75571

Consilier in Management la Ruby Rose Cosmetics

Financial Consultant at SC RUBY ROSE COSMETICS SRL,

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 12.06.2013
  • Numar referinta: 75571

Experienta

  • februarie 2012 - Prezent

    Consilier in Management, Ruby Rose Cosmetics

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Consultanta,Management

    - Relatia cu clienti si furnizori, intocmire oferte vanzare, reglare conturi;
    - Negociere contracte furnizori;
    - Import/export produse cosmetice, relatia cu vama;
    - Participare la targuri si expozitii-organizarea acestora si supravegherea desfasurarii activitatii; 
    - Relatia cu banca si conturile internationale;
    - Relatii cu Administratia Financiara, Registrul Comertului, alte institutii;
    - Introducere date in programul Saga de contabilitate;
    - Intocmire acte contabilitate primara, facturi fiscale
    

  • mai 2011 - februarie 2012

    Ofiter Bancar Teller Coordonator, Romanian International Bank

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    - Coordonarea activitatii tellerilor;
    - Organizarea, conducerea, indrumarea si controlul activitatii operative si de evidenta a unitatii si intocmirea rapoartelor conform reglementarilor si procedurilor interne ale  bancii  si celor legale in vigoare;
    - Cunoasterea si respectarea prevederilor legale ce reglementeaza activitatea financiar bancara;
    - Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu procedurile interne si prevederile legale;
    - Primirea documentatiei aferenta popririlor, formularea raspunsurilor catre organul de executare;efectuarea platilor, la termenele legale, prin deblocarea conturilor poprite si virarea sumelor indisponibilizate in contul indicat de organul de executare;
    - Verificarea deconturilor reprezentand justificarea sumelor in lei sau in valuta primite de salariatii unitatii care se deplaseaza in tara sau strainatate in interes de serviciu sau a celor care primesc avansuri spre decontare pentru nevoile curente ale sucursalei/agentiei;
    - Controlul calculului dobanzilor incasate/platite la conturile de credite, disponibilitati/depozite la vedere si la termen, in lei si valuta, pe baza procentelor de dobanda comunicata de centrala;
    - Respectarea reglementarilor  emise pe linia deschiderii si functionarii conturilor si in mod deosebit pe linia cunoasterii clientelei, a prevenirii si combaterii spalarii banilor;
    - Asigurarea organizarii muncii in sectoarele subordonate, prin repartizarea judicioasa a sarcinilor pe compartimente si lucratori, stabilirea atributiilor si raspunderilor pe care le au;
    - Avizarea operatiunilor conform reglementarilor in vigoare;
    - Efectuarea platilor privind datoriile catre bugetul de stat;
    - Supervizarea operatiunilor ce presupun control dual;
    - Verificarea contractelor incheiate de banca cu clientii; 
    - Organizarea, functionarea si controlul activitatii de casierie;
    - Stabilirea sarcinilor, competentelor si responsabilitatilor ce le revin din normele de lucru ale bancii si din dispozitiile legale privind activitatea lor pentru lucratorii pe care-i coordonez;
    - Promoveaza produsele bancii, catre clientii din segmentele retail si corporate implicandu-se activ in procesul de vanzare si cautand oportunitati de cross- selling;
    - Dezvolta si gestioneaza portofoliul de clienti urmarind atingerea obiectivelor de buget;
    - Comunica in mod activ cu clientii din portofoliu, oferindu-le consiliere financiara;
    

  • iunie 2008 - aprilie 2011

    Ofiter Bancar – Teller, Romanian International Bank

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    - Consilierea clientilor in scopul deschiderii conturilor si efectuarii de operatiuni pe cont sau in numerar ;
    -  Asigurarea promovarii, structurarii si vanzarii de servicii/produse bancare catre clienti persoane fizice si juridice (conturi curente, depozite, internet banking carduri de debit, etc)
    - Efectuarea tuturor verificarilor impuse de normele interne ale bancii asupra clientului persoana fizica/juridica si a documentatiei depuse de acesta;
    - Receptionarea, verificarea si operarea ordinelor de plata precum si primirea si verificarea cecurilor, biletelor la ordin si a cambiilor remise spre incasare pe circuitul bancar;
    - Primirea cererilor clientilor, pentru eliberarea filelor de cecuri si bilete la ordin, cu respectarea prevederilor normelor interne ale bancii;
    - Primirea cererilor de consultare a CIP/CRB /Biroul de Credite din partea clientilor si asigurarea rezolvarii acestora in timp util;
    - Actualizarea  fiselor  de deschidere de cont ale clientilor conform prevederilor din reglementarile in vigoare;
    - Constituirea depozitelor conform solicitarilor clientilor;
    - Eliberarea  extraselor  de cont la cererea titularilor acestora si mentinerea  confidentialitatii  datelor
    

  • martie 2007 - mai 2008

    Operator Ghiseu Universal – Back Office , Alpha Bank Romania SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    - Deschidere de cont: persoane fizice, persoane fizice autorizate si persoane juridice 
    - Contituirea de depozite
    - Prelucrarea ordinelor de plata intra/interbancare
    - Eliberare extrase de cont 
    

