81267

CONTABIL la SC MADRUGADA COM SRL

  • România, Oradea
  • România, Oradea
  • Romania, Oradea
  • Romania, Oradea
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
50%
  • Ultima actualizare: 06.06.2013
  • Numar referinta: 81267

Experienta

  • februarie 2013 - aprilie 2013

    CONTABIL, SC MADRUGADA COM SRL

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Evidenta contabila.

  • februarie 2011 - ianuarie 2013

    ASISTENT MANAGER, SC TRECK INDUSTRIAL GROUP SRL

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    - Stabilirea obiectivelor generale ale firmei in concordanta cu strategia elaborata de
    consiliul de administratie:
    - Stabililirea anual, impreuna cu directorii de departamente, obiectivele generale de dezvoltare;
    - Comunicarea fiecarui director obiectivele generale si specifice previzionate pentru fiecare
    departament si urmareste ca acestea sa fie comunicate personalului din cadrul fiecarui
    departament;
    - Monitorizeaza trimestrial/ semestrial/anual gradul de realizare a obiectivelor;
    - Stabilirea obiectivelor personale (indicatori de performanta) si pentru top-management
    in stricta concordanta cu obiectivele firmei;
    - Participarea la elaborarea anuala a bugetului de venituri si cheltuieli, analizeaza propunerile
    inaintate, opereaza corectiile necesare si aproba bugetul final;
    - Aprobarea sistemului de raportare folosit pentru urmarirea realizarii BVC;
    - Identificarea de oportunitati de afaceri:
    - Monitorizarea pietei si identificarea tendintelor de dezvoltare;
    - Analizarea oportunitatilor/constrangerilor de ordin legislativ, financiar, tehnologic si
    social din mediul de afaceri al firmei;
    Identificarea modalitatilor de dezvoltare a serviciilor oferite de firma in concordanta cu
    tendintele pietei;
    Identificarea si atragerea resursele necesare pentru implementarea noilor idei de afaceri;
    - Reprezentarea firmei in relatiile protocolare cu furnizorii, clientii si alte organizatii cu
    impact real/potential asupra rezultatelor firmei:
    - Asigurarea unei bune imagini a firmei pe piata;
    - Identificarea oportunitatilor de investitie si obtinere de profit;
    - Participarea la intalniri de afaceri cu furnizori, clienti, organisme financiare si institutii
    guvernamentale din tara si din strainatate;
    - Dezvoltarea de relatii pozitive cu persoane-cheie in vederea intaririi pozitiei firmei;
    - Asigurarea managementul firmei:
    - Elaborarea proiectului de buget si a proiectului de achizitii tehnologice in vederea satisfacerii
    dezideratelor de rentabilitate si competitivitate pe piata ale organizatiei;
    - Reprezentarea organizatiei in relatiile cu terte persoane fizice sau juridice in conformitate
    cu imputernicirea acordata de A.G.A;
    - Negocierea contractului colectiv de munca si contractele individuale de munca, supervizeaza
    elaborarea si implementarea Regulamentului intern al firmei;
    - Gestionarea si gospodarirea patrimoniului organizatiei in interesul acesteia;
    - Urmarirea indeplinirii conditiilor igienico-sanitare, de protectie a muncii, de prevenire
    si stingere a incendiilor, prevazute de reglementarile si normele legislative in vigoare;
    - Preocuparea pentru conservarea si dezvoltarea bazei materiale a organizatiei;
    - Supervizarea aplicarii corecte a codului muncii si a reglementarilor legislative privind
    operatiunile financiar-contabile (apelarea la serviciile de consultanta si consiliere ale
    consultantului juridic si ale directorului economic);
    - Efectuarea de investigatii periodice cu privire la calitatea muncii prestate in cadrul organizatiei
    (avizarea evaluarilor individuale anuale);
    - Controlul si supervizarea activitatii departamentelor de productie, de vanzari si marketing,
    economic, tehnic, resurse umane;
    - Urmarirea aplicarii acurate a deciziilor luate si evaluarea efectelor acesteia;
    - Asumarea responsabilitatii pentru deciziile eronate sau nefondate, prin suportarea,
    dupa caz, a unor penalitati banesti;
    - Asigurarea implicarii in activitatea organizationala a propriei persoane, cat si a personalului
    din subordine prin crearea unui cadru propice dezvoltarii personale si a unui climat stimulativ
    al performantelor.
    - Comunicarea managementului a valorilor si obiectivelor strategice ale firmei;
    - Stabileste obiectivele managerilor din subordine, termenele-limita si modalitatile de 
    masurare a gradului de realizare a obiectivelor;
    - Aprobarea procedurile de interes general ale firmei (aprovizionare, vanzare, distributie,
    financiare, resurse umane);
    - Participa la elaborarea si implementarea sistemelor de raportare si a sistemului de
    calitate - ISO 9001;

  • mai 2011 - octombrie 2011

    HOTEL STAFF, SORISERVICE COM

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    -preluarea corespondentei(email,fax,telefonic) si acordarea unui raspuns in timp util
    -preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti
    -check-in..
    -furnizarea informatiilor legate de serviciile de agrement oferite clientilor pe perioada
    sejurului
    -facturare-check-out
    -stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii
    a tuturor problemelor ocazionale.
    -solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate;
    -medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor.
    Contactul direct cu clientii m-a ajutat sa imi perfectionez atat abilitatile de comunicare
    cat si abilitatile de vanzare.

  • iulie 2006 - februarie 2011

    ASISTENT MANAGER, SC MEDICAL EXPERT CONSULTING SRL

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Promovarea imaginii si produselor companiei in conformitate cu cerintele si standardele acesteia;
    - dezvoltarea de relatii profesionale cu medicii, farmacistii si alte categorii
    profesionale si institutii medicale;
    - participarea si organizarea de diferite evenimente: simpozioane, conferinte, mese
    rotunde;
    - indeplinirea obiectivelor de vanzari;
    - participarea la licitatii pe regiunea arondata
    - realizarea de oferte, centralizatoare, analize, rapoarte de activitate, planing
    activitate de promovare
    - monitorizare concurenta.
    - Responsabil proiecte licitatii, expert achizitii publice, intocmire dosare licitatii.
    - urmarire executie contracte,
    - realizarea activitatilor de protocol, intampinarea clientilor si distribuirea actiunilor catre
    fiecare departament,
    - inregistrarea, indosarirea, si arhivarea tuturor documentelor necesare desfasurarii optime
    a activitatii in cadrul firmei;
    - preluarea si analiza rapoartelor zilnice de activitate a agentilor pe departamente si intocmirea
    de centralizari catre conducerea unitatii;
    - realizarea conexiunilor interdepartamentale, utilizand toate resursele in scopul maximizarii
    activitatii de vanzari.
    - Reprezentant Mangementul Calitatii
    - Intretinerea relatiilor cu bancile comerciale, si cu institutille de stat
    - Inlocuirea managerului general in momentul in care acesta lipseste din diverse motive.

Limbi straine

Engleza
Mediu
Italiana
Avansat
Germana
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 06.06.2013
  • Reference number: 81267

Foreign languages

English
Intermediate
Italian
Advanced
German
Beginner
Romanian
Native