74850

Expert gr.IA la INS

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 11.06.2013
  • Numar referinta: 74850

Experienta

  • ianuarie 2013 - ianuarie 2014

    Expert gr.IA, INS

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    * editare tabele de prezentare a rezultatelor definitive ale RPL, in vederea publicarii lor
    * analiza, impreuna cu Compartimentul de metodologie, date din tabelele de prezentare a rezultatelor definitive ale RPL
    * verificare, validare si asigurare omologarii tabelelor cu rezultatele definitive ale recensamantului
    * participare la elaborarea publicatiilor RPL in diferite faze
    * participare la activitatile privind asigurarea comparabilitatii seriilor de date
    * participare din punct metodologic la dezvoltarea, generarea, verificarea si validarea hipercuburilor
    * studiu legislativ national si international, precum si documentatie internationala referitoare la recensamantul populatiei si la statistica demografica
    * asigurare respectare termene de realizare a fazelor procesului de producere a informatiilor statistice, prevazute in Programul statistic anual cuprinse in lucrarile realizate
    * raspundere privind de calitatea datelor si a informatiilor statistice cuprinse in lucrarile realizate
    * furnizare date statistice demografice utilizatorilor interni sau externi
    * punere in practica a stndardelor de control intern prevazute de legislatia in vigoare
    * indeplinire alte sarcini conform obiectului sau specific de activitate cuprinse in ROF-ul directiei
    * asigurare respectare norme de confidentialitate, stocare si de arhivare a datelor statistice, in cadrul fondului national de date statistice
    * participare la realizarea controlului logic al datelor, depistare erori si asigurare corectare, impreuna cu colectivul IT
    * participare la tehnoredactarea diferitelor lucrari de sinteza si publicatii realizate in cadrul directiei, precum si a Raportului de calitate a datelor de recensamant
    * isi insuseste si respecta procedurile operationale specifice domeniului de activitate
    * insusire prevederi din registrul de riscuri specifice domeniului de specialitate, ia masuri necesare pentru diminuarea acestor riscuri
    * respectare disciplina in munca, prezenta la program, utilizarea timpului de lucru, deontologia profesionala
    * indeplinire alte sarcini stabilite de coordonatorul Secretariatului Tehnic al CC RPL
    
    

  • februarie 2012 - noiembrie 2012

    Director economic, SC MABEC TRADING SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    • Elaborare si implementare politici economice in scopul eficientizarii economice a societatii, in conditiile respectarii legislatiei in vigoare
    • Organiazare activitate departmente financiar-contabil si resurse umane
    • Gestionare documente financiar-contabile, arhivare si supervizare activitate personal din cadrul departamentului financiar-contabilitate
    • Gestionare patrimoniu societate si activitate payroll
    • Asigurare respectare legislatie fiscala la nivel de firma: organizare contabilitate societate cu respectare dispozitii legale si norme si/sau reglementari interne ale societatatii; asigurare efectuare la timp a inregistrarilor financiar-contabile
    • Intocmire bugetul general al societatii, informari si propuneri de corectie: asigurare intocmire la timp si in conformitate cu dispozitiile legale a balantelor de verificare, bilanturilor semestriale si anuale, precum si a situatiilor lunare privind principalii indicatori economico-financiari, a structurii generale venituri/costuri 
    • Raportare rezultatele financiare ale firmei: analize si propuneri masuri pentru cresterea rentabilitatii
    • Elaborare si implementare sistem general de evidenta a gestiunii firmei
    • Organizare activitate departament financiar - contabilitate: exercitare control financiar preventiv
    • Raspunderi directe privind organizarea, desfasurarea si inregistrarea inventarierii societatii
    • Evidenta si urmarire cash-flow cu mentinerea capacitatii de plata a societatii
    • Raspunderi privind respectarea disciplinei financiar-valutare
    • Indeplinire la termen si in conformitate cu dispozitiile legale a obligatiilor fata de banci
    • Efectuare corecta si la timp a calculului drepturilor banesti ale personalului angajat al firmei, precum si a platilor privind salariile si drepturile banesti, conform contracte individuale de munca
    • Implementare, urmarire si verificare program soft pentru tinerea contabilitatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare
    • Calcul amortizari si evidenta registru mijloace fixe si obiecte de inventar
    • Suport real pentru colegi
    • Urmarire si inregistrare contracte de leasing in derulare
    • Introducere sistem de plati online
    • Indeplinire la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare
    • Supraveghere / reconciliere si inchidere conturi
    • Intocmire balante de verificare lunare, la termenele stabilite de legislatia in vigoare
    • Efectuare analiza financiar-contabila pe baza bilantului si prezentare in consiliul de administratie si respectiv adunarii generale a asociatilor
    • Analiza structura costuri la nivel de companie, dupa natura lor si pe centre de cost
    • Raportari lunare pentru management
    