  • aprilie 2004 - noiembrie 2006

    Asistent Manager, S.C. Milbro Textile SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    - Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient
     - Realizarea bazelor de date cu potentialii clienti si gestionarea corespondentei cu acestia
     - Negocierea tarifelor cu potentialii clienti 
     - Supervizarea comenzilor in cadrul departamentului de productie
     - Traducerea si redactarea de documente
    

  • februarie 2003 - octombrie 2004

    Secretara , Scoala cu clasele I-VIII nr. 2, Rosu-Chiajna

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Educatie,Training

    -completarea foilor matricole, intocmirea proceselor verbale la consiliile profesorale, intocmirea statelor de burse pentru elevi, eliberarea de adeverinte
     -tehnoredactare, corespondenta, fax
    

  • septembrie 2000 - septembrie 2002

    Bibliotecar, Casa Corpului Didactic Ilfov

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Training

    - activităţi de informare documentară;
     - organizarea colecţiilor;
     - relaţii cu utilizatorii;
    

Educatie

  • 2008 - 2009

    Master / studii postuniversitare, Universitatea ,,Nicolae Titulescu’’ Facultatea de Stiinte Economice

    • București, România
  • 2006 - 2008

    Master / studii postuniversitare, Universitatea „Politehnica” Departamentul pentru Pregatirea Personalului Didactic si Stiinte Socio-Umane

    • București, România
  • 2000 - 2005

    Diploma de facultate, Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative Facultatea de Comunicare si Relatii Publice ,,David Ogilvy”

    • București, România
  • 1996 - 2000

    Liceu / scoala profesionala, Liceul teoretic ,,Alexandru I. Cuza”

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Romana
Nativ
80%
  • Last update: 12.06.2013
  • Reference number: 75571

Experience

  • February 2012 - Present

    Financial Consultant, SC RUBY ROSE COSMETICS SRL,

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Finance: Consulting,Management

    - Primary accounting documents, invoices, balance;
    - Enter data into SAGA accounting system;
    - Relationship with banks;
    - Relationship with Financial Administration,The National Trade Register Office and other authorities;
    - Relationship with clients and suppliers;
    - Contracts negotiation;
    - Cosmetic products entire import/export procedure.

  • May 2011 - February 2012

    Teller Coordinator, Romanian International Bank,

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Finance: Banks / Financial Institutions

    - Administration/supervision of the teller area
    - Prepare work schedules, provide input to performance reviews; participate in new teller training or mentoring; 
    - Provides ongoing training and support to other tellers
    - Promote products and services to retail and corporate customers;
    - Cross-selling the Bank's products and services; 
    - Opening, maintaining and closing of all account types; 
    - Performing banking and interbanking payments, money transfers, cash withdrawals, currency exchange operations;
    - Deposit or cash checks for customers;
    - Performing the sales process for all products and bank services to client;
    - Make loan payments;
    - Update information to the customers on new banking products;
    -Participate in the development and sales strategy in accordance with bank policy; 
    -Deals with the promotion of retail development portfolio of clients that contribute to the sources that attracted and placed concern permanent in order to increase the volume of retail sales of products.

  • March 2007 - May 2008

    Back-Office Officer, Alpha Bank Romania

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Finance: Banks / Financial Institutions

    - Opening and closing saving accounts, term deposits, current accounts;
    - Monitoring current accounts;
    - Issuance of the statement of account;
    - Process night deposits; 
    - Performing banking and interbanking payments, currency exchange operations.
     

  • April 2004 - November 2006

    Assistent Manager, Milbro Textile

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Sales

    - Liaising with clients, suppliers and other staff;
    - Producing documents, briefing papers, reports and presentations;
    - Screening telephone calls, enquiries and requests, and handling them when appropriate;
    - Take in production orders and convey them to the production team;
    - Ensure that the production targets are met and there is a balance in supply and demand;
    - Ensure that the quality standards of product are met.

  • May 2003 - September 2004

    Secretary, Elementary School, Rosu-Chiajna

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Institutions / Liberal professions: Training

    - Performing secretarial duties where responsibilities of trust and accuracy are important and knowledge of the school and school system is essential;
    - Coordinating annual events such as the purchase of school photos, and annuals by supplying teachers with the necessary forms;
    - Calling for service on office/school equipment as needed;
    - Performing general maintenance as required on office/school equipment (changing toner, adding ink, etc) ;
    - Registering new students; entering student files in the student management program; distributes information to teachers;
    - Organizing, maintaining, and assuming custodial responsibilities for files of correspondence, forms and reports;
    - Runing errands to bank or post office.
     

  • September 2000 - September 2002

    Librarian, Casa Corpului Didactic

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Institutions / Liberal professions: Training

    - organize materials into the various subject matters and provide descriptions of the materials so that can be easily located;
    - analyzing collections and recommending materials.
     

Education

  • 2008 - 2009

    Master's degree, Nicolae Titulescu University

    • București, Romania
  • 2006 - 2008

    Master's degree, Politehnica University

    • București, Romania
  • 2000 - 2005

    Bachelor's degree, SNSPA, Faculty of Communication and Public Relations ,,David Ogilvy,,

    • București, Romania

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Romanian
Native