76344

ASISTENT DEPARTAMENT FINANCIAR CONTABIL la Sc Fer-Al & PVC Systems SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 11.05.2013
  • Numar referinta: 76344

Experienta

  • februarie 2013 - Prezent

    ASISTENT DEPARTAMENT FINANCIAR CONTABIL, Sc Fer-Al & PVC Systems SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    -Am avut in subordine 1 persoana (sef depozit)
    -Intocmire si verificare facturi fiscale, chitante, bon fiscal
    -Intocmirea si verificarea registrului de casa
    -Realizarea înregistrărilor contabile privind clienţi, furnizori, bancă ( 401, 411, 5121, 5311, 4426, 4427, 4428, 371, 612, 605, 627, 623, 4551)
    -Mentinerea legaturii cu furnizorii si clientii ( efectuarea comenzilor de marfa in baza necesarului realizat de Seful de depozit, verificari de sold, contactarea clientilor in vedea  stingerii obligatiilor de plata si urmarirea incasarilor acestora)
    -Relaţiile cu banca ( completare de bilete la ordin, cec-uri, ordine de plată)
    

  • mai 2011 - februarie 2013

    ASISTENT DEPARTAMENT FINANCIAR CONTABIL, SC Aluminium Style SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    -Am avut in subordine 1 persoana (sef depozit)
    -Intocmire si verificare facturi fiscale, chitante
    -Intocmirea si verificarea registrului de casa
    -Realizarea înregistrărilor contabile privind clienţi, furnizori, bancă ( 401, 411, 512, 4426, 4427)
    -Realizarea balantei de stocuri la sfarsitul lunii
    -Realizarea pontajelor, evidenta concediilor de odihna, completarea de adeverinte pentru salariati ( de venit, pentru medicul de familie)
    -Mentinerea legaturii cu firma de contabilitate ( pregatirea dosarelor cu acte, transmiterea vanzarilor din luna, transmiterea descarcarii de gestiune, verificarea soldurilor la clienti, furnizori, registru de casa, verificarea TVA-ului la sfarsitul lunii, in vederea inchiderii situatiei lunare si depunerii declaratiilor fiscale, transmiterea pontajului in vederea realizarii statului de plata, completarea registrului jurnal )
    -Mentinerea legaturii cu furnizorii si clientii ( efectuarea comenzilor de marfa in baza necesarului realizat de Seful de depozit, verificari de sold, contactarea clientilor in vedea  stingerii obligatiilor de plata si urmarirea incasarilor acestora)
    -Relaţiile cu banca ( completare de bilete la ordin, cec-uri, ordine de plată)
    -Realizarea inventarierii anuale a patrimonului societatii
    -Relatiile cu institutiile statului ( Administratia Financiara, ITM , reprezentarea firmei in cazul controalelor)
    