  • iunie 2010 - februarie 2012

    Director economic, SC BETA AMBIENT SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    • Intocmire, verificare si inregistrare contabila stat salarii si declaratii aferente catre administratiile financiare
    • Intocmire corecta dosar personal si transmitere in revisal modificari in termen
    • Suport direct in situatiile de control financiar-contabil efectuat inopinant sau anuntat de catre organele statului
    • Intocmire si eliberare adeverinte personal
    • Intocmire lunara declaratii catre fondul de mediu conform declaratii vamale import
    • Evidenta penalitati cu bugetul de stat si pv-uri aferente
    • Urmarire corectitudine facturi primite de la furnizori pentru activitatea de investitii si publicitate (conform contract) si inregistrare in contabilitate
    • Evidenta si inregistrare mijloace fixe, amortizari, reevaluari mijloace fixe
    • Evidenta, urmarire si inregistrare contabila contracte de leasing si modificari aduse acestora
    • Urmarire si inregistrare contabila cheltuieli in avans
    • Evidenta si intocmire op-uri la termen privind impozite si taxe catre anaf, afm, ditl s.a.
    • Calcul, evidenta si inregistrare contabila provizioane
    • Urmarire importuri-exporturi conform declaratii vamale si inregistrare contabila
    • Evidenta credite bancare pe termen scurt, mediu si lung si depozite la termen
    • Evidenta, punctaj situatii parteneri (furnizori-clienti)
    • Urmarire corectitudine intocmire deconturi / ordine de deplasare si inregistrare contabila
    • Evidenta avansuri nedecontate in lei si valuta
    • Evidenta si urmarire incasare/plata garantii de buna executie
    • Evidenta documente cu regim special si intocmire bonuri de consum
    • Urmarire obligatii catre stat (tva, impozite, taxe) si relationare pentru solutionare diferente cu organele statului
    • Suport si relationare pentru colegii din departament si din celelalte departamente (it, aprovizionare, executie lucrari etc.)
    • Evidenta, intocmire si inregistrare contabila procese verbale de compensare
    • Confirmari solduri furnizori/clienti
    • Relationare, evidenta si inregistrare declarati iimpozite si taxe aferente cladiri, mijloace publicitare (panouri, bannere etc.) conform situatii verificate cu DITL
    • Evidenta, intocmire si inregistrare contabila instrumente de plata (IP-uri: bilete la ordin, cec-uri s.a.)
    • Intocmire lunar balanta de verificare si verificare solduri
    • Intocmire bilant, cont de profit si pierdere, note la bilant
    

  • septembrie 2008 - februarie 2012

    Economist, SC DELTA DISTRIBUTION SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Contabilitate / Control si Verificare / Relationare:
    
