71089

Consultant fonduri europene la Radinc SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 06.03.2013
  • Numar referinta: 71089

Experienta

  • noiembrie 2010 - ianuarie 2013

    Consultant fonduri europene, Radinc SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Consultanta,Management

    Asigurarea redactarii şi tehnoredactarii cererilor de finantare a proiectelor de investitii, in conformitate cu ghidul solicitantului si particularizarea la specificitiile activitatii economice a clientului solicitant;
    Intocmirea rapoartelor tehnico-financiare ale proiectelor implementate;
    Realizarea documentatiei tehnice pentru licitatiile de achizitie bunuri si servicii necesare implementarii  proiectului;
       Asigurarea indeplinirii obiectivelor proiectului si realizarea indicatorilor operationali;
    Organizarea evenimentelor de informare-publicitate organizate cu prilejul lansarii, respectiv incheierii proiectelor: anunt in ziare locale/nationale, invitatii participanti, comunicate de presa, brosuri, flyere, postere, bannere, prezentari PowerPoint, catering participanti;
    Urmarirea eliberarii facturilor pentru clienti conform instructiunilor primite de la Departamentul financiar si transmiterea acestora prin fax, e-mail sau curierat rapid;
    Urmarirea cheltuielor efectuate conform bugetelor repartizate fiecarui proiect , intocmirea si repartizarea deconturilor pe fiecare proiect si transmiterea la Departamentul financiar a tuturor documentelor justificative, in vederea pregatirii dosarului cererilor de rambursare;
    Promovarea activitatii firmei in domeniul proiectelor de investitii sustinute prin fonduri nerambursabile  prin identificarea constanta a oportunitatilor;
    Stabilirea si mentinerea unei bune colaborari cu persoanele sau institutiile cu care vine in contact firma.
    Responsabilitati:
    
    - Responsabil Partener 2 – Radinc SRL
    
    Proiectul POSDRU/108/2.3./G/83395 cu titlul: ”Califica-te in domenii competitive”, Beneficiar ECOIMPACT - Asociatia Romana a Evaluatorilor si Auditorilor de Mediu, din Bucuresti
    Coordonarea activitatii de implementare din partea Partenerului 2 – Radinc SRL, realizarea documentelor necesare implementarii solicitate de catre leader-ul de parteneriat, ; intocmirea rapoartelor prevăzute în proiect, acordarea sprijinului pentru managementul operaţional al întregului proiect, mentinerea legaturii cu Beneficiarul - ECOIMPACT - Asociatia Romana a Evaluatorilor si Auditorilor de Mediu
    
    - Asistent Manager 
    
    Proiectul POSDRU/109/2.1/G/81875, cu titlul ”Studentii de azi, profesionistii de maine”, beneficiar UNIVERSITATEA HYPERION BUCURESTI
    Executarea sarcinilor formulate de catre managerul de proiect; Pregătirea şi verificarea pachetelor de informatii transmise / primite; asigurarea procesarii diferitelor materiale necesare bunei desfasurari a activitatilor proiectului; programarea de comun acord cu membrii echipei de proiect a diferitelor activitati necesare bunei desfasurari a implementarii proiectului; intocmirea rapoartelor prevăzute în proiect, acordarea sprijinului pentru managementul operaţional al întregului proiect
    
    - Consultanta implementare proiecte
    1.	Proiectul POSDRU/109/2.1/G/81661, cu titlul „Stagii de pregatire competitive in domeniul TIC”, beneficiar UNIVERSITATEA HYPERION BUCURESTI, avand o valoare eligibila totala de 1924755,00 lei, in derulare; Postul ocupat in proiect: Membru echipa consultant implementare; 
    2.	Proiectul POSDRU/100/5.1/G/78497, cu titlul ”VIITOR EUROPEAN – CALIFICARE!”, beneficiar FUNDATIA MAGDALENA DEIJS din Mangalia judetul Constanta in parteneriat cu SC FAXMEDIA CONSULTING SRL din Ploiesti judetul Prahova si SC AVANGARDE TECHNOLOGIES SRL din Bucuresti, avand o valoare eligibila totala de 2065503,95 lei, in derulare; Postul ocupat in proiect: Formator curs Manager Proiect;
    
