7788

Referent IT la Primaria Lehliu-Gara

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 06.06.2011
  • Numar referinta: 7788

Experienta

  • iunie 2007 - septembrie 2010

    Referent IT, Primaria Lehliu-Gara

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    -	Ofera consultanta pentru acces la informatie si surse de cunoastere pentru toti cetatenii comunitatii
    -	Sustine activitatile economice din mediul de afaceri al comunitatii locale, prin facilitarea accesului la surse de finantare pentru intreprinzatori
    -	Sustine orientarea spre profitabilitate a Punctului de Acces Public la Informatie
    -	Ofera consultanta cetatenilor comunitatii pentru accesarea de fonduri europene
    -	Informeaza membrii comunitatii asupra utilitatii serviciilor si facilitatilor oferite in cadrul retelei
    -	Exercita functia de facilitator pentru activitati economice, sociale, culturale, educationale si de comunicare in cadrul comunitatii 
    -	Valorifica resursele de promovare a imaginii si notorietatii comunitatii prin intermediul R.E.C.L.
    -	Identifica nevoie locale de servicii de instruire, educationale sau de consultanta ce pot fi acoperite folosind accesarea Punctului de Acces Public la Informatie
    -	Mentine un nivel eficient de comunicare cu reprezentantii celorlalte noduri R.E.C.L., cu reprezentantii Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale 
    
    
    -	Sprijina implementarea sistemelor de monitorizare si evaluare
    -	Asigura buna functionare a computerelor atat din Punctului de Acces Public la Informatie cat si din cadrul Primariei orasului Lehliu-Gara
    -     Asigura asistenta I.T. tuturor angajatiilor Primariei
    

  • noiembrie 2007 - iunie 2008

    Referent achizitii publice-part time, Spitalul orasenesc Lehliu-Gara

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Sanatate: Sanatate

    -	colaborarea cu întreaga echipă din cadrul Serviciului administrativ aprovizionare, achiziţii la:
    1. elaborarea documentaţiei de atribuire sau, în cazul organizării unui concurs de soluţii, a documentaţiei de concurs;
    2. îndeplinirea obligaţiilor referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevăzute de ordonanţa de urgenţă Nr. 34/2006;
    3. aplicarea şi finalizarea procedurilor de atribuire;
    4. constituirea şi păstrarea dosarului achiziţiei publice;
    5. întocmirea caietelor de sarcini pentru procedurile stabilite;
    6. întocmirea referatelor de oportunitate;
    7. păstrarea relaţiei cu furnizorii pe parcursul derulării contractelor; 
    8. transmiterea anunţurilor de participare la procedurile de achiziţii publice; 
    9. transmiterea anunţurilor către Monitorul Oficial al României şi ANRMAP;
          10. organizarea de licitaţii pentru achiziţii publice;
          11. verificarea bunei derulări a contractelor;
          12. eliberarea garanţiilor de participare şi de bună execuţie la termenele stabilite prin lege.
    - colaborarea cu întreaga echipă din cadrul Serviciului administrativ provizionare,achiziţii oferind ambientul necesar bunei desfăşurări a activităţii;
    -verificarea achiziţiilor, să fie cuprinse în lista de buget şi în planul anual al achiziţiilor,
    -evidenţa achiziţiilor ,
    -utilizeazarea computerelor, prin implementarea de programe fiabile ţinând seama de datele furnizate de colaboratori;
    -asigurarea unui un control riguros şi permanent, spre a se evita eventualele abateri, întârzieri chiar incorectitudini;
    

Educatie

  • 2006 - 2009

    Diploma de facultate, Universitatea Spiru Haret

    • București, România

Limbi straine

Franceza
Mediu
Spaniola
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 06.06.2011
  • Reference number: 7788

Foreign languages

French
Intermediate
Spanish
Intermediate
Romanian
Native