79990

Specialist Procesare la Banca Comerciala Romana S.A.

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 04.06.2013
  • Numar referinta: 79990

Experienta

  • ianuarie 2013 - iunie 2013

    Specialist Procesare, Banca Comerciala Romana S.A.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    *Administrarea documentelor in format fizic si electronic, postarea documentelor electronice pe server si efectuarea de rapoarte cu privire la situatia documentatiei administrate si la activitatile administrative legate de managementul documentelor.
    
    *Asigurarea organizarii corespunzatoare/pastrarea documentelor pana la finalizarea transferului potrivit reglementarilor legale in vigoare.
    
    *Coordonarea pregatirii documentatiei necesare in vederea transmiterii la executorii judecatoresti/ instante/ terti - la cererea Directiei Recuperare.
    
    *Gestionarea fondului de documente al clientilor din cadrul Opportunity Bank (inclusiv copii ale documentatiilor transmise catre executorii judecatoresti/ instante/ terti) si asigurarea pastrarii electronice si fizice a acestora. Pregatirea dosarelor clientilor in vederea arhivarii.
    
    *Primirea si verifica documentatiei aferente clientilor migrati in Opportunity Bank si verificarea daca documentele primite sunt conforme cu reglementarile interne; verificrea existentei originalelor in locatiile de arhiva a documentelor originale. 
    
    *Transmiterea solicitarilor de verificare a concordantei documentelor in format electronic cu documentele originale din locatiile de arhiva a documentelor originale.
    
    *Pregatirea dosarelor conform solicitarilor primite - documente originale, copii xerox etc.
    

  • iulie 2012 - decembrie 2012

    OFITER ADMINISTRARE PORTOFOLIU , Suport Colect S.R.L. / BCR

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    - Receptionarea dosarelor cesionate, verificarea documentelor si colectarea datelor in baza electronica
    - Notarea documentelor receptionate in evidenta electronica
    - Actualizarea bazelor de date
    - Inscrierea corespondentei primita de catre SCO in registrul de intrari-iesiri si distribuirea acesteia in cadrul SCO
    - Gestionarea arhivei fizice si a celei electronice
    - Completarea documentatiei necesare pentru dosarul de executare silita si trimiterea catre executorul judecatoresc
    

  • iulie 2011 - iunie 2012

    Referent Bancar, Banca Comerciala Romana S.A.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    - Asigurarea de suport administrativ Managerilor de Clienti Retail
    - Inscrierea documentelor in arhiva electronica
    - Scanarea dosarelor de credit
    - Arhivarea documentelor corporate
    - Asigurarea corespondentei
    - Preluarea documentelor de la registratura bancii
    
    +
    
    - Oferirea de suport Consilierilor de Clienti Retail(CCR) si Consilierilor Zona Rapida (CZR) in activitatea de vanzare servicii si consiliere.
    - Promovarea produselor si serviciilor bancii si ale subsidiarelor acesteia
    - Consilierea clientilor existenti si potentiali in concordanta cu gama de servicii si produse existente.
    - Intampinarea clientilor , oferidu-le informatii si indrumari in functie de necesitatile lor.
    - Contribuirea la indeplinirea obiectivelor unitatii teritoriale.
    

  • ianuarie 2010 - iulie 2011

    OFITER COLECTARE CREANTE INTARZIATE (COLLECTION OFFICER), EFG Retail Services S.R.L. / Banc Post S.A.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    - Colectarea prin telefon a creditelor neperformante de la clientii restantieri, conform procedurilor
    interne ;
    - Consilierea si informarea clientilor cu privire la modalitatea de plata, termenele de plata,
    comisioanele si dobanzile datorate ;
    - Monitorizarea promisiunilor de plata obtinute din partea clientilor
    

  • august 2009 - septembrie 2009

    OPERATOR CALL CENTER, Tween|Call S.R.L./ UPC

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Am lucrat in cadrul unui proiect care avea ca si scop principal retentia clientilor UPC (televiziune, telecomunicatii, internet).
    
    Postul presupunea apelarea clientilor din baza de date atat in scopul retentiei acestora, cat si al promovarii si vanzarii unor produse/servicii.
    

  • iunie 2008 - decembrie 2008

    CONTROLOR CALITATE (QUALITY ASSURANCE TESTER), Electronic Arts Romania S.R.L.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Calitate

    - Testarea si imbunatatirea calitatii aplicatiilor pe PC sau console 
    - Implementarea a diverse aplicatii pentru PC, console si alte servere; 
    - Testarea unitatilor si implementarea de sisteme de gasire a defectelor pentru aplicatii client sau de server; 
    - Participarea in design-ul de aplicatii pentru clienti sau serveri bazate pe cerinte fixe; 
    - Configurarea si mentinerea mediului de dezvoltare si software-ului pentru aplicatii-server
    

Educatie

  • 2011 - 2013

    Master / studii postuniversitare, Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara

    • București, România
  • 2007 - 2011

    Diploma de facultate, Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara

    • București, România
  • 2003 - 2007

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul Tehnic Energetic

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 04.06.2013
  • Reference number: 79990

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Spanish
Beginner
Romanian
Native