73817

CONTABIL la CONFLUX SA

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
100%
  • Ultima actualizare: 26.03.2015
  • Numar referinta: 73817

Obiectiv profesional

mi doresc ca locul de munca sa reprezinte o provocare continua si sa-mi ofere posibilitatea aplicarii de idei si metode noi, prin punerea in practica a aptitudinilor si cunostintelor mele.

  • Bucuresti
  • Full time
  • Salariul dorit600 €
  • Domeniile urmariteFinante Banci / Institutii Financiare, Finante Financiar / Contabilitate, Office jobs Back Office
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 50% din program
  • Disponibilitate relocareNu sunt dispus

Experienta

  • august 2014 - Prezent

    CONTABIL, CONFLUX SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    - Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor tran-zactiilor  financiare si arhivarea in bune conditii a documentele financiar-contabile: facturi furnizori, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, casierie ; 
    - Inregistrarea si indosarierea facturilor si devizelor de lucrari semnate de catre clienti si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise de catre clienti ;
    - Tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si urmarirea efectuarii platilor la scadenta ;
    - Analizarea si reconcilierea soldurilor furnizorilor ; urmarirea contractelor si a termenelor de plata ; 
     - Gestiunea stocurilor: NIR intern / import / intracomunitare/ inventarierea stocurilor;
    - Rapoarte (scadentar plati, stocuri, vanzari, achizitii, etc) ;
    - Mentine relatia cu banca, cu administratia financiara si cu celelalte institutii ;
    - Verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei ;
     - Intocmirea documentelor necesare efectuarii operatiunilor bancare (instrumente si mijloace de plata ) ;
    - Raportarea situatiilor cerute de directorul economic si conducerea societatii ;
    

  • decembrie 2011 - iulie 2014

    Functionar administrativ ( Asistent manager ), SIGECO INTERNATIONAL GROUP

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Muncitori

    1.- coordonarea activitatii firmei privind contabilitatea primara           ( facturi emise/primite, registru de casa, relatia cu banca );
    - monitorizarea fluxului activitatii cu clientii si furnizorii ( achizitio-narea de marfa de la furnizorii straini si romani, respectiv vanza-rea tuturor produselor firmei catre clienti, participarea la licitatii );
    - activitati de secretariat pentru firma (realizarea agendei directo-rului;  achizitionarea de materiale consumabile, etc );
    - alte activitati specifice (multiplicarea documentelor, printarea, contactarea diferitelor persoane, etc.).
    -  selectarea si participarea la interviuri; activitate de resurse umane ;
    
     2.- coordonarea desfasurarii activitatii de gradinita si after school ( planificarea  si urmarirea tuturor activitatilor efectuate de catre angajati ) .

  • august 1997 - decembrie 2010

    Sef agentie , ofiter credite , referent, CEC BANK

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Sef agentie 
    - asigurarea managementului financiar, operational si al echipei; 
    - administrarea si gestionarea patrimoniului; 
    - coordonarea activitatii operationale; realizarea targetelor; 
    - promovarea, consultarea  si vanzarea intregii oferte de produse de activ si pasiv;
    - monitorizarea activitatii de vanzare , creditare, carduri , analiza, alimentare ATM, performantele salariatilor (evaluare si salarizare), logistica si securitate bancara; 
     - reprezentarea bancii in legatura cu tertii in plan local ; 
     - crearea si mentinerea unei imagini corespunzatoare a bancii .
    
    Ofiter relatii client
    - activitate de creditare personane fizice si juridice;
    - promovarea, consultarea  si vanzarea intregii oferte de produse de activ si pasiv; 
    - furnizarea de documente, pregatirea si implementarea documentatiei de creditare (inclusiv carduri), analiza ; 
    - monitorizarea creditelor neperformante; colaborarea cu serviciile suport ; 
    - identificarea de  noi oportunitati de afaceri cu clientii PF/PJ,
    - promovarea actiunilor de atragere a clientelei .
    
    Administrator cont  ( sef agentie  )
    - asigurarea coordonarii si controlul activitatii agentiei ;
    - administrarea si gestionarea patrimoniului; coordonarea activitatii operationale;
     - promovarea, consultarea si vanzarea intreagii oferte de produse de activ si pasiv; 
    -  asigurarea prestarii de servicii bancare pentru clientii bancii; 
    - monitorizarea activitatii de vanzare , creditare, carduri ,  alimentare ATM, etc.
    
    Secretar directie ( referent )
     - tinerea evidentei intrarilor si iesirilor de documente prin inscrierea lor in Registru;  
     - evidenta prezenta, delegatii , tichete, prezentare mapa, trans-mitere fax-uri si e-mail-uri ; 
     - indosarierea si arhivarea documentelor normale sau confidentiale primite ; alte activitati de secretariat ( programari, sedinte, aprovizionare);
    - participarea in comisiile de inventariere si licitatii, comisii receptie lucrari de investitii; intocmirea de referate , dactilografiere si tehnoredactare norme, note, etc ;
    - activitate de  secretariat - sef cabinet vicepresedinte banca .
    

  • septembrie 1981 - iulie 1997

    Laborant ( secretar serviciu ), INSTITUTUL NATIONAL DE STICLA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Cercetare si dezvoltare

    - activitate de cercetare in domeniul sticlariei; 
    - activitate secretariat, casierie .

Educatie

  • 2008 - 2011

    Diploma de facultate, Finante si Banci - zi -

    • Finante Banci
    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • Experienta in management
  • Capacitate de a munci in echipa
  • Putere de organizare si disciplina

Spirit de echipa, o buna capacitate de comunicare, persuasiva, ambitioasa, riguroasa, punctuala .

Experienta buna a managementului de echipa.
Am experientă în logistica, ca urmare a formării profesionale dobândite la locul de muncă.

Word, Excel, Power Point, Outlook Express, Internet Explorer , 
Alte aplicatii : Qbank ; Intbank,SAGA, Revisal, X Manager, Smart Bill, etc.

- cunostinte tehnice birotica
 Hobby: Lectura; Muzica; Dans;  Calatoriile

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ

Pre-interviu

Cum ti-ai descrie personalitatea?

O fire puternica .

Descrie jobul ideal pentru tine.

Acel job care sa imi aduca satisfactii morale si materiale .

Esti mai motivat lucrand in echipa sau in mod individual?

Sunt motivat lucrand in echipa .

Ce job ti-ar place sa ai peste 5 ani?

Nu imi place sa schimb locurile de munca. Sunt o persoana stabila .

Ce fel de salariu meriti?

Peste 2000,00 Ron

Poti lucra dupa termene limita, sub presiune, etc?

Da

Care a fost ultima carte pe care ai citit-o?

" Unde se avanta vulturii " de Alistair MacLean

40%
  • Last update: 26.03.2015
  • Reference number: 73817

Career goals


                            

  • Bucuresti
  • Full time
  • Salary wanted600 €
  • Wanted work domainsFinance Banks / Financial Institutions, Finance Finance / Accounting, Office jobs Back Office
  • Availability for work related travelUp to 50% of the schedule
  • Willing to relocateNot willing

Skills

Driving license
  • B
  • Management experience
  • Ability to work in team
  • Organization skills

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native