71554

OSPATARITA la SLAM TRADE SRL

WAITRESS at SLAM TRADE SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 06.03.2013
  • Numar referinta: 71554

Experienta

  • mai 2011 - Prezent

    OSPATARITA, SLAM TRADE SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    -intampinarea clientilor, escortarea lor la mese, avand grija sa ma asigur ca acestia sunt multumiti
    -explicarea clientilor despre modul de preparare a produselor din meniu
    -informarea clientilor asupra specialitatilor zilnice
    -servirea clientilor in cel mai profesionist mod
    -incasarea notei de plata
    -debarasarea platourilor si a paharelor de pe mese.

  • iunie 2010 - februarie 2011

    OSPATARITA, LA VEGA SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    -intampinarea clientilor, escortarea lor la mese, avand grija sa ma asigur ca acestia sunt multumiti
    -explicarea clientilor despre modul de preparare a produselor din meniu
    -informarea clientilor asupra specialitatilor zilnice
    -servirea clientilor in cel mai profesionist mod
    -incasarea notei de plata
    -debarasarea platourilor si a paharelor de pe mese.

  • iunie 2010 - octombrie 2010

    GENERAL MANAGER, MUSAFIR BY AMARJIT SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    • Estimarea consumului de alimente, plasarea comenzilor la furnizori, și stabilirea programului de
    livrare a produselor alimentare proaspete și băuturilor.
    • Monitorizarea acțiunilor personalului și ale clienților pentru a se asigura că sănătatea și siguranța
    standardelor sunt respectate.
    • Numărarea și monitorizarea de numerar, inclusiv a face depozite bancare.
    • Recrutarea, angajarea, și să supravegheze instruirea personalului.
    • Stabilirea programului de lucru pentru personal.
    • Coordonarea activităților de muncă ale personalului.
    • Efectuarea de activități administrative, cum ar fi programarea, bugetarea, și salarizarea.
    • Întâlnirea și obținerea de feedback de la clienți.
    • Rezolvarea reclamatiilor clientilor cu privire la calitatea produselor alimentare sau serviciului.
    • Mentinerea relatiilor cu clientii si personalul.

  • februarie 2010 - mai 2010

    OSPATARITA, COOL BITE, LONDON, UK

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    -intampinarea clientilor, escortarea lor la mese, avand grija sa ma asigur ca acestia sunt multumiti
    -explicarea clientilor despre modul de preparare a produselor din meniu
    -informarea clientilor asupra specialitatilor zilnice
    -servirea clientilor in cel mai profesionist mod
    -incasarea notei de plata
    -debarasarea platourilor si a paharelor de pe mese.

  • iunie 2009 - octombrie 2009

    CONTABIL PRIMAR, MUSAFIR BY AMARJIT SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    • Echilibrarea vânzărilor zilnice cu numerar și cecuri primite pentru a doua zi.
    • Pregătirea, controlul, echilibrarea și verificarea conturilor diferite folosind metodele standard contabile.
    • Introducerea tranzacțiilor financiare zilnice într-un jurnal, fie manual sau cu ajutorul computerului.
    • Stabilirea, menținerea, și coordonarea punerii în aplicare a contabilității și a 
    procedurilor de control contabile.
    • Analizarea și revizuirea bugetelor și cheltuielilor pentru stat , locale, federale, precum și finanțării private, contracte, etc.
    • Pregătirea și revizuirea bugetului, venituri, cheltuieli, intrările de salarizare, facturi, și alte documente contabile.
    • Explicarea metodei de facturare și a politicilor contabile cu personalul, furnizorii și clienții.
    • Rezolvarea discrepanțelor contabile.
    

  • ianuarie 2009 - mai 2009

    GENERAL MANAGER, MUSEO CAFE SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    • Estimarea consumului de alimente, plasarea comenzilor la furnizori, și stabilirea programului de
    livrare a produselor alimentare proaspete și băuturilor.
    • Monitorizarea acțiunilor personalului și ale clienților pentru a se asigura că sănătatea și siguranța
    standardelor sunt respectate.
    • Numărarea și monitorizarea de numerar, inclusiv a face depozite bancare.
    • Recrutarea, angajarea, și să supravegheze instruirea personalului.
    • Stabilirea programului de lucru pentru personal.
    • Coordonarea activităților de muncă ale personalului.
    • Efectuarea de activități administrative, cum ar fi programarea, bugetarea, și salarizarea.
    • Întâlnirea și obținerea de feedback de la clienți.
    • Rezolvarea reclamatiilor clientilor cu privire la calitatea produselor alimentare sau serviciului.
    • Mentinerea relatiilor cu clientii si personalul.
    

