78413

Credit controller la Macromex Srl

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 19.06.2013
  • Numar referinta: 78413

Experienta

  • iunie 2012 - Prezent

    Credit controller, Macromex Srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    - Operarea Limitelor de credit in Scala si modificarea lor atunci cand este cazul;
    - Aprobarea sau restrictionarea livrarilor de marfa conform limitelor de credit aprobate
    si a situatiei platilor per client;
    - Verificarea potentialilor clienti (extras de la CIP, RECOM, MFINANTE si ANAF);
    - Realizarea confirmarilor de sold si verificarea fiselor de cont cu clientii;
    - Monitorizarea zilnica a platilor efectuate de clienti, a instrumentelor de plata refuzate;
    - Verificarea, inregistrarea si pregatirea instrumentelor de plata (CEC sau BO) pentru
    banca si previzionarea lor in cashflow;
    - Propune spre notificari departamentului juridic clientii care depasesc scadenta;
    - Impreuna cu departamentul Juridic, se stabileste si se urmareste implementarea celor
    mai indicate actiuni pentru recuperarea debitelor;
    - Intocmirea diferitelor rapoarte in diferite programe (Excel) si transmiterea acestora la
    cererea superiorilor;
    - Pastarea legaturilor cu clientii;
    - Respectarea procedurilor in vigoare.

  • mai 2011 - iunie 2012

    Credit controller, Arabesque Srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    - Tinerea evidentei si arhivarea Contractelor comerciale incheiate de societate cu toti
    clientii;
    - Verificarea valabilitatii Contractelor comerciale;
    - Verificarea, pastrarea si inregistrarea documentele de plata garantie (CEC sau BO);
    - Operarea Limitelor de credit in SAP si modificarea lor atunci cand este cazul;
    - Aprobarea sau restrictionarea livrarilor de marfa conform limitelor de credit aprobate
    si a situatiei platilor per client;
    - Verificarea potentialilor clienti (extras de la CIP, CCIR, Romanian Univers, Recom si
    interogarea in Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare);
    - Monitorizarea zilnica a platilor efectuate de clienti, a facturilor neconfirmate, a instrumentelor
    de plata refuzate;
    - Urmarirea zilnica a insolventelor si aplicarea masurilor necesare;
    - Impreuna cu departamentul Juridic, se stabileste si se urmareste implementarea celor
    mai indicate actiuni pentru recuperarea debitelor;
    - Urmarirea raspunsului clientilor la notificarile de intarziere;
    - Intocmirea diferitelor rapoarte in diferite programe (Sap, Excel) si transmiterea acestora
    la cererea directorului de zona;
    - Primirea, trimiterea, inregistrarea si repartizarea corespondentei;
    - Pastarea legaturilor cu clientii;
    - Stabilirea necesarului si optimizarea costurilor pentru produsele destinate consumului
    intern;
    - Inregistrarea clientilor in SAP si a informatiilor ce tin de acestia;
    - Tinerea evidentei la convorbirile telefonice;
    - Respectarea procedurilor in vigoare.

  • august 2010 - mai 2011

    Agent vanzari, MCS Communication (Say Partener Orange)

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    -Promovarea produselor si serviciilor firmei;
    -Asigurarea necesarului de marfa;
    -Rezolvarea reclamatiilor;
    -Intocmirea actelor ce tin de contabilitate primara (registru de casa, facturi, chitante, dispozitii
    de plata, nir, pontaje, etc);
    -Prospectarea si analizarea pietei;
    -Intocmirea de rapoarte zilnice si lunare;

  • aprilie 2007 - iulie 2008

    Agent Vanzari, SC. Balkan Serv Profil SRL.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Eu ma ocupam de partea de contabilitate primara :
    -emitere de facturi si chitante;
    -depunerea banilor la banca ;
    -intocmirea si depunere ordinelor de plata;
    -registru de casa
    -intocmirea de rapoarte
    -nir-uri;
    -introducerea actelor in calc;
    cat si de partea de ofertare in show-room:
    -realizarea calculatiilor de pret;
    -prezentarea;
    -gasirea celor mai potrivite solutii pentru clienti;
    -comercializarea produselor;
    -prospectarea si analizarea pietei;

Educatie

  • 2007 - 2010

    Diploma de facultate, Universitatea de Stat din Pitesti ASE

    • Pitești, România

Limbi straine

Engleza
Incepator
Germana
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 19.06.2013
  • Reference number: 78413

Foreign languages

English
Beginner
German
Beginner
Romanian
Native