78296

Specialist control risc la Vodafone Romania

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
55%
  • Ultima actualizare: 23.04.2013
  • Numar referinta: 78296

Experienta

  • iulie 2009 - martie 2013

    Specialist control risc, Vodafone Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    •	Colectarea si negocierea debitelor restante pentru clientii restantieri pentru a recupera sumele cu o vechime mai mare de 44 zile de la emiterea facturii datorate de acestia,aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite.
    •	Informarea si educarea clientilor  in legatura cu factura si serviciile Vodafone in functie de nevoile sale si de segmental din care face parte. 
    •	Lucrul cu aplicatiile specifice: CRM si alte aplicatii interne ca suport pentru activitatile zilnice.
    •	Prelucrarea reclamatiilor clientilor de o maniera politicoasa si profesionala,pentru a solutiona toate probeleme din sfera de compententa.
    •	Patrarea legaturii cu alte departamente in vederea transmiterii cererilor si reclamatiilor clientilor care nu pot fi rezolvate in cadrul departamentului Collection.
    •	Alinierea la valorile companiei prin initiativa atat la imbunatatirea cat si la eficientizarea proceselor existente,mail ales a celor specific activitatii de recuperare pe cale legala a debitelor.
    •	Identificarea ,prevenirea si monitorizarea riscului,evaluand informatiile despre client si riscul acestora in functie de istoricul de plata al fiecaruia. 
    •	Intocmirea rapoartelor zilnice de productivitate in format Excel. 
    

  • octombrie 2008 - aprilie 2009

    Customer care representative, Orange Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    •	Utilizarea abilitatilor de ascultare si identificare a nevoilor clientilor in apelurile telefonice. 
    •	Oferirea  unui suport de  inalta calitate prin telefon sau email la primirea apelurilor de la client, persoane fizice. 
    •	Eficienta in gestionarea situatiilor speciale cum ar fi transferurile telefonice, revenirea la client cu raspuns. 
    •	Capacitatea de a trata situatiile dificile cu profesionalism in cazul apelurilor cu clienti suparati sau nervosi.
    •	Alegerea celei mai bune metode de a  interactionarea cu diferite tipuri de clienti.
    •	Crearea unei atmosfere positive in apelurile telefonice.
    •	Utilizarea aplicatiilor interne ca suport pentru desfasurarea activitatii zilnice.
    •	Respectarea angajamentelor si gasirea celei mai bune solutii pentru situatia cu care se confrunta un client.
    
    

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 23.04.2013
  • Reference number: 78296

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Spanish
Beginner
Romanian
Native