  • ianuarie 2004 - august 2008

    GENERAL MANAGER, BARKA SAFFRON SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    • Estimarea consumului de alimente, plasarea comenzilor la furnizori, și stabilirea programului de
    livrare a produselor alimentare proaspete și băuturilor.
    • Monitorizarea acțiunilor personalului și ale clienților pentru a se asigura că sănătatea și siguranța
    standardelor sunt respectate.
    • Numărarea și monitorizarea de numerar, inclusiv a face depozite bancare.
    • Recrutarea, angajarea, și să supravegheze instruirea personalului.
    • Stabilirea programului de lucru pentru personal.
    • Coordonarea activităților de muncă ale personalului.
    • Efectuarea de activități administrative, cum ar fi programarea, bugetarea, și salarizarea.
    • Întâlnirea și obținerea de feedback de la clienți.
    • Rezolvarea reclamatiilor clientilor cu privire la calitatea produselor alimentare sau serviciului.
    • Mentinerea relatiilor cu clientii si personalul.
    

  • ianuarie 2003 - august 2008

    CONTABIL PRIMAR, BARKA SAFFRON SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    • Echilibrarea vânzărilor zilnice cu numerar și cecuri primite pentru a doua zi.
    • Pregătirea, controlul, echilibrarea și verificarea conturilor diferite folosind metodele standard contabile.
    • Introducerea tranzacțiilor financiare zilnice într-un jurnal, fie manual sau cu ajutorul computerului.
    • Stabilirea, menținerea, și coordonarea punerii în aplicare a contabilității și a 
    procedurilor de control contabile.
    • Analizarea și revizuirea bugetelor și cheltuielilor pentru stat , locale, federale, precum și finanțării private, contracte, etc.
    • Pregătirea și revizuirea bugetului, venituri, cheltuieli, intrările de salarizare, facturi, și alte documente contabile.
    • Explicarea metodei de facturare și a politicilor contabile cu personalul, furnizorii și clienții.
    • Rezolvarea discrepanțelor contabile.
    

  • ianuarie 2001 - ianuarie 2003

    BARMANITA, BARKA SAFFRON SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    • Intampinarea clientilor la bar.
    • Luarea comenzilor, prepararea și turnarea băuturilor in pahare si servirea clientilor.
    • Efectuarea atributiilor, precum și asigurarea faptului că zona de bar este curata și în mod adecvat aprovizionata.
    • Notificarea managerului in momentul in care apar orice fel de probleme.
    • Comunicarea cu echipa de sprijin și de management.
    • Servirea produselor alimentare, dacă acest lucru este solicitat.
    

  • mai 2000 - ianuarie 2003

    OSPATARITA, BARKA SAFFRON SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    -intampinarea clientilor, escortarea lor la mese, avand grija sa ma asigur ca acestia sunt multumiti
    -explicarea clientilor despre modul de preparare a produselor din meniu
    -informarea clientilor asupra specialitatilor zilnice
    -servirea clientilor in cel mai profesionist mod
    -incasarea notei de plata
    -debarasarea platourilor si a paharelor de pe mese.

Educatie

  • 2004 - 2006

    Diploma de facultate, Universitatea Spiru Haret

    • București, România
  • 1988 - 1993

    Liceu / scoala profesionala, Timpuri Noi

    • Roman, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Italiana
Incepator
Spaniola
Mediu
Romana
Nativ
80%
  • Last update: 06.03.2013
  • Reference number: 71554

Experience

  • May 2011 - Present

    WAITRESS, SLAM TRADE SRL

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Restaurants

    • Checking with customers to ensure that they are enjoying their meals and take
    action to correct any problems.
    • Escorting customers to their tables, explaining how various menu items are
    prepared, describing ingredients and cooking methods.
    • Informing customers of daily specials.
    • Preparing checks that itemize and total meal costs and sales taxes and collecting
    payments from customers.
    • Removing dishes and glasses from tables or counters, and taking them to kitchen for cleaning.