    • Verificare stat salarii intocmit de department resurse umane si  declaratii aferente catre administratiile financiare pentru fiecare punct de lucru (contracte de munca, civile, drepturi de autor s.a.)
    • Intocmire lunara declaratii catre fondul de mediu conform declaratii vamale
    • Intocmire avize si facturi pentru deseuri
    • Evidenta penalitati cu bugetul de stat si pv-uri aferente
    • Intocmire facturi pentru vanzari diverse diverse (telefoane,convorbiri tel., autoturisme, s.a.) si descarcare din gestiune
    • Urmarire corectitudine facturi primite de la furnizori pentru activitatea de investitii si publicitate (conform contract) si inregistrare in contabilitate
    • Evidenta si inregistrare mijloace fixe, amortizari, reevaluari mijloace fixe
    • Evidenta situatie garantii retinute gestionarilor 
    • Evidenta, urmarire si inregistrare contabila contracte de leasing si modificari aduse acestora (incetare, contracte novatie, daune s.a.)
    • Urmarire si inregistrare contabila cheltuieli in avans
    • Evidenta si dare spre plata la termen impozite si taxe catre anaf, afm, ditl s.a.
    • Calcul, evidenta si inregistrare contabila provizioane
    • Urmarire importuri-exporturi conform declaratii vamale si inregistrare contabila
    • Evidenta, urmarire, intocmire facturi si inregistrare angajamente de plata diverse achizitii de catre angajati 
    • Evidenta, punctaj situatii parteneri (furnizori-clienti)
    • Urmarire corectitudine intocmire deconturi / ordine de deplasare si inregistrare contabila
    • Evidenta avansuri nedecontate in lei si valuta
    • Evidenta si urmarire incasare/plata garantii de buna executie
    • Evidenta documente cu regim special
    • Urmarire obligatii catre stat (tva, impozite, taxe) si relationare  diferente cu organele statului pentru solutionare 
    • Suport si relationare pentru colegii din departament si din celelalte departamente (it, aprovizionare, vanzari etc.)
    • Deschideri / inchideri puncte de lucru la anaf
    • Evidenta, intocmire si inregistrare contabila procese verbale de compensare
    • Confirmari solduri furnizori/clienti
    • Relationare, evidenta si inregistrare declaratii impozite si taxe aferente cladiri, mijloace publicitare (panouri, bannere etc.) conform situatii verificate cu DITL
    • Intocmire lunar balanta de verificare si verificare solduri
    • Intocmire facturi vanzare marfa catre clienti si angajati
    • Intocmire bilant, cont de profit si pierdere, note la bilant
    
    

  • iunie 2006 - septembrie 2008

    Sef birou financiar-contabilitate, S.C. FILIALA "CCCF-INSTALATII" BUCURESTI S.A.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    • Verificare situatii furnizori, deconturi, avansuri-furnizori, casierie, extrase bancare operate de contabili primari
    • Intocmire facturi clienti in baza contractelor de executare lucrari
    • Verificare stat de salarii, contributii si declaratii aferente catre anaf, intocmite de Departamentul Resurse Umane
    • Relationare cu celelalte departamente (aprovizionare, IT, Resurse Umane s.a.)
    • Intocmire si evidenta profit pe lucrare ( Cost / Profit pe lucrare executata)
    • Asigurare alocare si verificare inregistrari contabile pe centre de cost
    • Verificare, analiza si certificare solduri din balanta de verificare
    • Asigurare intocmire şi depunere declaraţii privind taxele şi impozitele si a situatiilor financiare semestriale si anuale
    • Asigurare elaborare balanta de verificare lunara si verificare lunara corectitudine inregistrari contabile si solduri
    • Evidenta furnizori in avans
    • Evidenta lucrari in curs de executie
    • Evidenta mijloace fixe si inregistrare lunara amortizari
    • Analiza impreuna cu Directorul economic posibilitati de promovare personal din subordine in baza unor evaluari
    • Participare la sedinte consiliu director
    

  • octombrie 2001 - iunie 2006

    Economist, SC MOBROM SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    • Inregistrare plati-incasari, procese verbale
    • Evidenta clienti-furnizori
    • Intocmire intrumente de plata
    • Intocmire si evidenta profit pe dvi si urmarire intocmire corecta dvi (impreuna cu colegii din vama)
    • Evidenta comisioane parteneri externi si facturare conform contract
    • Relationare cu anaf, garda financiara, ditl
    • Verificare stat si declaratii intocmite de contabil primar
    • Evidenta mijloace fixe si inregistrare lunara amortizari
    • Intocmire balanta de verificare lunara si bilant-cont de profit si pierdere-note
    Realizari:
    - respectarea termenlor scadente de declarare si plata printr-o evidenta clara periodica
    - aprofundarea problemelor legate de pret de cost si de export - import de mobilier
    - respectarea indatoririlor si responsabilitatilor la locul de munca
    

Educatie

  • 2013 - Prezent

    Postdoctorat, CECCAR (stagiu in paralel cu cel la auditori CAFR)

    • București, România
  • 1997 - 2001

    Diploma de facultate, ASE

    • București, România
  • 1992 - 1996

    Liceu / scoala profesionala, Liceul de informatica (actual CN Tudor Vianu)

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Italiana
Avansat
Germana
Incepator
Spaniola
Incepator
Portugheza
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 11.06.2013
  • Reference number: 74850

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Italian
Advanced
German
Beginner
Spanish
Beginner
Portuguese
Beginner
Romanian
Native