76397

Manager zona la SC ARELCO POWER SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
95%
  • Ultima actualizare: 24.11.2015
  • Numar referinta: 76397

Obiectiv profesional

Sa lucrez intr-o companie care sa-mi permita folosirea cunostintelor dobandite, sa pot contribui la dezvoltarea atat a companiei cat si personala, si sa am posibilitatea de avansare in cadrul companiei.

  • BUCURESTI
  • Full time
  • Domeniile urmariteInginerie Energie / Industrii extractive, Inginerie Protectia mediului, Office jobs Calitate

Experienta

  • ianuarie 2015 - Prezent

    Manager zona, SC ARELCO POWER SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Energie / Industrii extractive

    Preluarea cererilor de furnizare gaze naturare si intocmirea ofertelor pentru potentialii clienti;
    Intomireacontractelor noi de cumparare gazelor naturale 
    Intocmirea si reactualirarea contractelor si a actelor aditionale de vanzare a gazelor naturale cu clienti din portofoliu  ori de cate ori este cazul
    Participarea la incheierea actelor aditionale si  a contractelor;
    Raspunde reclamatiilor si sesizarilor legate de intreruperea si/sau nerespectarea parametrilor tehnici in furnizarea de gaze naturale;
    Intocmirea si pregatirea documentatie pentru licitatile de vanzare/cumparare gaze naturale
    Participarea la sedintele licitatiilor de tranzactionare in ringul gazelor naturale in cadru BRM(Bursa Romana de Marfuri)
    Intocmirea de rapoarte si prezentari.
    Administrarea platilor facturilor, calcularea penalitatior(concilieri)

  • aprilie 2011 - ianuarie 2014

    Assistent manager, SC ARELCO POWER SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Achizitii,Administrativ,Aprovizionare,Back Office,Protectia muncii,Secretariat

    Planificarea auditurilor interne si anume:
    -verificarea si asigurarea ca procesele sistemului integrat de management al calitatii si mediului  sunt stabilite si mentinute;
    -coordonarea activitati de elaborare a documentelor sistemului integrat de management al calitatii si mediului  si a implementarii acestora;
    -elaborarea documentelor sistemului integrat de management al calitatii si mediului ;
    -tinerea sub control a documentatiei arhivarea si pastrarea documentatiei sistemului integrat de management al calitatii si mediului, 
    -urmarirea aplicari documentelor de sistem in cadrul firmei;
    -coordonarea si participarea la realizarea auditurile interne ale calitatii si mediului; 
    -coordonarea procesului de evaluare a furnizorilor de produse si servicii;
    Organizarea si gestionarea agendei managerului general (intalniri de afaceri, sedinte, prezentari, etc.), monitorizarea calendarul evenimentelor relevante pentru managerul general si aminteste acestuia termenele apropiate, evitand suprapunerile;
    Gestionarea mapei cu documentele care trebuie avizate de managerul general,primirea documentelor, organizarea lor  in mapa, avizarea lor si le redistribuirea catre departamentele competente
    Intocmirea diferitelor documente de birou imputerniciri, adrese oficiale.
    Mentinerea unei bune functionari a birourilor intocmirea referatelor de nesecitate si avizarea lor de catre Directorul general
    Centralizeaza necesarul de birotica si alte achizitii si comanda de achizitii consumabile birotica papetarie, toner, apa.
    Organizare deplasari( diverse rezervari :hotel, avion, restaurant, deconturi) 
    Organizare activitati /protocol

  • februarie 2010 - martie 2011

    Asistent manager, SCA CIURTIN BRASOVEANU SI ASOCIATII

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Back Office

    Primirea clientilor in sediul firmei
    -preluarea apelurilor telefonice si directionarea lor catre persoanele responsabile
    -gestionarea corespondentei sosita prin curier/ email/ fax si directionarea ei catre persoanele responsabile
    -intocmirea de copii xerox si scan documente pentru avocati si parteneri
    -mentinerea relatiei cu furnizorii si asigurarea necesarului de consumabile
    -pastrarea si actualizarea bazei de date cu clientii firmei
    -intocmirea deconturilor de cheltuilei pentru partenerii si avocatii colaboratori ai firmei

Educatie

  • 2009 - 2011

    Master / studii postuniversitare, UNIVERSITATEA POLITEHNICA BUCURESTI

    • Inginerie
    • București, România
  • 2005 - 2009

    Diploma de facultate, UNIVERSITATEA POLITEHNICA BUCURESTI

    • Inginerie
    • București, România

Aptitudini

  • Capacitate de a munci in echipa
  • Putere de organizare si disciplina

O bună cunoaştere a proceselor de control al calităţii si mediului fiind responsabil cu auditul calităţii si mediului.
Cunoasterea procesului de participare la licitatile de vanzare/cumparare gaze naturale in cadrul Bursei Romane de Marfuri
Bune abilităi de comunicare, convingere, planificare, organizare si lucrul în echipă dobândite de-a lungul timpului.
Persoana dinamica, cu bune abilitati de comunicare, orientata catre client, cu atentie distributiva si rezistenta la stres.
Capacitate foarte buna de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor, de respectare a termenelor limita.
Capacitate de concentrare si adaptare rapida
Fire energica, comunicativa cu capacitate de relationare, persoana atenta la detalii.

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
35%
  • Last update: 24.11.2015
  • Reference number: 76397

Career goals


                            

  • BUCURESTI
  • Full time
  • Wanted work domainsEngineering Energy / Extractive Industries, Engineering Environmental protection, Office jobs QA (Quality Assurance)

Skills

  • Communication skills
  • Ability to work in team
  • Organization skills

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native