7098

Operator Credite Recuperare la BRD FINANCE

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 21.08.2011
  • Numar referinta: 7098

Experienta

  • august 2009 - Prezent

    Operator Credite Recuperare, BRD FINANCE

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Organizarea, efectuarea si urmarirea recuperarii telefonice, pe cale amiabila, a creditelor restante
    Furnizarea informatilor corecte si complete privind modalitatile de plata si locatiile unde se poate
    face platile
    Realizarea unei analize a situatiei financiare a clientului si gasirea unei solute pentru plata restantei
    Oferirea clientului toate informatiile necesare referitoare la ratele restante, date scadente
    Inregistrarea corecta si completa a informatiilor obtinute in urma apelurilor in aplicatia de
    collection FASMA .
    Indeplinarea planului de colectare creante pentru clientii brd finance in vederea atingerea
    targetului stabilit de managerul departamentului
    Accesarea si rezolvarea zilnica a cazurilor asignate din aplicatia de colectare FASMA respecta
    secretul profesional in ceea ce priveste informatiile si documentele cu care intra in contact

  • martie 2008 - august 2009

    agent servicii client, BRD FINANCE

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Obiectivul General: Presupune contactul cu clientii in ceea ce priveste toate aspectele legate de
    problemele clientilor, ajutor pentru rezolvarea acestor probleme si mentinerea sentimentului de
    satisfactie
    Tratarea solicitarilor primite din partea clientilor BRD Finance (telefonice si scrise), respectand in
    relatia cu clientul normele de etica si conduita profesionala si avand o atitudine pozitiva,
    condescendenta si proactiva.
    Furnizarea informatiilor solicitate, privitoare la serviciile si produsele specifice.
    Analizarea plangerilor formulate de clienti si oferirea de solutii adecvate in intervalul
    corespunzator de timp si intr-o maniera profesionala.
    Inregistrarea interactiunii cu clientul, conform cu procedurile si instructiunile de lucru, in
    aplicatiile informatice folosite in cadrul companiei

  • iunie 2006 - martie 2008

    operator case de marcat, sc Romania Hipermache srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

    incasarea produselor, facturi,introducerea in calculator a datelor despre clienti,cinsilierea clientilor

  • martie 2007 - ianuarie 2008

    operator credite, sc Tim Cred srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    cautarea clientilor,consilierea lor,analizarea dosarului de credit ,introducerea in calculator a
    dateror despre credit ,angajoarea de noi agen

Educatie

  • 2009 - 2011

    Master / studii postuniversitare, Universitatea "Spiru Haret" - Finante si banci

    • București, România
  • 2009 - 2011

    Master / studii postuniversitare, Universitatea "Spiru Haret" - Finante si banci

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 21.08.2011
  • Reference number: 7098

Foreign languages

English
Advanced
Romanian
Native