74777

Practică de specialitate la Cabinet de Avocat “Gil Vasile”

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 10.06.2013
  • Numar referinta: 74777

Experienta

  • mai 2013 - Prezent

    Practică de specialitate, Cabinet de Avocat “Gil Vasile”

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Juridic

    - Întregirea cunoştinţelor teoretice în privinţa problematicii dreptului muncii;
    - Asistare la şedinţe de judecată;
    - Redactarea documentelor de specialitate şi utilizarea programelor de specialitate.
    

  • august 2010 - mai 2013

    Manager Resurse Umane, S.I.Te. INSTALAŢII SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    Planificarea activităților:
    - centralizarea activităților zilnice;
    - planificarea activităților funcție de prioritatea acestora;
    - emiterea de adeverințe de salariat pentru medicul de familie, bănci, instituții de învățământ, ș.a.;
    - întocmirea de rapoarte, situaţii, periodice referitoare la activitatea desfăşurată.
    
    Întocmirea dosarelor de evidență a personalului:
    - întocmirea, gestionarea și arhivarea documentelor specifice, funcție de cerințele și termenele legale în vigoare: informări privind angajarea, contracte de muncă, decizii privind sancționarea, șomajul tehnic, încetare contract ș.a., acte adiționale, recomandări, notă de lichidare, întocmire/modificare fișe de post;
    - anunțarea departamentului în cauză privind întocmirile, modificările contractelor de muncă ale angajaților către REVISAL;
    - actualizarea Registrului de Evidență a Salariaților;
    - planificarea concediilor de muncă, având în vedere aprobarea Directorului General;
    - evidenţa concediilor (de odihnă, medicale, fără plată);
    - gestionarea fișelor de pontaj, calculând orele lucrate ale personalului;
    - transmiterea cererii de ștat către Salarizare;
    - calculul drepturilor salariale şi verificarea lunară a ştatului de salarii;
    - elaborarea unor sisteme specifice de evaluare a personalului;
    - coordonarea și monitorizarea procesului de evaluare;
    - centralizarea rezultatelor evaluărilor și raportarea rezultatelor;
    - comunicarea cu angajații, privind politicile de personal, astfel încât să nu existe perturbări ale culturii organizaționale.
    
    Organizarea recrutării de personal:
    - identificarea necesarului de personal;
    - coordonarea activităţii de selecţie şi recrutare a personalului;
    - planificarea şi organizarea proceselor de recrutare şi selecţie (organizare interviuri, selecţie candidaţi);
    - implicarea activă în derularea proiectelor de selecţie şi recrutare;
    - actualizarea permanentă a bazei de date cu aplicaţii.
    
    Medicina Muncii:
    - organizarea vizitelor medicale la angajare și periodice;
    - întocmirea fișei de evaluare de risc în funcție de meseriile angajaților;
    - administrarea unei situații stricte a evaluării medicale a angajaților și corectarea acestora în corelație cu specificările medicului de medicina muncii din fișele de aptitudini;
    - ținerea în contact permanent cu medicul de medicina muncii, cât și ceilalți specialiști;
    - solicitarea unui raport anual privind starea de sănătate a angajaților societății.
    
    Protecția Muncii:
    - ținerea în contact permanent cu responsabilul SSM;
    - gestionarea situațiilor specifice SSM.
    

  • iunie 2008 - august 2010

    Registrator operaţiuni de evidenţă contabilă, S.I.Te. INSTALAȚII SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    Responsabilă de asigurarea înregistrărilor primare în registrul de casă şi înregistrarea facturilor şi a rapoartelor de inventariere în sistemele de gestiune contabilă NESSUS şi  IDEALE.
    
    - întocmirea și gestionarea lunară a registrului de casă Lei / Eur;
    - întocmirea și gestionarea lunară a unor situații contabile în limba italiană / engleză;
    - înregistrarea facturilor, nir-urilor, rapoartelor de inventariere;
    - situație privind întocmirea deconturilor de transport;
    - gestionarea situației privind foile de parcurs pentru utilizatorii autoturismelor din parcul auto;
    - evidența și întocmirea situațiilor privind tichetele de masă;
    - situații stricte, actualizate permanent, a unor instrumente de plată (filă cec / b.o.) folosite în cadrul contractelor cu diverși furnizori.
     
            Rezultate:   
    - însuşirea atitudinii de membru al echipei, prin acoperirea responsabilităţilor colegilor în lipsa acestora.
    - recunoaşterea şi mulţumirea cadrului de conducere pentru întocmirea documentelor şi rapoartelor la timp .
    - îmbunătăţirea organizării etapelor predefinite ale asigurării unui schedule de interviuri, astfel crescând eficienţa personală şi a echipei.

Educatie

  • 2012 - Prezent

    Diploma de facultate, Universitatea Titu Maiorescu

    • București, România
  • 2010 - 2012

    Master / studii postuniversitare, Academia de Studii Economice

    • București, România
  • 2007 - 2010

    Diploma de facultate, Academia de Studii Economice

    • București, România
  • 2003 - 2007

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul Economic Viilor

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Italiana
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 10.06.2013
  • Reference number: 74777

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Italian
Intermediate
Romanian
Native