    3.	Proiectul POSDRU/ 80 / 2.3 / S / 58112, cu titlul „O noua cariera – inca o sansa profesionala”, beneficiar SC FAXMEDIA CONSULTING SRL din Ploiesti judetul Prahova, in valoare de 7814591,00 lei, finalizat;
    4.	Proiectul POSDRU/101/5.1/G/75479 cu titlul ”Viitor calificat pentru piata muncii”, beneficiar SC FAXMEDIA CONSULTING SRL din Ploiesti judetul Prahova, avand o valoare eligibila totala de 1879417,06 lei, in curs de finalizare; Postul ocupat in proiect: Membru echipa consultant implementare;
    5.	Proiectul POSDRU/101/5.1/G/77073, cu titlul ”Formare profesionala pentru piata muncii”, beneficiar ORASUL BAICOI judetul Prahova, avand o valoare eligibila totala de 2101377,39 lei, finalizat; Postul ocupat in proiect: Membru echipa consultant implementare;
    6.	Proiectul POSDRU/101/5.1/G/77076, cu titlul ”O noua sansa pe piata muncii”, beneficiar ORASUL BUSTENI, judetul Prahova, avand o valoare eligibila totala de 2083976.05 lei, finalizat; Postul ocupat in proiect: Membru echipa consultant implementare;
    7.	Proiectul POSDRU/101/5.1/G/77077, cu titlul ”Sprijin pentru integrare si incluziune”, beneficiar ORASUL CAMPINA, judetul Prahova, avand o valoare eligibila totala de 2094830.06 lei, finalizat; Postul ocupat in proiect: Membru echipa consultant implementare;
    8.	Proiectul POSDRU/101/5.1/G/77081, cu titlul „RECALIFICAREA SOMERILOR PENTRU INCLUZIUNE”, beneficiar ORASUL COMARNIC, judetul Prahova, avand o valoare eligibila totala de 1923059,10 lei, finalizat; Postul ocupat in proiect: Membru echipa consultant implementare;
    9.	Proiectul POSDRU/101/5.1/G/77048, cu titlul “Un loc de munca pentru fiecare”, beneficiar ORASUL GAESTI proiect: Membru echipa consultant implementare;
    10.	Proiectul POSDRU/104/5.1/G/78775, cu titlul “Consiliere, orientare si calificare pentru piata muncii”, beneficiar ORASUL SEINI judetul Maramures, avand o valoare eligibila totala de 1961563,70 lei, finalizat; Postul ocupat in proiect: Membru echipa consultant implementare;
    11.	Proiectul POSDRU//101/5.1/G/77085, cu titlul “CALIFICAREA,O SANSA PE PIATA MUNCII”, beneficiar ORASUL URLATI Judetul Prahova, avand o valoare eligibila totala de 1864897,40 lei, finalizat; Postul ocupat in proiect: Membru echipa consultant implementare;
    
    
    

  • octombrie 2008 - septembrie 2010

    Asistent Manager - part time, Britania Consulting

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Traduceri

    -	Inregistrare lucrari, analizarea acestora si repartizarea catre echipa de traducatori, multiplicari,pregatire prezentari Power Point pentru conferinte si simpozioane desfasurate in limba engleza si documentatii pentru participarea la licitatii de proiecte; 
    -	Mentinerea legaturilor cu clientii si birourile notariale in vederea legalizarii documentelor traduse.
    -	Contabilitate primara (facturi, chitante, OP)
    -	Traduceri materiale din domenii diferite primite de la clientii pe baza de contract ai firmei si de la cei ocazionali: documentatie proiecte cu finantare nerambursabila, contracte comerciale, fise post, formulare banci si firme asigurari, manuale, prospecte, reviste de specialitate
    

  • mai 2007 - octombrie 2008

    Specialist Marketing, Technotrade SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    -	Mentinerea relatiilor cu institutiile statului, clientii si furnizorii;
    -	Intocmirea / traducerea contractelor comerciale, completare formulare diverse (adeverinte, facturi, chitante, documente de inregistrare etc);
    -	Actualizarea bazei de date cu adrese clienti si furnizori si solicitari venite in companie pentru a realiza un bun management al comunicarii, atat pe plan intern cat si extern;
    -	Transmiterea cu promptitudine a raspunsurilor la adresele si solicitarile primite din partea clientilor companiei;
    -	 Identificarea si selectarea furnizorilor de materii prime si servicii – negocierea preturilor si a termenilor de colaborare cu acestia;
    -	Analiza pietei si a competitorilor, pregatire materiale publicitare (editare si traducere cataloage, brosuri, pliante);
    -	Ofertare, intocmire si urmarire derulare contracte si incasare plati;
    -	Activitate de promovare a produselor firmei, organizare expozitii si prezentare produse in stand, intocmire certificate garantie.
    

  • mai 1993 - aprilie 2007

    Inginer / Specialist Marketing, Institutul de Cercetari Metalurgice SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Cercetare si dezvoltare

    -	Realizare proiecte de cercetare privind piata produselor si proceselor din industria metalurgica feroasa si neferoasa
    -	Activitate de marketing pentru activitati din domeniul stiintei materialelor, studii de piata, studii de fezabilitate, plan de afaceri, strategii de firma, studii de restructurare, audit intern;
    -	Realizarea unui buletin informativ lunar cu informatii din domeniul metalurgiei;
    -	Aplicatii pentru cereri de finantare / implementare de proiecte;
    -	Mentinerea relatiilor cu Ministerul Economiei, cu Ministerul Educatiei si cu partenerii din universitati pentru executarea in comun a unor proiecte de cercetare;
    -	Pregatirea materialelor pentru participarea la conferinte, organizarea de evenimente, seminarii.
    

Educatie

  • 2011 - 2011

    Postdoctorat, AVANGARDE TECHNOLOGIES CONSULTING

    • București, România
  • 2010 - 2010

    Postdoctorat, TOP QUALITY MANAGEMENT

    • București, România
  • 2010 - 2010

    Postdoctorat, ABSOLUTE SCHOOL

    • București, România
  • 1984 - 1989

    Diploma de facultate, Universitatea Politehnica Bucuresti

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 06.03.2013
  • Reference number: 71089

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Romanian
Native