75327

cosmetician- la cabinet privat PFA

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 16.04.2013
  • Numar referinta: 75327

Experienta

  • septembrie 2010 - august 2014

    cosmetician-, cabinet privat PFA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Intretinere / Infrumusetare / Sport

    1.	-Aplicarea NPM si PCI
    2.	-Pregatirea profesionala si igienizarea  locului de  munca
    3.-	Utilizarea echipamentelor cosmetice
    4.	-Programarea clientelei
    5.	Executarea tratamentelor cosmetice
    
    6..	Promovarea serviciilor unitatii
    7.	-Realizarea cadrului ambiental
    8.	-Acordarea de consultanta si stabilirea schemei tratament
    

  • septembrie 2011 - februarie 2013

    asistent medical farmacist, Cabinet medical de Terapii alternative ITA Phoenix

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Sanatate: Sanatate

    In cadrul cabinetului medical spatiu de produse naturiste
    Pe toata perioada programului –lucrul  cu publicul
    1.	-Acorda asistenta de specialitate pacientilor
    2.	-vanzari  ,receptie , etichetare,comenzi produse;
    3.	-aranjarea spatiului destinat produselor    
    4.	-evidenta,intocmiri dosare,fise pacienti atat  in format electronic cat si arhivare biblioraft                                  
    5.	-Controleaza stocurile (evidenta numerica, termene de valabilitate etc.);
    6.	-programari pacienti;  incasarea taxelor aferente terapiilor si emiterea facturii sau bonului fiscal
    

  • ianuarie 2007 - septembrie 2011

    secretara, cabinet medical terapii alternativeI.T.A.Phoenix

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Muncitori

    Pe toata perioada programului -lucru cu publicuL
    1.	-vanzari  ,receptie,verificari stocuri, etichetare,comenzi produse;
    2.	-aranjarea spatiului destinat produselor                                           
    3.	-programari pacienti; incasarea contravalorii serviciilor si emiterea facturii sau bonului fiscal
    4.	-evidenta,intocmiri dosare,fise pacienti  atat  in format electronic cat si arhivare biblioraft
     -Intocmirea  lunara  a borderoului de cheltuieli.
    5.	-efectuarea deconturilor lunare,predarea actelor la sfarsit de luna impreuna cu extrasul    de cont si raportul lunar ,la contabilitate.
    6.	asigurarea aprovizionarii curente cu produsele necesare cabinetului
    7.	Urmarirea zilnica si pregatirea spatiilor-camerelor in vederea desfasurarii in conditii optime a terapiilor si consultatiilor medicale
    8.	-Intocmirea si transmiterea corespondentei cabinetului cu pacientii si furnizorii acestuia
    

  • iulie 2003 - ianuarie 2005

    administrator examene VUE, MBL Computers/Training Center-Computerland Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: IT

    1.	-asigura protocolul clientilor  sositi la examen
    2.	-intocmeste planificarea calendaristica a examenelor si inregistreaza  formularele de inscriere
    3.	-in timpul desfasurarii examenului monitorizeaza clientul 
    4.	-completarea facturii fiscale si a chitantei fiscale pt suma examenului comandat
    5.	-inmaneaza rezultatul final al examenului
    

  • iunie 2003 - august 2004

    secretara/part time, MBL Computers-Computerland Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: IT

    1.	insusirea caracteristicilor produselor de instruire oferite clientilor centrului de instruire
    2.	-inregistrarea cererilor de servicii de instruire venite de la clientii Centrului de instruire si urmarirea realizarii acestora de catre instructori.                              
    
