79475

operator receptie clienti la Carrefour Romania

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 23.06.2013
  • Numar referinta: 79475

Experienta

  • aprilie 2011 - mai 2013

    operator receptie clienti, Carrefour Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    - intampină clientii cu o atitudine pozitiva, ii informeaza, identifica problemele acestora si gaseste solutiile necesare pentru rezolvarea lor;
    - asculta asteptarile si remarcile clientilor, noteaza sugestiile sau reclamatiile acestora si le transmite celorlalte departamente comerciale si superiorilor ierarhici;
    - informeaza si orienteaza clientii cu privire la organizarea magazinului, la amplasarea departamentelor si raioanelor pentru a usura procesul de vanzare;
    - asigura finalitatea operatiunilor promotionale, anunturile microfonice, verifica prezenta cataloagelor;
    - gestionarea fondului de rambursari clienti si completează corect formularele necesare, cu respectarea procedurii rambursari clienti,atat in ce privesc rambursarile cat si schimburile de produse in vederea rezolvari problemelor clientilor;
    - efectuarea rambursari clienti dand dovada de operativitate,rigurozitate si corectitudine fata de societate si fata de clienti;
    - remite corect banii aflati in gestiunea sa catre sala trezor, cu respectarea procedurilor, pentru evitarea pierderilor.
     

  • septembrie 2010 - aprilie 2011

    casier treor, Carrefour Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Consultanta,Management

    - asigura verificarea tuturor mijloacelor de plata predate de casieri, inregistreaza mijloacele de plata in sistemul informatic si este raspunzator de corectitudinea datelor
    - semneaza remiterea corectata, foaia de transport valori, formularul tip de depunere numerar, formularul de trezor, borderourile de trimitere a tichetelor de masa si este raspunzator de corectitudinea intocmirii acestora
    - este raspunzator de predarea corecta si in siguranta a numerarului catre transportator 
    - este raspunzator de predarea corecta si in siguranta a tichetelor de masa/cadou catre transportator
    - gestioneaza fluxul de numerar si celelalte mijloace de plata
    - trateaza anomaliile legate de mijloacele de plata respectand procedurile specifice fiecaruia si informand superiorul (bani falsi, tichete false etc.)
    - gestioneaza instrumentele de munca si a necesarului de consumabile pentru a evita rupturile de stoc
     

  • martie 2009 - septembrie 2010

    sef supraveghere case, Carrefour Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    2009-03 - 2010-09
    - Gestioneaza afluenta de clienti, asigurandu-se, in caz de afluenta mare de clienti, de deschiderea unui numar maxim de case, in limita personalului prezent;
    - Transmite mai departe informatiile dinspre si inspre clienti;
    - Identifica problemele clientilor si gasesc solutii pentru rezolvarea acestora, daca nu apeleaza la un superior ierarhic;
    - Gestionarea operatorilor casa de marcat in sensul atribuirii de posturi, acordarii pauzelor si supravegherii comportamentului acestora asigurandu-se de respectarea procedurilor de munca;
    -Gestionarea liniei de case (prezenta cosurilor la intrarea in magazin, aranjarea produselor lasate la case pe rafturi) si a Receptiei Clienti;
    - Transmiterea tuturor problemelor tehnice Managerului de Raion;
    - Corectitudine, rigurozitate si operativitate in gestionarea incasarilor;
    - Se asigura ca lucreaza corect, astfel incat sa nu apara diferente in formulare sau diferente intre suma marcata pe foile de varsamant inspre banci si suma efectiv trimisa bancilor;
    - Completarea corecta a formularelor cerute;
    - Cautarea si gasirea diferentelor mijloacelor de plata;
    - Predarea mijloacelor de plata (cash si bonuri de masa) transportatorului de valori, asigurandu-se de respectarea procedurilor de munca si verificarea identitatii transportatorilor de valori;
    
    Gestiune:
    - Sarcinile zilnice : discount, ordine de plata, rapoarte Z, arhiva, facturi, transportator de fonduri, rambursari;
    - Sarcinile saptamanale: stocuri, mijloace de plata;
    - Flux de clienti :reactie;
    - Articolele Inexistente si cu diferente de pret :transmiterea informatiei inspre comerciali;
    - Salvarea informatiilor (PC si TP Linux/Calypso);
    - Punctualitate, disponibilitate si optimizarea timpului de munca.

  • martie 2008 - martie 2009

    casiera, Carrefour Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    - desfasurarea activitatilor specifice incasarii produselor,consilierii clientilor,respectiv gestiunea actelor de casa;
    - scanarea produselor;
    - incasarea corecta a mijloacelor de plata;
    - gestionarea incasarilor;
    - promovarea imaginii magazinului;
    - servire amabila si orientata spre client , salutul prietenos adresat clientului la sosire si la plecare;
    - remiterea tuturor mijloacelor de plata catre trezor.
     

  • septembrie 2007 - martie 2008

    contabil junior, OpenMind

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    - intocmesc registrul de casă zilnic respectând procedura de întocmire a registrului
    - inregistrez si verific deconturile 
    - verific si tin evidenta obligaţiilor de plată către furnizori
    - verific si tin evidenţa clienţilor
    - inregistrez si verific extrasele bancare
    - verific şi întocmesc facturi către clienţi pe baza rapoartelor primite de la responsabilii de contracte
    - tin evidenţa de gestiune a mijloacelor fixe şi a imobilizărilor necorporale 
    - verific lunar jurnalele de vanzari si cumparari 
    - punctez si reconciliez soldurilor clientilor si furnizorilor
    - arhivez documentele contabile

  • martie 2007 - septembrie 2007

    operator calculator, OpenMind

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    - Intocmeste si semneaza nota de receptie, facturi de clienti, dispozitii de plata, chitante,bonuri de consum,bonuri de transfer si contracte clienti;
    - Verifica incasarile si platile, provenienta si distribuirea acestora;
    - Intocmeste,semneaza si verifica jurnalul de vanzari si cumparari.
    - Inscrie in registrul de casa operatiunile efectuate(evidenta incasari si plati);
    - Verifica ca facturile intocmite de furnizori sa corespunda cantitativ cu comanda,iar pretul sa se situeze in marjele negociate;
    - Indosariaza si arhiveaza documentele cu care lucreaza;
    - Completeaza si tine prezenta personalului angajat si evidenta concediilor;
    - Preia si transmite dupa caz convorbiri telefonice;
    - Participa la inventariere si introduce datele primite in urma inventarierii in programul de contabilitate.

Educatie

  • 2003 - 2007

    Diploma de facultate, Universitatea Din Craiova

    • Drobeta Turnu-Severin, România

Limbi straine

Engleza
Incepator
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 23.06.2013
  • Reference number: 79475

Foreign languages

English
Beginner
French
Beginner
Romanian
Native