73833

Asistent Manager la MLS Invest Trading SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 04.06.2014
  • Numar referinta: 73833

Experienta

  • octombrie 2013 - Prezent

    Asistent Manager, MLS Invest Trading SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

       1. Întocmirea registrului de casă în programul de contabilitate SAGA (înregistrarea dispoziţiilor de plată / încasare, a foilor de vărsământ, înregistrarea încasarilor conform raportului zilnic eliberat de casa de marcat);
       2. Înregistrarea facturilor de la furnizori / către clienţi, deconturi, extrase de cont de la bancă;
       3. Elaborarea şi trimiterea rapoartelor zilnice (monetar, borderou bonuri, verificare Z-pos, gestiuni case de marcat, Z-uri case de marcat, inventare zilnice);
       4. Efectuarea şi înregistrarea inventarului lunar şi bonurilor de consum zilnice;
       5. Răspundere de închiderea caselor de marcat şi întocmirea actelor şi monetarelor caselor de marcat la intrarea şi ieşirea în/din tură a casierilor;
       6. Întocmire Nir, facturi;
       7. Verificarea stocurilor, vânzărilor conform rapoartelor elaborate în programul de gestiune Master;
       8. Menţinerea relaţiilor permanente cu toate departamentele companiei pentru soluţionarea oricăror neclarităţi sau deficienţe;
      9. Supravegherea şi coordonarea activităţii personalului din magazin pe tura alocată;
     10. Verificarea pregătirii magazinului pentru deschidere;
      11. Efectuearea comenzilor zilnice de marfă pentru magazin;
      12. Instruirea personalului nou angajat cu privire la particularităţile şi cerinţele locului de muncă ale acestuia –asistent manager, casier, lucrător bucătărie, ajutor bucătar;
      13. Răspundere pentru verificarea concordanţei dintre produsele recepţionate şi datele înscrise în documentele aferente; 
      14. Îmbunătăţirea rezultatelor şi realizarea obiectivelor; 
      15. Adaptarea cheltuielilor cu personalul la volumul activităţii.
    

  • aprilie 2011 - Prezent

    Administrator Operatiuni Retail, Departament Control Credite Complexe, Trenkwalder SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Rolul postului:verificarea si analiza documentelor prezentate de clientii care solicita produse de creditare in concordanta cu standardele, politicile si reglementarile BCR.
       Responsabilitati:
    1.Verificarea si analiza documentelor prezentate de client (persoane juridice) care solicita produse de creditare (in programnul FMS-Flow Management System);
    2. Verificarea bazelor de date atat pentru soclicitant, cat si pentru fideiusori;
    3. Verificarea in bazele de date interne si externe la CRC-Centrala riscurilor de credit,BC-Biroul de credite,CIP-Centrala incidentelor de plata, AEGRM-Arhiva Electronică de Garantii Reale Mobiliare,Directia antifrauda, Buletinul Insolventei, ANAF –Agenitia Nationala de Administrare Fiscala, Sibcore V2 a solicitantilor de credit.
    4. Intocmirea listei de verificare corespunzatoare solicitantului si fideiusorilor.
    5. Efectuarea calculului capacitatii de plata avandu-se in vedere produsele de credit/ leasing de la alte banci.
    6. Efectuarea calculului rulajului si a veniturilor incasare de BCR.
    

  • ianuarie 2011 - aprilie 2011

    Agent procedural, Top Factoring

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    1.Iniţierea apelurilor catre debitori in vederea colectării sumelor datorate;
    2.Informarea debitorilor cu privire la debitul avut, implicaţiile acestora şi
    negocierea modalităţilor si de lichidare;
    3. Monitorizeaza respectarii intelegerilor de plata agreate cu clientii si efectuarea platilor aferente;
    4.Asigură îndeplinirea cerinţelor clientului pentru soluţionarea cazurilor conform procedurilor de colectare prevăzute în manualul de colectare;
    5.Propune soluţii de îmbunătăţire a proceselor de colectare;
    6. Pune la dispoziţia superiorilor toate informaţiil necesare pentru întocmirea de rapoarte cu privire la cazuri şi clienţi.
    

  • decembrie 2008 - octombrie 2009

    Casier, Mega Image

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    .

Educatie

  • 2011 - 2013

    Master / studii postuniversitare, Universitatea "Nicolae Titulescu"

    • București, România
  • 2008 - 2011

    Diploma de facultate, Universitatea „Nicolae Titulescu"

    • București, România
  • 2008 - 2011

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”

    • Râmnicu Sărat, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Maghiara
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 04.06.2014
  • Reference number: 73833

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Hungarian
Beginner
Romanian
Native