75113

Trainer la Vodafone

  • România, Ploiești
  • România, Ploiești
  • Romania, Ploiești
  • Romania, Ploiești
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 16.04.2013
  • Numar referinta: 75113

Experienta

  • octombrie 2011 - februarie 2013

    Trainer, Vodafone

    • Ploiești, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    Indiferent ca este vorba de un nou angajat sau de un  angajat existent, ca vorbim de training-uri de aplicatii, produse si servicii sau de soft skills, departamentul de training este cel care ajuta pas cu pas la dezvoltarea oricarei persoane din companie prin:
    
    - elaborarea si realizarea programalor de training, vanzare si retentie, a agentilor din departamentele de Relatii cu Clientii si Retail 
    -in directa colaborare cu Training Program Manager se definesc, desfasoara, administreaza si evalueza programale de training astfel incat acestea sa sprijine valorile  si cultura Vodafone
    - conducerea de sesiuni de training pentru noi angajati si pentru angajatii existenti 
    -evaluarea in permanenta eficienta programelor de training livrate, foloseste feedbackul primit de la canalele de Vanzare si Relatii cu clientii si aduce imbunatatiri in baza feedback-ului primit
    -analizeaza rezultatele obtinute de participanti si formuleaza recomandari menite sa sustina aplicarea notiunilor de training invatate si dezvolta cursantii post training; trimite recomandarile coordonatorului programelor de training 
    -completeaza fisele de evaluare a cursantilor dupa fiecare program de training
    -responsal de coordonarea, monitorizarea si dezvoltarea programului de training pentru back-up trainers din Ploiesti
    

  • octombrie 2009 - octombrie 2011

    Back-up trainer, Vodafone

    • Ploiești, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    Responsabil pentru livrarea programelor de training
    - faciliteaza  sesiuni de training pentru angajatii noi si existenti pe baza materialelor  concepute de departamentul de training
    - reactualizaeaza materialele de training 
    - evalueaza si consiliaza participantii la training astfel incat aceastia sa atinga mult mai usor targeturile
    -cu ajutorul trainer-ului se ocupa de organizarea grupelor de training
    

  • iulie 2008 - octombrie 2011

    Consultant relatii cu clientii, Vodafone

    • Ploiești, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    -Transmiterea de informatii corecte si complete membrilor din afara companiei ,
    -mentine legatura cu alte departamente pentru a rezolva  solicitarile clientilor in cel mai scurt timp posibil.
    - promoveaza produsele companiei
    
    Realizari:Datorita rezultatelor foarte bune la nivel de echipa si individual am avut posibilitatea de a fi pionier in cadrul programului de vanzare prin telefon fiind printre fondatorii programului. 
    Din punctul meu de vedere activitatea de retentie este cea care  a completat  activitatea intrucat  unul din cele mai dificile lucruri este sa contribui la mentinerea bazei de date a clientilor. Rezultatele  nu au intarziat sa apara si in scurt timp am devenit top performer si pe aceasta arie. 
    

Educatie

  • 2005 - 2009

    Diploma de facultate, UPG

    • Ploiești, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 16.04.2013
  • Reference number: 75113

Foreign languages

English
Advanced
Romanian
Native