73549

Manager Hotel la S.C. INSTANT GROUP S.R.L.

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 03.05.2013
  • Numar referinta: 73549

Experienta

  • iunie 2011 - iunie 2012

    Manager Hotel, S.C. INSTANT GROUP S.R.L.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    *   conduce, coordoneaza si organizeaza intreaga activitate a hotelului;
    *   elaboreaza si implementeaza strategia de organizare a hotelului;
    *   negociaza contractele de prestari servicii de cazare,contractele cu furnizorii;
    *   urmareste derularea contractelor, respectarea clauzelor, inclusiv a termenelor de plata;
    *   controleaza, inventariaza si analizeaza stocurile de materiale consumabile si evolutia cheltuielilor din departamentele din subordine.
    *   intocmeste organigrama hotelului, recruteaza si angajeaza personalul;
    *   monitorizeaza mediul extern si concurential;
    *   realizeaza studii de piata si identifica noile oportunitati de vanzare, identifica modalitati de dezvoltare si imbunatatire a serviciilor/produselor oferite de firma, in concordanta cu tendintele pietei, identifica ariile si canalele de vanzari;
    *   fundamenteaza strategia si politica de vanzari a societatii, cu aprobarea Administratorului societatii, intocmeste planurile de vanzari si urmareste realizarea lui, astfel incat sa asigure realizarea obiectivelor societatii;
    *   estimeaza potentialul pe piata a produselor si serviciilor oferite de societate;
    *   analizeaza preturile practicate pe piata si inainteaza propuneri pentru fundamentarea politicii de preturi in cadrul societatii;
    *   asigura cresterea continua a volumului de vanzari;
    *   promoveaza servicile si produsele societatii, concepe materiale de promovare;
    *   gestioneaza modul de realizare si utilizare a bazei de date referitoare la clienti;
    *   raspunde de realizarea planurilor de vanzari precum si a obiectivelor/target-urilor de vanzari ;
    *   negociaza si semneaza contractele de vanzari camere de hotel si servicii hoteliere;
    *   monitorizeaza dinamica derularii contractelor, achitarea integrala de catre client a contravalorii serviciilor/ produselor oferite, monitorizeaza gradul de satisfactie al clientilor in legatura cu serviciile/ produsele oferite de societate;
     *   urmareste in mod constant modul de prezentare a hotelului pe internet cat si comentariile postate de oaspeti online si intocmeste rapoarte periodice pe aceste teme.
    *   analizeaza si evalueaza rezultatele obtinute in procesul vanzarii prin compararea cu obiectivele propuse, pe baza unor criterii calitative si cantitative;
    *   sintetizeaza rezultatele obtinute in procesal vanzarii si intocmeste rapoarte specifice (zilnice,    saptamanale, lunare, periodice cu privire la gradele de ocupare, la segmentele de clienti, incasari-plati, plangeri clienti).
    

  • aprilie 2006 - iunie 2010

    Manager cazare, S.C. MARKET&TRADE PROFESSIONALS S.R.L.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    *    controlul si supervizarea operatiunilor efectuate de compartimentele din subordine: receptie, bagajisti, cameriste, intretinere-service;
    *    promoveaza hotelul, produsele si serviciile oferite clientilor;
    *    identifica oportunităţi de vânzare a serviciilor hoteliere;
    *    raspunde de nivelul si calitatea serviciilor de cazare oferite oaspetilor;
    *    consiliaza clientii si solutioneaza solicitarile acestora;
    *    informeaza in permanenta conducerea societatii cu privire la satisfactia oaspetilor, a     reclamatiilor primite cu referire la diverse servicii de cazare oferite de catre departamentul din subordine, ia masuri necesare pentru indreptarea si eliminarea deficientelor;
    *    urmareste respectarea sarcinilor de serviciu de catre intregul personal;
    *    participa la selectia si angajarea personalului din subordine;
    *    elaboreaza fisa postului pentru personalul din subordine;
    *    participa la analizarea activitatii hotelului, la cautarea si adoptarea de solutii eficiente si intocmeste rapoarte in acest sens;
    *    analizeaza costurile si stabileste preturile;
    *    negociaza contracte cu furnizorii;
    *    urmareste derularea contractelor, respectarea clauzelor, inclusiv a termenelor de plata;
    *    verifica corectitudinea facturilor primite de la furnizori;
    *    participa la efectuarea inventarelor periodice si anuale a patrimoniului;
    *    responsabil cu utilizarea in bune conditii a programului de gestiune hoteliera Fidelio si coordoonarea activitatii de Night Audit;
    *    controleaza,  inventariaza  si  analizeaza  stocurile de materiale consumabile  si  evolutia cheltuielilor din departamentele din subordine.
    

  • iunie 2002 - februarie 2006

    Director executiv, S.C. BALEA ESTIVAL 2002 S.A.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    *    planifica, organizeaza, coordoneaza, conduce şi controleaza activităţile hoteliere;
    *    organizarea activitatii societatilor comerciale de turism pe compartimente de munca;
    *    elaborarea organigramelor de functionare a societatilor;
    *    elaborarea fisei postului pentru toti conducatorii locurilor de munca;
    *    urmarirea permanenta a respectarii sarcinilor de serviciu de catre intregul personal;
    *    pregatirea  bazei  materiale  astfel  incat  capacitatea  de  cazare  sa  fie  utilizata  la maximum;
    *    raspunde de prestarea unor servicii de calitate;
    *   dezvolta şi promoveaza imaginea hotelurilor prin planificarea şi coordonarea activităţilor de marketing şi publicitate;
    *   asigura buna promovare şi vânzare de servicii hoteliere;
    *   dezvolta relaţiile cu agenţiile de turism;
    *   supervizeaza utilizarea corespunzătoare a metodelor de fidelizare a clientelei;
    *   mobilizeaza personalul din subordine în vederea menţinerii standardelor înalte ale serviciilor hoteliere oferite;
    *   urmăreste soluţionarea eficienta a solicitărilor clienţilor;
    *   stabileste relaţii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a tuturor problemelor ocazionale;
    *    prospecteaza piaţa de profil în vederea optimizării continue a serviciilor oferite, având ca scop final realizarea obiectivelor asumate;
    *    propune noi strategii pentru cresterea vanzarilor companiei;
    *    răspunde pentru calitatea activităţii personalului aflat în subordine şi pentru fluxul operaţional la nivelul hotelului;
    *    organizeaza activitatea de aprovizionare a societatii;
    *    verifica periodic realitatea datelor inscrise in raportul de gestiune,  privind veniturile realizate si numerarul incasat;
    *    studierea si prelucrarea periodica cu personalul din subordine a actelor normative in vigoare din domeniul turismului;
    *    raspunde de organizarea si efectuarea inventarierii patrimoniului in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
    *    negociaza si incheie contracte de prestari servicii de cazare precum si cele cu furnizorii;
    *    luarea de masuri in vederea obtinerii tuturor avizelor si autorizatiilor necesare functionarii activitatii societatii;
    *    urmarirea aplicarii masurilor de protectia muncii, tehnica securitatii muncii, de paza si prevenire a incendiilor.
    

Educatie

  • 1994 - 1998

    Diploma de facultate, Universitatea "Ovidius" - Facultatea de Stiinte Economice

    • Constanța, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 03.05.2013
  • Reference number: 73549

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Romanian
Native