    3.	-intocmirea si transmiterea corespondentei Centrului de Instruire cu clientii acestuia
    
    4.	-participarea la intocmirea planificarii calendaristice si pe sali de clasa a sarcinilor de instruire ale centrului
    
    5.	intocmirea documentelor necesare evidentei sarcinilor de instruiré, a studentilor si instructorilor
    
    6.	-completarea documentelor necesare si urmarirea realizarii    sarcinilor de aprovizionare cu materiale didactice necesare derularii programelor de instruiré;
    
    7.-asigurarea aprovizionarii cu produsele necesare studentilor pe durata realizarii cursurilor
    8. -Distribuirea ofertelor curente cu servicii de instruiré ale Centrului  clientilor;
            9.-urmarirea zilnica si pregatirea spatiilor de instruire pentru  derularea in conditii optime a activitatilor didactice
            10-respecta normele interne ale firmei privind  disciplina,securitatea muncii si prevenirea si combaterea incendiilor la nivelul Centrului de Instruire
    
            11.-redactarea si intocmirea solicitarilor de bani pentru cumparaturile necesare Centrului de Instruire;
    
            12.intocmirea zilnica si trimiterea  prin fax catre dir. Economic-situatia facturilor emise de Centrul de Instruire;
            13..-efectuarea deconturilor lunare si predarea lor la contabilitate impreuna cu borderoul intocmit lunar
            14.completarea facturilor emise de Centrul de Instruire
            15..-urmarirea facturilor de incasat/de plata
            16.intocmirea lunara a situatiei prezentei;situatiei energiei;situatiei lucrarilor xerox;borderoului de cheltuieli
            17..Inregistrarea formularelor de inscriere la cursuri si la examene
    
           18..Urmarirea coletelor DHL-la vama si pe site-ul MICROSOFT COURSEWARE-EUROPA
           19.. -Intocmirea bonului de consum ,achitarea taxei,depunerea actelor de vama la depozit
    

  • septembrie 1998 - octombrie 2000

    secretara, SCRainbow Kids an American Kindergarten

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Educatie,Training

    1.	-asigurarea materialului didactic pentru fiecare grupa de copii. 
    
    2.	-discutarea si stabilirea  programului educational Impreuna cu personalul didactic
    
    3.	-organizarea activitatilor artistice si programarea  lor saptamanala  in vederea dezvoltarii armonioase a personalitatii  copiilor
    
    4.	-stabilirea  meniului urmator saptamanii in curs.
    
    5.	-intocmirea dosarelor  grupelor de copii 
    
    6.	-Asigurarea aprovizionarii curente cu produsele necesare copiilor  si spatiului unde acestia  isi desfasoara activitatea.
    
    7.	-colaborarea permanenta cu personalul didactic din SUA. In vederea desfasurarii programului educational in intregime in limba engleza  in conditii optime.
    
    8.	-efectuarea deconturilor lunare(incasari/cheltuieli)
    
    9.	-completarea facturilor emise 
    
    10.	-urmarirea facturilor de incasat/de plata
    11	  .-intocmirea lunara a situatiei prezente
    12   -incasarea saptamanala si lunara  a taxelor pentru ingrijire copii  cat si a taxelor pentru servicii suplimentare.
    

  • august 1989 - februarie 1998

    tehnician proiectant, I.S.P.H-Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Cercetare si dezvoltare

    proiectare  in cadrul institutului 

Educatie

  • 2008 - 2011

    Colegiu / studii postliceale, Scoala Postliceala FEG Bucuresti –invatamant zi -3 ani

    • București, România
  • 2010 - 2011

    Liceu / scoala profesionala, SC Delux Talent SRL-invatamant zi

    • București, România
  • 2010 - 2010

    Postdoctorat, SC Delux Talent SRL-invatamant zi

    • București, România
  • 2002 - 2003

    Postdoctorat, International Computer School

    • București, România
  • 2003 - 2003

    Postdoctorat, Training Center -Computerland Romania

    • București, România
  • 1997 - 1997

    Postdoctorat, S.C. Picon S.A

    • București, România
  • 1988 - 1988

    Liceu / scoala profesionala, Liceul de matematica-fizica Gh. Sincai

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Italiana
Incepator
Germana
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 16.04.2013
  • Reference number: 75327

Foreign languages

English
Intermediate
Italian
Beginner
German
Beginner
Romanian
Native