78863

Asistent comercial la Anemar Trans Com SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 02.06.2013
  • Numar referinta: 78863

Experienta

  • noiembrie 2010 - septembrie 2011

    Asistent comercial, Anemar Trans Com SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Asigurarea de consultanţă pentru clienţii definiţi şi potenţiali;
    Supravegherea derulării contractelor;
    Controlarea intrărilor comenzilor din partea clienţilor definiţi;
    Asigurarea de suport în desfăşurarea activităţilor de marketing la nivel naţional, în
    concordanţă cu politica de marketing a firmei;
    Actualizarea preţurilor şi a bazei de date cu clienţi în sistem;
    Oferirea de informaţii cu privire la programul de livrări;
    Colaborarea cu clienţii companiei;
    Gestionarea reclamaţiilor clienţilor administraţi.
    

  • august 2010 - noiembrie 2010

    Specialist resurse umane, Rinf Outsourcing Solutions SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    Redactarea şi postarea anunţurilor de recrutare pentru posturile vacante;
    Dezvoltarea surselor existente şi identificarea de noi surse de recrutare şi selecţie de
    personal;
    Screening-ul CV-urilor;
    Identificarea şi contactarea candidaţilor;
    Programarea şi susţinerea interviurilor pentru proiectele aflate în derulare;
    Menţinerea unei relaţii excelente cu toţi candidaţii contactaţi;
    Elaborarea listei scurte şi prezentarea candidaţilor eligibili către clienţi/angajatori;
    Completarea şi menţinerea integrităţii bazei de date.
    

  • iunie 2009 - august 2010

    Operator introducere si validare date, Institutul Naţional de Cercetare Ştiinţifică în domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Crearea şi actualizarea bazei de date privind stagiile de cotizare la sistemul public
    de pensii;
    Gestionarea carnetelor de muncă şi a celorlalte documente în completare;
    Introducerea datelor din carnetele de muncă pe calculator;
    Prelucrarea datelor din carnetele de muncă;
    Scanarea carnetelor de muncă.
    

  • decembrie 2008 - iunie 2009

    HR Intern, Lugera & Makler

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    Identificarea şi contactarea candidaţilor;
    Programarea interviurilor pentru proiectele aflate în derulare;
    Asistarea activă în cadrul interviurilor de selecţie;
    Furnizarea de informaţii clienţilor, consultanţilor şi partenerilor Lugera&Makler;
    Oferirea de informaţii suplimentare privind posturile de muncă publicate de către
    companie;
    Introducerea informaţiilor în baza de date a companiei;
    Operarea şi procesarea datelor;
    Verificarea corectitudinii datelor introduse;
    Preluarea apelurilor telefonice şi redirecţionarea către departamentele de profil;
    Efectuarea unor activităţi administrative.
    

  • ianuarie 2007 - ianuarie 2008

    Voluntar, Fundaţia Tulane

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Cercetare si dezvoltare

    Implicarea în programul " Bucharest Early Intervention Project - 8 year follow-up ";
    Realizarea activităţilor specifice programului de cercetare psihologică “Peer Interaction Transcript”, “Crowell Transcript” şi “Stranger at the door”;
    Îndeplinirea sarcinilor desemnate de către psihologi în realizarea raportului de cercetare;
    Introducerea datelor obţinute din cercetări în baza de date a fundaţiei;
    Participarea online la trainingul CITI (Collaborative Institutional Training Initiative) – Children’s Hospital of Boston cu susţinerea unor examene de promovare, training cerut de către Universitatea Tulane şi Universitatea Harvard, iniţiatorii programelor de cercetare desfăşurate în Romania.
    

  • aprilie 2001 - octombrie 2001

    Assistant manager, SC Am&T SRL, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Preluarea şi redirecţionarea solicitărilor telefonice, a fax-urilor şi a email-urilor;
    Realizarea activităţilor de protocol şi întâmpinarea clienţilor companiei;
    Primirea /predarea /redistribuirea corespondenţei;
    Organizarea registrelor de evidenţă intrări /ieşiri;
    Înregistrarea, îndosarierea şi arhivarea tuturor documentelor necesare desfăşurării
    activităţii în cadrul firmei;
    Actualizarea bazei de date clienţi.
    

Educatie

  • 2008 - 2010

    Master / studii postuniversitare, Universitatea din Bucureşti – Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei

    • București, România
  • 2005 - 2008

    Diploma de facultate, Universitatea din Bucureşti – Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 02.06.2013
  • Reference number: 78863

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Romanian
Native