  • octombrie 2002 - aprilie 2011

    COORDONATOR DEPARTAMENT FINANCIAR CONTABIL, SC Lorenzo Grup SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    -Am avut in subordine 5 persoane ( 2 operatori calculator care intocmeau facturi, chitante, bonuri fiscale, 2 sefi de depozit si 1 secretara) 
    -Intocmire si verificarea facturilor fiscale, chitantelor
    -Intocmirea si verificarea registrului de casa
    -Intocmire declaratii Intrastat si Fond de mediu
    - Mentinerea legaturii cu comisionarii vamali ( intocmirea actelor necesare importurilor si exporturilor de marfa, calcularea TVA –ului de plata pentru importurile de marfa)
    -Realizarea înregistrărilor contabile privind importurile de marfă  
    -Realizarea înregistrărilor contabile privind clienţi, furnizori, bancă (401, 411, 512, 4426, 4427)
    -Realizarea balantei de stocuri la sfarsitul lunii
    -Realizarea unei evidente clare cu BO-uri si CEC-uri de la clienti girate catre furnizori externi deoarece din 2010 societatea a inceput distributia de profile din aluminiu si accesorii pentru acestea la nivel national si se lucra numai pe baza de intrumente de plata cu scadenta intre 30 – 60 de zile si in unele cazuri mai mari de 60 de zile. O mare parte din aceste intrumente erau girate catre furnizorii externi si unele erau folosite pentru scontare la banca (verificarea corectitudinii intocmirii lor, alcatuirea unei liste cu acestea, efectuarea de copii si urmarirea scadentelor acestora)
    -Mentinerea legaturii cu firma de contabilitate ( pregatirea dosarelor cu acte, transimiterea vanzarilor din luna, transmiterea descarcarii de gestiune, verificarea soldurilor la clienti, furnizori, registru de casa,
    transmiterea situatiei cu BO-uri si CEC-uri de la clienti girate catre furnizori,  verificarea TVA-ului la sfarsitul lunii, in vederea inchiderii situatiei lunare si depunerii declaratiilor fiscale, completarea registrului jurnal )
    - Mentinerea legaturii cu furnizorii si clientii (efectuarea comenzilor de marfa in baza necesarului realizat de Seful de depozit, verificari de sold, contactarea clientilor in vedea  stingerii obligatiilor de plata si urmarirea incasarilor acestora, tinerea unei evidente, urmarirea scadentelor, respectiv plata facturilor catre furnizori )
    -Completarea dispoziţiilor de plată externe
    -Relaţiile cu banca ( completarea de bilete la ordin, cec-uri, ordine de plată, pregatirea si completarea documentelor in vedrea obtinerii creditelor, pregatirea instrumentelor de plata de la clienti  in vederea efectuarii unei trageri din plafonul de scontare si urmarirea incasarii acestora)
    -Realizarea pontajelor, evidenta concediilor de odihna, completarea de adeverinte pentru salariati ( de venit, pentru medicul de familie)
    -Realizarea inventarierii anuale a patrimonului societatii
    -Pregatirea, completarea si depunerea documentelor in vederea obtinerii vizei de sedere temporara si permis de munca pentru cetateni straini din state nemembre UE
    - Relatiile cu institutiile statului (Administratia Financiara, Garda Financiara, ITM, reprezentarea societatii in cazul controalelor, completarea si depunerea documentelor la Administratia Financiara in vederea obtinerii diverselor certificate pentru viza cetateni straini din state nemembre UE 
    

  • decembrie 1999 - septembrie 2001

    SECRETAR - CASIER , SC Total Inter Media SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Internet / New Media

    - intocmire contracte de abonament 
    - intocmire facturi abonament si ore suplimentare daca era cazul si expedierea acestora
    - intocmire chitante
    - evidenta inacasarilor facturilor emise
    - relatii cu banca si trezoreria ( ordine de plata, CEC- uri de plata si de retragere numerar)
    - relatii cu Institutiile statului: Camera de Munca, Camera de Comert
    - pregatirea si depunerea documentatiei in vederea obtinerii sau prelungirii diverselor autorizatii de functionare 
    -pregatirea si depunerea documentelor in vederea inregistrarii siglei al OSIM
    

  • octombrie 1997 - octombrie 1998

    SEF DE CABINET , Sc Agemar SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    activitati de secretariat, asistent manager

Educatie

  • 2012 - 2013

    Postdoctorat, C.F.P.D.R

    • București, România
  • 2012 - 2012

    Postdoctorat, International House

    • București, România
  • 2001 - 2003

    Diploma de facultate, Universitatea Ecologica

    • București, România
  • 2000 - 2001

    Postdoctorat, ANOFM

    • Tulcea, România
  • 1995 - 1998

    Colegiu / studii postliceale, Colegiul Universitar de Birotica -Fortuna

    • București, România
  • 1990 - 1994

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Economic

    • Tulcea, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 11.05.2013
  • Reference number: 76344

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Spanish
Beginner
Romanian
Native