76186

asistent contabil&referent resurse umane la sc web expert avp srl

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
55%
  • Ultima actualizare: 09.12.2013
  • Numar referinta: 76186

Experienta

  • ianuarie 2013 - mai 2013

    asistent contabil&referent resurse umane, sc web expert avp srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: IT

    Îndeplinire sarcini generale de contabilitate,
    - urmărire plăţi şi încasări
    - completare cronologică şi arhivare a tuturor documentelor contabile primare, contractelor, corespondenţei şi a altor documente financiare
    Participa la procesele de recrutare, selectie si orientare a noilor angajati;

  • septembrie 2012 - octombrie 2012

    internship, Banca Transilvania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Departamentul Administrare Credite:
    Urmarirea operatiunilor efectuate la ghiseul bancii, a etapelor acordarii creditelor,
    - arhivarea documentelor

  • iulie 2011 - august 2011

    broker asigurari, sc pintilie broker de asigurare

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Asigurari

    Broker asiguari:
    Oferte contracte de asigurare in cadrul serviciului reinnoiri contracte si incheiere polite de asigurare,
    -executia la timp a ofertelor de reinnoire a contractelor de asigurari (la mai multi asiguratori) si transmiterea lor catre clienti.
    -incheierea politelor de asigurare si consultanta in legatura cu acestea

  • februarie 2011 - aprilie 2011

    customer service&cashier, sc expert food srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    -comenzi pentru aprovizonarea restaurant;
    - inregistrări și facturi de plată;
    - primirea documentelor de bunuri de verificare primite de la furnizori;
    - verificarea soldurilor;
    - depunere și documente de afaceri de arhivare
    -vânzarea și promovarea restaurantului

  • noiembrie 2010 - februarie 2011

    operator call center, hipermarket imobiliar

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Imobiliare

    anzarea prin telefon a diverselor produse si servicii conform contractelor aflate in derulare.
    -executa in conditii de calitate si eficienta campaniile planificate
    -respecta norma stabilita de conducerea companiei privind desfasurarea fiecarei campanii in parte
    -preluarea apelurilor telefonice si inregistrarea informatiilor in baza de date utilizand programe specifice
    -solutionarea solicitarilor transmise de catre client.
    -respecta graficele de incepere si incheiere a campaniilor
    -raspunde in fata sefilor ierarhic superiori pentru activitatea desfasurata
    -raspunde conform regulamentelor in vigoare pentru neindeplinirea sau indeplinirea defectoasa a sarcinilor ce-i revin
    -raspunde de bunurile materiale luate pe inventar propriu
    respecta programul de lucru si durata pauzelor acordate
    -emite zilnic numarul necesar de apeluri,
    -respecta zilnic numarul minutelor pe care trebuie sa il vorbeasca cu clientii la telefon,
    -respecta regulile de protectia muncii si de PSI

  • septembrie 2009 - octombrie 2010

    asistent manager, sc italian coffee concept srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
    - preluarea si directionarea apelurilor telefonice
    - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
    - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
    - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
    - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
    - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
    - actualizarea bazei de date documente
    - rezervari hotel parteneri externi, etc.
    - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management

  • noiembrie 2008 - martie 2009

    consultant financiar, raoffeisen bank

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Consultant Financiar:
    - identificarea clientilor doritori de credite de nevoi personale si carduri de salariu; 
    - contactarea acestora; 
    - prezentarea ofertei existente pe piata; 
    - asistenta la completarea formularelor de credit; 
    - întocmirea dosarului de credit; 
    - pastrarea contactului permanent cu banca si cu clientul din momentul aplicarii pana la finalizarea procesului de creditare.
    
    

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Spaniola
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 09.12.2013
  • Reference number: 76186

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Spanish
Intermediate
Romanian
Native