77968

Operator Facturare la Rompetrol Downstream SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 15.05.2013
  • Numar referinta: 77968

Experienta

  • septembrie 2011 - decembrie 2013

    Operator Facturare, Rompetrol Downstream SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Energie / Industrii extractive,Industrii / Productie

    Intocmirea avizelor si facturilor de livrare catre clienti 
    Emiterea avizelor de insotire a marfii pentru livrarile catre statiile proprii;
    Inregistrarea in sistem a operatiunilor legate de tranzactiile din depozite;
    Inregistrarea in sistem a intrarilor de marfa, in baza receptiilor efectuate de gestionarii depozitului.
    Permiterea livrarilor de marfa si intocmirea facturilor numai dupa preluarea instrumentului de plata de la client, exceptie facand clientii care platesc cu OP. 
    Verificare completarii corecte a instrumentelor de plata.
    Obligatia de a anunta superiorii in cazul in care exista diferente intre suma de pe factura si cea de pe instrumentul de plata sau data data scadenta este trecuta eronat.
    Transmiterea zilnica, scanate pe e-mail, catre Departamentul Facturare sediu, instrumentele de plata impreuna cu nota de livrare. 
    Inregistrarea in centralizatorul instrumentelor de plata, instrumentele de plata primite pentru livrarile din depozit, conform procedurilor interne.
    Actualizarea centralizatorului de instrumente de plata cu informatii despre data introducerii in banca a instrumentului de plata si trimiterea zilnica, scanate pe e-mail, copii ale borderourilor de introducere in banca.
    In baza notificarilor primite de la agentul Credit Control, actualizarea centralizatorului de instrumente de plata cu informatii despre amanarile, retragerile si diminuarile instrumentelor de plata, sau alte informatii, dupa caz.
    Participarea, la solicitarea supervizorului, in proiecte sau activitati intra si interdepartamentale, cu caracter temporar, in functie de rolul si competente, pentru a contribui la realizarea obiectivelor echipei.
    

  • mai 2005 - august 2011

    Asistent sef depozit, GamaBell Exim SRL (Meli Melo Paris)

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Muncitori

    Coordonarea,supravegherea, verificarea, inventarierea activitatilor din depozit. 
    Raspunderea priviind corectitudinea datelor , rapoartelor transmise celorlalte departamente ;
    Principalele sarcini: receptionarea marfii venite; semnarea avizelor de transport international;intocmirea facturilor de marfa externe, informarea departamentului Achizitii asupra problemelor aparute (diferentele de receptie, marfa deteriorata-coduri de produs gresite).Centralizarea pe furnizor/cod produs a acestor diferente in Excel si predarea sub forma de raport departamentului de achizitii.; Inmanarea sefului de echipa, factura spre lucru cu toate specificatiile necesare distribuirii marfii spre magazinele proprii sau clientii externi; furnizarea informatilor necesare operatorilor de calculator in vederea avizarii/facturarii marfi din ziua respectiva; supervizarea, verificarea si operarea in programele de gestiune VSM,VisualSTORE a iesirilor de marfa (aviz de insotire, factura); supervizarea activitati operatorilor etichetare(Fiecarui produs ii corespunde un cod de bare); verificarea si pregatirea corespunzatoare (avize nir) a mărfii pentru plecare;verificarea arhivari tuturor documentelor de evidenta; - intocmirea corecta si la timp a diferitelor rapoarte cerute (rapoarte de vanzari pe magazin, pe produs, de inventar.).Mentinerea relatiilor cu magazinele Meli Melo, departamentul de contabilitate, departamentul de vanzari.
    Sarcinii suplimenatre: descarcarea materialelor necesare magazinelor si a marfurilor destinate depozitului si logisticii;raspunderea asupra bunei desfasurari a activitatii de depozit ; directionarea si verificarea sefilor de echipa; verificarea corectitudinii angajatilor prin efectuarea controlului la sfarsitul turei; evidenta orelor suplimentare; evidenta invoirilor; 
    Intocmirea fiselor de post si a procedurilor de lucru; participarea la inventare si centralizarea lor, verificarea stocurilor faptice din magazin, cu stocurile scriptice din gestiunea magazinului (cod produs, pret, diferente plus sau minus)
    ; verifica ordinea si curatenia la locul de munca.
    

  • februarie 2003 - martie 2005

    Asistent sef depozit, SC Ideal Glass Construct

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    Receptia marfii conform actelor de transport si intocmirea nir-urilor, pregatirea comenzilor de marfa si eliberarea lor in baza bonului de consum,completarea fiselor de magazie(intrari de retur / iesiri),evidenta marfii deteriorate, evidenta stocurilor, participarea la inventare, mentinerea curateniei si ordinii la locul de munca

  • aprilie 2000 - februarie 2003

    Primitor Distribuitor, Eurocooling Center

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

       Receptia marfii conform actelor de transport si introducerea in gestiune, pregatirea comenzilor de marfa, inregistrarea datelor in programul de gestiune (intrari de retur / iesiri),evidenta marfii deteriorate, evidenta stocurilor, gestionarea spatiului de depozitare, coordonarea si supravegherea personalului aflat in subordine;
     Pregatirea rapoartelor de client(calculul lunar al spatiului folosit pentru depozitare/paleti/per tona in functie de contractul fiecarui client);
     Participarea la inventare;
     Mentinerea curateniei si ordinii la locul de munca.
    

Educatie

  • 2006 - 2009

    Diploma de facultate, Spiru Haret

    • București, România
  • 1995 - 1999

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Traian

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 15.05.2013
  • Reference number: 77968

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native