  • June 2010 - February 2011

    WAITRESS, LA VEGA SRL

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Restaurants

    • Checking customers' identification in order to ensure that they meet minimum age
    requirements for consumption of alcoholic beverages.
    • Checking with customers to ensure that they are enjoying their meals and take
    action to correct any problems.
    • Escorting customers to their tables, explaining how various menu items are
    prepared, describing ingredients and cooking methods.
    • Informing customers of daily specials.
    • Preparing checks that itemize and total meal costs and sales taxes and collecting
    payments from customers.
    • Removing dishes and glasses from tables or counters, and taking them to kitchen for cleaning.
    

  • February 2010 - May 2010

    WAITRESS, COOL BITE, LONDON, UK

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Restaurants

    •Checking customers' identification in order to ensure that they meet minimum age
    requirements for consumption of alcoholic beverages.
    •Checking with customers to ensure that they are enjoying their meals and take
    action to correct any problems.
    •Escorting customers to their tables, explaining how various menu items are
    prepared, describing ingredients and cooking methods.
    •Informing customers of daily specials.
    •Preparing checks that itemize and total meal costs and sales taxes and collecting
    payments from customers.
    •Removing dishes and glasses from tables or counters, and taking them to kitchen for cleaning.
    

  • June 2009 - October 2009

    PRIMARY ACCOUNTANT, MUSAFIR BY AMARJIT

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Restaurants

    • Balancing the daily sales with cash and checks received for the day.
    • Preparing, controlling, balancing and checking various accounts using standard
    - Cel mai popular serviciu de recrutare online din Romania! bookkeeping methods.
    • Entering daily financial transactions in a journal either manually or by computer.
    • Establishing, maintaining, and coordinating the implementation of accounting and
    accounting control procedures.
    • Analyzing and reviewing budgets and expenditures for local, state, federal, and
    private funding, contracts, and grants.
    • Preparing and reviewing budget, revenue, expense, payroll entries, invoices, and
    other accounting documents.
    • Explaining billing invoices and accounting policies to staff, vendors and clients.
    • Resolving accounting discrepancies.
    

  • January 2009 - May 2009

    GENERAL MANAGER, MUSEO CAFE SRL

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Restaurants

    • Managing and motivating the team (including: hiring, firing, performance
    management and recognition duties).
    • Training new employees and provides ongoing training for all staff.
    • Coordinating the café schedule, covering different shifts if necessary.
    • Serving as the lead customer service contact for members at the café, including:
    answering questions, welcoming, and other member communications.
    • Establishing, monitoring and analyzing the café budget.
    • Developing and implementing café policies and procedures.
    • Managing vendors and maintains inventory.
    • Ordering any supplies needed for the café.
    

  • January 2004 - August 2008

    PRIMARY ACCOUNTANT, BARKA SAFFRON SRL

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Restaurants

    •Balancing the daily sales with cash and checks received for the day.
    •Preparing, controlling, balancing and checking various accounts using standard
    bookkeeping methods.
    •Entering daily financial transactions in a journal either manually or by computer.
    •Establishing, maintaining, and coordinating the implementation of accounting and
    accounting control procedures.
    •Analyzing and reviewing budgets and expenditures for local, state, federal, and
    private funding, contracts, and grants.
    •Preparing and reviewing budget, revenue, expense, payroll entries, invoices, and
    other accounting documents.
     
    other accounting documents.
    •Explaining billing invoices and accounting policies to staff, vendors and clients.
    •Resolving accounting discrepancies.
    

  • January 2001 - January 2003

    WAITRESS, BARKA SAFFRON SRL

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Restaurants

    •Checking customers' identification in order to ensure that they meet minimum age
    requirements for consumption of alcoholic beverages.
    •Checking with customers to ensure that they are enjoying their meals and take
    action to correct any problems.
    •Escorting customers to their tables, explaining how various menu items are
    prepared, describing ingredients and cooking methods.
    •Informing customers of daily specials.
    •Preparing checks that itemize and total meal costs and sales taxes and collecting
    payments from customers.
    •Removing dishes and glasses from tables or counters, and taking them to kitchen for cleaning.
    

Education

  • 2004 - 2006

    Bachelor's degree, Faculty of Financial Management Accounting – Spiru Haret University

    • Roman, Romania
  • 1988 - 1993

    Highschool, Timpuri Noi

    • Roman, Romania

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Italian
Beginner
Spanish
Intermediate
Romanian
Native