania

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Italian
Advanced
Romanian
Native