74582

Referent Resurse Umane la Metro Cash&Carry Romania SRL

  • România, Dej
  • România, Dej
  • Romania, Dej
  • Romania, Dej
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 08.05.2013
  • Numar referinta: 74582

Experienta

  • mai 2012 - iunie 2013

    Referent Resurse Umane, Metro Cash&Carry Romania SRL

    • Dej, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    -	Recrutare si selectie personal;
    -	Angajare - dosare de angajare, inregistrarea acestora in SAP si transmiterea catre Revisal;
    -	SAP - evidenta salariatilor, administrare dosare si date personale; evidenta certificate medicale/concedii de odihna/concedii fara salariu, etc. si transmiterea acestora catre CAS; pontaje; modificari la contractul individual de munca - Act Aditional - modificare punct de lucru, functie, salariu, etc.;
    -	Distribuirea tichetelor de masa, a fluturasilor catre angajati - 210 angajati Metro magazin Cluj, 15 angajati Metro Punct Turda;
    -	Emitere Adeverinte medicale, pentru banca, de salariu;
    -	Cercetari disciplinare;
    -	Inregistrarea posturilor vacante la AJOFM Cluj;
    -	Decizii de incetare/suspendare/etc. a CIM.
    

  • iunie 2009 - ianuarie 2012

    Referent Resurse Umane, SC SECURITAS SERVICES ROMANIA SRL

    • Dej, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    -	Participarea la definirea politicii de personal al companiei;
    -	Participarea la adaptarea structurii organizatorice a companiei;
    -	Gestionarea procedurilor si contractelor referitoare la asistenta medicala a angajatilor;
    -	Stabilirea politicii de personal cu privire la instruire;
    -	Planificarea si stabilirea metodelor de recrutare si selectie a personalului;
    -	Raspundere cu privire la secretul si securitatea documentelor;
    -	Reprezentarea societatii in relatiile cu reprezentantii si angajatii Beneficiarului in toata situatiile legate de probleme de securitate ce decurg din consemnul particular al postului;
    -	Training-uri / instruire – reguli generale de securitate (interne) noilor angajati;
    -	Emiterea / anularea legitimatiilor si cardurilor de acces pentru toti angajatii Nokia, subcontractori, prestatori sevicii - din fabrica, conform procedurilor interne;
    -	Aprobare / supraveghere / imbunatatire zone acces in fabrica – acces persoane;
    -	Planuri de investitii, audit, proiecte, rapoarte, coordonarea cu succes a unei echipe de 20 angajati - direct, implicarea in planul decizional si solutionarea obiectivelor propuse impreuna cu acestia
    -	Suport in actualizare / administrare fise PSI / SSM, conform fluxului de personal; pregatirea / instiintarea personalului cu privirea la instructajele periodice efectuate de catre persoanele specializate / desemnate;
    -	Recrutare si selectie; dosare angajare (CIM, acte deoveditoare cum ca este apt psihologic si medical, fara antecedente penale, diverse decalaratii, egc); informare angajati cu privire la modificarile legislatiei, drepturile acestora – direct sau prin circulare; pontaje (200 angajati); modificari la CIM prin Act Aditional (punct de lucru, salariu, perioada CIM), adeverinte (vechime, banca, somaj, etc), baza de date angajati, baza date cu situatia concediilor (medicale, de odihna, de eveniment special, fara salariu, de studii, etc.); baza de date  cereri de angajare – up-datate in permanenta, distribuire tichete de masa, salarii cash (pentru angajatii care nu detin un card bancar pentru salariu); instruire / training-uri periodice (la 3 luni); audit; propuneri de premiere a angajatilor – lunar, conform regulilor interne – motivarea angajatilor; raportari lunare catre superiori; intretinerea realtiilor cu sediul principal – Bucuresti; intocmire dosare pentru ajutoare sociale (inmormantare, nastere copii); intocmire si evidenta – certificarea angajatilor ca Agent securitate; etc. .
    
    Orice alta activitate specifica departamentului resurse umane, si activitati specifice punctului de lucru - NOKIA Romania / Jucu.
    

  • octombrie 2008 - mai 2009

    Operator Calculator, SC PublicBet SRL

    • Dej, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    -	Efectuarea de alte operatiuni legate de programul informatic de gestionare;
    -	Furnizarea de informatii profesionale < la cerere > sefului direct si sefilor ierarhici;
    -	Vanzarea produselor;
    -	Registru de casa zilnic;
    -	Intretinerea relatiei cu clientii;
    -	Introduce datele de pe facturi;
    -	Introducerea datelor de pe desfasuratoare;
    -	Introducerea datelor de pe Avizele de expediere-transfer;
    -	Emitere avize de expediere;
    -	Emitere facturi distributie;
    -	Ordonarea documentelor pe categorii, in bibliorafturi si dosare.
    

  • august 2007 - aprilie 2008

    Asistent Manager, SC PLANEO TRADING SRL

    • Dej, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    -	Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
    -	Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
    -	Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
    -	Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
    -	Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
    -	Asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail;
    -	Actualizarea bazei de date – documente;
    -	Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; 
    -	Intocmire documentatie in functie de Caietul de sarcini  - participare la licitatii (Monitorul Oficial si e-licitatie);
    -	Contabilitate primara;
    -	Alte sarcini trasate de director / manager;
    -	Acte aditionale, contracte individuale de munca – inregistrare ITM Cluj ;
    -	Pontaje, emitere chitante, emitere facturi, OP-uri, etc. 
    

  • aprilie 2007 - august 2007

    Consilier Vanzari, SC Reper Star SRL (Partener ZAPP)

    • Dej, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    -	Raspunde pentru calitatea aprovizionarii clientilor;
    -	Raspunde de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si de transmiterea documentelor de   vanzare;
    -	este responsabil de intocmirea documentelor de transport-marfa conform normativelor;
    -	raspunde pentru modul in care se elibereaza marfa (doar pe baza documentelor fiscale).
    -	Urmareste derularea si finalizarea contractelor;
    -	Contabilitate primara - program contabilitate PIONER;
    -	Relatii clienti;
    -	Prezentarea si vanzarea produselor / ofertelor
    

Educatie

  • 2011 - Prezent

    Diploma de facultate, Universitatea Babes-Bolyai, Cluj-Napoca - Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor (FSEGA)

    • Cluj Napoca, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Italiana
Incepator
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 08.05.2013
  • Reference number: 74582

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Italian
Beginner
Spanish
Beginner
Romanian
Native