78941

Specialist Suport-Back Office Comercial la NEXTGEN COMMUNICATIONS SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 17.05.2013
  • Numar referinta: 78941

Experienta

  • iulie 2012 - februarie 2013

    Specialist Suport-Back Office Comercial, NEXTGEN COMMUNICATIONS SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    Responsabilitati:
    -Asigurarea suportului necesar pentru departamentul Comercial/training pentru noii colegi
    -Coordonarea si monitorizarea activitatii reprezentantilor din Punctele Comerciale de Prezenta.
    -Operarea documentelor semnate de catre client(contracte,acte aditionale,procese verbale de instalare/punere in functiune) precum si a chitantelor provenite din incasarile din terene; 
    -Inserarea in aplicatie a contractelor,activarea clientilor in sistem/inactivarea lor in urma restantelor
    -Operarea discounturilor aferente,reaplicarea discounturilor pe facturi
    -Preluarea,analiza,solutionarea solicitarilor asignate Grupului Comercial,dupa caz transmiterea spre solutionare catre celelalte departamente prin intermediului sistemului de ticketing
    -Preluarea solicitarilor de portare numere pentru serviciul de telefonie
    - Tratarea solicitarilor de reziliere contracte si/sau renuntare la o parte din serviciile contractate in scopul retinerii clientilor in portofoliul NextGen;
    -Schimbarea ofertelor in baza de date cu cele noi acceptate de clienti 
    -Rezilierea contractelor a caror perioada minima contractuala s-a incheiat si clientul nu a putut fi convins sa ramana abonat sau aplicarea taxei de reziliere in cazul in care nu s-au indeplinit si respectat termenii contractuali.
    Notificarea raspunsurilor obtinute de la clienti folosind sistemul pus la dispozitie de companie.
    - Contactarea telefonica a clientilor existenti si desfasurarea activitatilor specifice campaniilor de loializare;
    - Inregistrarea in baza de date a informatiilor obtinute in procesul de retentie/loializare precum si operarea modificarilor de cont client ca urmare a activitatilor de retentie/loializare.
    -Intocmirea rapoartelor de activitate la intervale de timp stabilite prin procedurile interne sau la solicitarea superiorilor directi ,ori de cate ori este necesar
    
    Recomandari:
    Bogdan Gui- Manager executiv local-Bucuresti

  • aprilie 2011 - noiembrie 2011

    Administrator Credite, ASSET PORTFOLIO SERVICING ROMANIA IFN SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Postul presupune procesarea zilnica a incasarilor primite de la clienti ,operarea in sistem a solicitarilor clientilor de rambursare in avans a creditelor,
    urmarirea in sistem a inchiderilor creditelor la scadenta ,urmarirea sumelor existente in contul de suspensie de incasari,rezolvarea reclamatiilor clientilor,
    procesarea zilnica a comisioanelor la agentiile externe,monitorizarea adresei de email dedicata clientilor companiei si raspunsul la solicitarile acestora,generarea si transmiterea de grafice de rambursare solicitate de catre client,efectuarea si transmiterea de extrase de cont solicitate de catre client
    generarea notificarilor catre clienti in concordanta cu timeline-ul si procedurile departamentale (Inchideri contracte, Refinantare , Modificare data scadenta, Rambursare partiala in avans ),gestionarea sumelor incasate de la angajatori-popriri, 
    operarea in sistem a Ordinelor de plata conditionate,
    plati catre clienti cu sold pozitiv dupa inchiderea creditului
    gestionarea dosarelor aflate la arhiva,postarea extra charge comisioane si inregistarea in evidentele interne,gestionarea dosarelor care beneficiaza de asigurari.
    
    
    Recomandari- Roxana Giura-Manager Relatii Clienti
     

  • august 2010 - aprilie 2011

    Collection Officer, KBC CONSUMER FINANCE IFN SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    NSTITUTIE FINANCIARA CU DOMENIU DE ACTIVITATE IN TOATA TARA,IN BELGIA SI POLONIA
    
    Responsabilitati: Recuperez debitele restante de la clienti persoane fizice care au intarzieri la plata peste 3/5 zile de la data scadenta,conform termenelor si procedurilor departamentale,actionand politicos si eficient.Generez notificari catre clienti, in concordanta cu timeline-ul si cu procedurile departamentale.Raspund de indeplinirea integrala si la timp a sarcinilor ce imi revin din normele metodologice,de securitatea secretului profesional si de confidentialitatea informatiilor.
    
    Recomandari- Roxana Giura-Manager Relatii Clienti

  • iulie 2008 - iulie 2010

    Functionar Serviciu Clienti /Referent colectare, KBC CONSUMER FINANCE IFN SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    KBC Consumer Finance este o divizie a grupului internaţional bancar şi de asigurări KBC.
    KBC Consumer Finance oferă împrumuturi de nevoi personale dar si finantare pentru bunuri in magazinele partenere.
    Postul presupune operarea modificarilor in conturile clientilor si ale partenerilor,la cererea acestora,respectand procedurile companiei,verificari si introducere dosare de credit. Deasemenea presupune contactarea clientilor restantieri in vederea informarii acestora cu privire la situatia contului.
     

  • noiembrie 2007 - iulie 2008

    operator Call Center (dispecerat), UTI SYSTEMS

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    UTI este o companie naţională de înaltă tehnologie, care oferă soluţii novatoare pentru societate.
    
    În acelaşi timp, UTI este un partener strategic, oferind clienţilor săi, dintr-o sursă unică, un larg portofoliu de servicii, care cuprinde toate etapele necesare: concepţia, implementarea şi exploatarea.
    Postul implica prelurea solicitarilor clientilor si partenerilor si informarea acestora in legatura cu eventualele modificare survenita in cadrul contractelor.

Educatie

  • 2007 - 2010

    Diploma de facultate, Universitatea Spiru Haret

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Mediu
Spaniola
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 17.05.2013
  • Reference number: 78941

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Intermediate
Spanish
Intermediate
Romanian
Native