77965

Healthcare Assistant and cleaner la RIVERSIDE RECRUITMENT LONDON

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 18.06.2013
  • Numar referinta: 77965

Experienta

  • ianuarie 2013 - Prezent

    Healthcare Assistant and cleaner, RIVERSIDE RECRUITMENT LONDON

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Au Pair / Babysitter / Ingrijire

    Efectuarea curateniei in casa familiei gazda, ajutarea la diverse activitati la bucatarie, diverse activitati casnice, ajutor la cumparaturi, si orice alte sarcini cerute de catre familie
    

  • aprilie 2012 - noiembrie 2012

    CONSILIER CLIENT RETAIL, BANCA COMERCIALA ROMANA, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Asigurarea desfasurarii activitatii de back-office in domeniul creditarii clientilor persoane fizice, atat pentru creditarea propriu-zisa a clientilor bancii, cat si pentru operatiuni asimilate, inregistrarea si urmarirea operatiunilor de acordare si rambursare a creditelor precum si de incasare a dobanzilor la termenele contractuale.
    
    Verificarea si analiza documentelor prezentate de clientii care solicita produse de creditare, executarea operatiunilor aferente : inregistrare date client; completare contract prestari servicii, inregistrare date credit, acordare credit, etc.; (conform normelor de lucru/procedurilor in vigoare) ;
    
    Propunerea aprobarii/respingerii cererii de credit complex;
    
    Verificarea la CRB a tuturor clientilor noi sau pentru care nu exista, in luna in care clientul solicita bancii un produs tip credit, informatia de risc global transmisa de BNR;
    
    Analiza corectitudinii inregistrarilor din arhiva CRB pe baza evaluarii conditiilor de aprobare a produsului solicitat de client si a elementelor de identificare ale acestuia;
    
    Verificarea aspectelor legale garantii impreuna cu consilierul juridic, analiza informatiilor obtinute, contactare client;
    
    Verificare scriptica documente pentru eliberare credit, deplasare pe teren pentru verificare documente justificative (impreuna cu evaluatorul);
    
    Intocmirea documentatiei de creditare si incheierea politei de asigurare pentru creditele complexe; contactare client pentru semnare documentatie de credit;
    
    Informarea clientilor asupra situatiei derularii creditului angajat;
    
    Elaborarea de programe pentru recuperarea creditelor din afara bilantului;
    
    Efectuarea demersurilor pentru recuperarea creantelor, debitelor; RISK
    Monitorizarea raportarilor solicitate de conducerea unitatii bancare si directiile de specialitate din administratia centrala;
    Analiza ulterioara a derularii creditelor si a situatiei financiare a clientilor din portofoliu (monitorizare);
    Efectuarea operatiunilor specifice pentru inchidere produs (ex. inchidere cont credit, returnare documente catre client, eliberare garantii) ;
    Inregistrarea comisioanelor pentru credite;
    Efectuarea operatiunilor specifice modificarilor intervenite pe perioada contractului de credit : ex. rambursare anticipata, diminuare/suplimentare credit, schimbare garant (act aditional, grafic nou de rambursare, inregistrari etc) ;
    Gestionarea politelor de asigurare.

  • aprilie 2011 - februarie 2012

    Customer Service Reprezentative& Back Up Branch Manager, Millennium Bank, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

     Reprezentarea bancii în relaţia cu clienţii persoane fizice, prospectarea pietei şi atragerea de noi clienţi;
    - Participarea activa la atingerea target-ului individual cat şi al echipei; 
    - Promovarea şi vanzarea directa de produse de creditare respectând procedurile şi normele băncii şi ale grupului;
    - Coordonarea activitatii echipei de Retail din sucursala;
    - Coordonarea agenţiei din punct de vedere funcţional şi administrativ;
    - Reprezentarea bancii în relaţia cu autorităţile statului;
    - Efectuarea urmatoarelor operatiuni pentru clientii persoane fizice:
    administrare client ( deschidere, modificare, interogari ), administrare conturi ( deschidere, interogari ), administrare co- titulari, administrare extrase de cont ( definire extrase periodice, detalii extrase periodice, extras la cerere pentru unul sau mai multe conturi ale clientului ), administrare depozite la termen: deschidere, vizualizare, modificarea depozitelor pe care un client le are deschise la Banca Millennium si care nu au maturat inca (maturizare anticipata, reversare depozit introdus in aceeasi zi, retrageri partiale din depozit, depuneri ulterioare in cont depozit, modificari detalii depozit, etc), administrare conturi de economii ( deschidere, interogari ), administrare carduri- carduri debit, carduri debit suplimentare, carduri credit- ( deschidere, modificare, blocare, inlocuire, vizualizare ), administrare credite ( interogare detalii credite contractate ), administrare pachete de produse ( deschidere, modificare, interogari, inchidere )
    - Transmiterea documentelor in format electronic catre departamentele specializate, pentru a creste operativitatea
    - Arhivarea documentelor in format electronic in scopul regasirii lor ulterioare

  • aprilie 2006 - aprilie 2011

    Relationship Manager, RBS Bank Romania, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Aport personal la cresterea activitatii de vanzari;
    - Aprofundarea relatiilor existente si abordarea unui nou segment de persoane fizice in scopul realizarii unui proces eficient de vanzari;
    - Atingerea obiectivelor de vanzari atat prin atragerea de noi clienti, cat si prin mentinerea relatiilor cu clientii existenti;
    - Transformarea operatiunilor de servisare in oportunitati aditionale de vanzare;
    - Pregatirea si realizarea planului de vanzari individual, atat pentru portofoliul de clienti alocati, cat si pentru fiecare client in particular;
    - Mentinerea la curent cu ultimele noutati economice, financiare, de marketing si alte tendinte ale pietei in vederea orientarii clientilor pentru a intelege impactul financiar asupra activitatilor/ oportunitatilor lor;
    - Oferirea de servicii de calitate clientilor care intra in sucursala;

  • noiembrie 2005 - aprilie 2006

    Logistics Coordinator & Assistant Head Office Manager, SC Grup Sapte SRL, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: PR,Publicitate

    Planificarea si gestionarea activitatilor logistice- Planificarea si gestionarea activitatii de aprovizionare- Gestiunea si controlul stocurilor;- Implicare in plan administrativ, financiar si resurse umane;

  • iunie 2004 - noiembrie 2005

    BTL, SC Grup Sapte SRL, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Publicitate

     Coordonare relatia client- Agentia Grup Sapte in teren;
    - Recrutare- selectie personal;
    - Training;
    - Centralizare rapoarte;

  • iunie 2001 - iunie 2004

    Promoter, SC Grup Sapte SRL, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Publicitate

    - Prezentarea mecanismului promotiei in locatie;
    
    - Stimularea vanzarilor;

  • iunie 2000 - iunie 2001

    Agent imobiliar, MULTIASIG RO, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Imobiliare

    activitati imobiliare

  • iunie 1999 - iunie 2000

    Profesor limba engleza, Scoala cu clasele I- VIII, Caransebes

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Educatie,Training

    Profesor limba engleza

Educatie

  • 1997 - 2002

    Diploma de facultate, Universitatea Spiru Haret Bucuresti

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 18.06.2013
  • Reference number: 77965

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native