79564

Broker Imobiliar/Asistent manager la SC Taboo Inc SRL

Broker Imobiliar/Asistent manager at SC Taboo Inc SRL

  • România, Sibiu
  • România, Sibiu
  • Romania, Sibiu
  • Romania, Sibiu
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 03.06.2013
  • Numar referinta: 79564

Experienta

  • ianuarie 2012 - aprilie 2013

    Broker Imobiliar/Asistent manager, SC Taboo Inc SRL

    • Sibiu, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Imobiliare

    indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
     - activitati de contabilitate primara;
      - preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
      - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
      - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
      - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
       - asista directorul general in probleme de comunicare, documentare si coordonare interna;
      - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
      - asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail;
      - actualizarea bazei de date documente;
      - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
    - actualizarea bazei de date documente;
     -discutii cu reprezentantii agentiei imobiliare, sau cu alti clienti pentru a prezenta termenii si conditiile de vanzare;
     -prezint ofertele de cumparare posibililor cumparatori pentru a le lua in considerare;
     -discut cu clientii pentru a identifica tipul de proprietate pe care acestia si-l doresc;
     -pregatesc documentele necesare tranzactiei si urmaresc finalizarea acesteia (cereri, contracte de vanzare);
     -intermediez negocierile dintre vanzator şi cumparator de cele mai multe ori reprezentand pe unul dintre ei;
     -promovez imobilele pentru a le spori sansele de vanzare;
     -acord consultanta clientilor privind conditiile pietei, preturi, aspecte legate  de actul de vanzare-cumparare;
     -stabilesc si initiez intalniri cu potentiali clienti pentru a le prezenta imobilele de care dispune agentia;
     -raspund la întrebarile clientilor referitoare la proprietatile imobilelor.
    

  • martie 2011 - septembrie 2011

    Asistent manager ( functia 343102 conform Clasificarii Ocupatiilor din Romania), S.C. Eurosib Imobiliare S.R.L.

    • Sibiu, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Imobiliare

    indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
     - activitati de contabilitate primara;
      - preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
      - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
      - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
      - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
       - asista directorul general in probleme de comunicare, documentare si coordonare interna;
      - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
      - asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail;
      - actualizarea bazei de date documente;
      - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
    

Educatie

  • 2007 - 2010

    Diploma de facultate, Facultatea de Management, Universitatea „Spiru Haret” Bucuresti

    • Brașov, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Spaniola
Avansat
Romana
Nativ
75%
  • Last update: 03.06.2013
  • Reference number: 79564

Experience

  • January 2012 - April 2013

    Broker Imobiliar/Asistent manager , SC Taboo Inc SRL

    • Sibiu, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Real Estate

    indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
     - activitati de contabilitate primara;
      - preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
      - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
      - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
      - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
       - asista directorul general in probleme de comunicare, documentare si coordonare interna;
      - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
      - asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail;
      - actualizarea bazei de date documente;
      - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
    - actualizarea bazei de date documente;
     -discutii cu reprezentantii agentiei imobiliare, sau cu alti clienti pentru a prezenta termenii si conditiile de vanzare;
     -prezint ofertele de cumparare posibililor cumparatori pentru a le lua in considerare;
     -discut cu clientii pentru a identifica tipul de proprietate pe care acestia si-l doresc;
     -pregatesc documentele necesare tranzactiei si urmaresc finalizarea acesteia (cereri, contracte de vanzare);
     -intermediez negocierile dintre vanzator şi cumparator de cele mai multe ori reprezentand pe unul dintre ei;
     -promovez imobilele pentru a le spori sansele de vanzare;
     -acord consultanta clientilor privind conditiile pietei, preturi, aspecte legate  de actul de vanzare-cumparare;
     -stabilesc si initiez intalniri cu potentiali clienti pentru a le prezenta imobilele de care dispune agentia;
     -raspund la întrebarile clientilor referitoare la proprietatile imobilelor.
    

  • March 2011 - September 2011

    Asistent manager ( functia 343102 conform Clasificarii Ocupatiilor din Romania), S.C. Eurosib Imobiliare S.R.L.

    • Sibiu, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Real Estate

    indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
     - activitati de contabilitate primara;
      - preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
      - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
      - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
      - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
       - asista directorul general in probleme de comunicare, documentare si coordonare interna;
      - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
      - asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail;
      - actualizarea bazei de date documente;
      - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
    

Education

  • 2007 - 2010

    Bachelor's degree, Facultatea de Management, Universitatea „Spiru Haret” Bucuresti

    • Brașov, Romania

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Spanish
Advanced
Romanian
Native