79474

Asistent manager-POSDRU/90/2.1/S/58123-De la teorie la practică prin întreprinderea simulată la OSB Consulting GmbH Austria Sucursala Romania, Bucuresti

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
50%
  • Ultima actualizare: 03.06.2013
  • Numar referinta: 79474

Experienta

  • iulie 2012 - Prezent

    Asistent manager-POSDRU/90/2.1/S/58123-De la teorie la practică prin întreprinderea simulată, OSB Consulting GmbH Austria Sucursala Romania, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    participă la întâlnirile periodice ale echipei, precum şi la întâlnirile de management organizate de Beneficiar;
    -elaborează template-urile documentelor specifice utilizate în implementarea proiectului;
    -intocmeşte decizii, notificări, adrese, informări şi alte documente specifice, integrează feedback-ul primit de la Manager şi îi înaintează acestuia varianta finală spre avizare;
    -elaborează situaţii bugetare, financiare şi de cash-flow, grafice, tabele de monitorizare, liste etc. în conformitate cu solicitările de informaţii primite de la Manager;
    -asistă Managerul în activitatea de recrutare experţi; programează şi participă la interviurile de selecţie.
    -intocmeşte procese-verbale, minute şi alte documente specifice în implementarea proiectului;
    -organizează deplasările experţilor.
    

  • iunie 2012 - iunie 2013

    Asistent proiect, OSB Consulting GmbH Austria Sucursala Romania, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    -scrierea documentelor necesare pentru aderarea la diferite comitete,comisii,consilii nationale si internationale;
    -intocmirea tuturor documentelor pentru cererile de rambursare aferente proiectelor aflate in implementare: POSDRU 90/2.1/S/58123 “De la teorie la practică prin întreprinderea simulată”; POSDRU/65/4.1/S/33616 „ CALL CENTER SPO”;POSDRU 86/1.2/S/52422„Managementul corelării sistemului de învăţământ cu piaţa muncii”
    -elaborarea şi reactualizarea fişelor de post în colaborare cu directorul de sucursala, ţinerea evidenţei acestora, efectuarea de completări de fiecare dată când apar modificări;
    -ţinerea evidenţei cererilor de concedii de odihnă, medicale, de studii, fără plată, de maternitate şi alte tipuri de concedii;
    -selectia si analiza licitatiilor de Achizitii publice,liniilor de finantare nationale si europene ce corespund domeniului de activitate al firmei;
    -intocmirea dosarelor de achizitii publice pentru diferite servicii;
    -completarea lunara a evidentei cheltuielilor pe linii bugetare.
    

  • decembrie 2012 - ianuarie 2013

    Asistent manager-Studiu de fezabilitate - Crearea unei Retele Virtuale de Educatie, OSB Consulting GmbH Austria Sucursala Romania, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Consultanta,Management

    organizare eveniment Panelul Expertilor,ce a avut ca scop final colectarea de date pentru Studiul de fezabilitate - Crearea unei Retele Virtuale de Educatie - in contextul Strategiei UE pentru Regiunea Dunarii;
    -inchiriere spatiu pentru eveniment;
    -lansare invitatii catre toti participantii la Panel;
    -contact permanent cu participantii, peste 40 de companii;
    -intocmire minuta eveniment;
    -transmitere feedback, chestionar online tuturor celor care au putut sau nu participa.
    

  • august 2010 - iulie 2012

    Agent Economic, Gefco Romania, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Transport / Logistica / Naval

    -verificarea si contabilizarea facturilor de furnizori. 
    -emiterea facturilor de clienti. 
    -contact permanent furnizori/clienti.
    -raportari lunare ce inglobeaza intreaga activitate administrativa.
    -recuperarea banilor facturati gresit catre Gefco Romania.
    -previzionarea costurilor si veniturilor pentru luna urmatoare.
    

  • iunie 2009 - august 2010

    Functionar administrativ, Centrum Transport Member of Groep H. Essers, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Transport / Logistica / Naval

    -administrarea documentelor comerciale:aviz marfa expeditie,facturi.
    -creare,revizuire comenzi,inregistrarea avizelor de marfa in sistemele de gestiune.
    -colaborare cu personalul din depozit,departament distributie,parc auto.
    

  • august 2008 - decembrie 2008

    Functionar logistica, Hyundai Motor, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    -intocmirea asigurarilor casco si rca.
    -evidenta lunara casco si rca.
    -intocmire facturi proforme.
    

  • aprilie 2008 - iunie 2008

    Operator telecomunicatii, Competence Call Center, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    -efectuarea de apleluri outbound;
    -promovarea produselor : card brd goldo, telefon Vodafone fix.
    

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 03.06.2013
  • Reference number: 79474

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Romanian
Native