78051

RETAIL PROIECT la Combera Retail Srl

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 15.05.2013
  • Numar referinta: 78051

Experienta

  • aprilie 2010 - Prezent

    RETAIL PROIECT , Combera Retail Srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Marketing

    angajeaza, integreaza, formeaza si evalueaza echipele;
    - este responsabil de optimizarea rezultatelor echipe;
    - verifica respectarea programului de lucru stabilit;
    - gestioneaza personalul pe linia caselor si casele periferice, asigurand fluiditatea circularii clientilor la case; 
    - are competenta de a efectua anulari, reduceri de pret, schimbari de pret numai cu respectarea procedurile si numai cu acordul managerului de segment responsabil de produs;
    - efectueaza intreruperi de functionare a caselor de marcat (intreruperi X) la solicitarea clientilor/casierilor sau pentru verificari;
    - controleaza fiabilitatea incasarilor si a mijloacelor de plata;
    - este responsabil de fluiditatea la trecerea pe la casele de marcat si de rentabilitatea departamentului;
    - trateaza anomaliile (respectand procedurile specifice fiecareia sau contactand persoana abilitata pentru a le rezolva).
    

  • octombrie 2009 - martie 2010

    CONSILIER VANZARI , Leather & Shoes

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Consultant vanzari, casiera, receptionare marfa, etc

  • noiembrie 2008 - iulie 2009

    CUSTOMER SERVICE , OBI

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Asistarea clientilor magazinului: oferirea de informatii cu privire la tipurile de produse precum si amplasarii acestora, sprijina rezolvarea situatiilor conflictuale sau de orice alta natura.
    Furnizeaza clientilor certificate de garantie, certificate de conformitate sau orice alte documente insotitoare pentru marfa livrata si legislatia in vigoare la cererea clientului. La comenzile de client incaseaza 30% din contravaloarea marfii atunci cand clientul isi transporta singur marfa, cand transportul se face cu ajutorl firmei plata se face integral. Emite facturii la cererea clientului. Aproba comenzile clientilor trimise de catre raione(verifica existenta produselor in stoc) stabileste impreuna cu clientul termenii de livrare;opereaza in sistemul informatic blocarea produselor comandate de client. Anuntarea clientilor cu privire la livrarea marfurilor comandate, face reprogramari pentru comenzile nelivrate, suna clienti si impreuna cu acestia face o noua reprogramare pentru livrarea produselor. Primeste retururile de la clienti, face plata acestor retururi, informeaza clienti despre produse similare si amplasarea acestora in magazin. Primeste produsele defecte in custodie si face demersurile necesare in conformitate cu prcedurile interne. Intocmeste comada de reparatie. Intocmirea proceselor verbale pentru service si transport, retur marfa. Asigurarea permanentei specimenelor de garantie si a certificatelor de conformitate si calitate. Mentinerea dosarelor de conformitate si calitate pentru produsele fara garantie. Intocmirea avizelor de livrare, facturilor de retur, facturilor finale, urmate de predarea centralizatorului catre receptia marfii. Asigura informarea corecta si la timp cu privire la promotiile existente in magazin si orice alte informatii de interes pentru client prin intermediul sistemelor de comunicare. Executa alte sarcini delegate de seful de raion in confirmitate cu specificul activitatii si al departamentului. Emite si informeaza clientii cu privire la instructiunile de folosire si certificatul de garantie.
    

  • iulie 2007 - octombrie 2008

    EXPO CASA GRUP, EXPO CASA GRUP

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Imobiliare

    Evidenta solicitarilor directe si apelurilor telefonice in absenta superiorilor si face informarea operativa a acestora.
    2. Asigura legaturile telefonice in cadrul si in afara firmei.
    3. Evidenta numelor si numerelor telefonice ale persoanelor si organizatiilor care intrau in contact cu societatea.
    4. Asigura primirea persoanelor din afara firmei.
    5. Indrumam persoanele din afara firmei catre persoanele competente.
    6. Asigura primirea, inregistrarea, distribuirea, luarea semnaturilor de primire si expediere a corespondentei, a mesajelor fax si e-mail.
    7. Asigura clasarea documentelor si evidenta lor.
    8. Asigura comunicarea directa, telefonica sau prin note a unor decizii.
    9. Asigura redactarea unor materiale de corespondenta simpla.
    10. Asigura actualizarea agendei de lucru a superiorilor.
    11. Raspundeam de asigurarea si pastrarea confidentialitatii, conform cerintelor, a documentelor si datelor cu care lucram.
        12. Raspundeam de realizarea corecta si in timp a lucrarilor si sarcinilor primite.
    

  • august 2006 - martie 2007

    SECRETARA, Tip-Top

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    Evidenta solicitarilor directe si apelurilor telefonice in absenta superiorilor si face informarea operativa a acestora.
    2. Asiguram legaturile telefonice in cadrul si in afara firmei.
    3. Evidenta numelor si numerelor telefonice ale persoanelor si organizatiilor care intrau in contact cu societatea.
    4. Asiguram primirea persoanelor din afara firmei.
    5. Indrumam persoanele din afara firmei catre persoanele competente.
    6. Asiguram primirea, inregistrarea, distribuirea, luarea semnaturilor de primire si expediere a corespondentei, a mesajelor fax si e-mail.
    7. Asiguram clasarea documentelor si evidenta lor.
    8. Asiguram comunicarea directa, telefonica sau prin note a unor decizii.
    9. Asiguram redactarea unor materiale de corespondenta simpla.
    10. Asiguram actualizarea agendei de lucru a superiorilor.
    11. Raspundeam de asigurarea si pastrarea confidentialitatii, conform cerintelor, a documentelor si datelor cu care lucram
    12. Raspundeam de realizarea corecta si in timp a lucrarilor si sarcinilor primite
    

Educatie

  • 2009 - 2011

    Liceu / scoala profesionala, LICEUL TEORETIC BILINGV „DECEBAL”

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 15.05.2013
  • Reference number: 78051

Foreign languages

English
Advanced
Romanian
Native