81395

B2B Case Manager la APS Romania

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 27.06.2013
  • Numar referinta: 81395

Experienta

  • iulie 2012 - Prezent

    B2B Case Manager, APS Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    -In cazul procedurii de insolventa sau a falimentului corespondez cu adm 
    jud/lichidator jud, analizez rapoartele acestora privind aspectele
    financiare - economice ale procedurii, rapoartele de evaluare si solutionez
    cererile ;
    -Administrez si  urmaresc recuperarea creditelor  restante /
    neperformante din portofoliul alocat; 
    -Negociaz cu debotorii, identific solutii amiabile sau procedurale de
    recuperare a creantelor;
    -Propun strategia de lucru pentru fiecare caz de lucru pentru recuperarea
    debitelor si preintampinarea aparitiei intarzierilor in rambursarea
    creditelor restante;
    -Propun masuri in vederea protejarii garantiilor ;
    -Intocmesc si verific dosarele in vederea inscrierii creantei si/sau inceperii
    executarii silite sau a procedurii insolventei;
    -Intocmesc rapoarte specifice activitatii desfasurate;
    -Verifica in permanenta pe site-urile publice a debitorilor . 
     

  • septembrie 2011 - aprilie 2012

    Ofiter Arierate, Alpha Bank

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Monitorizarea creditelor restante , colaborarea cu celelalte unitati care gestioneaza situatia clientul, colaborarea cu clientul pentru identificarea cauzelor care au condus la starea de restanta si inlaturarea acestor cauze.
    -Administreaza si urmareste recuperarea creditelor restante/neperformante din portofoliul sau; negociaza cu debotorii, identificarea unor solutii amiabile de recuperare a creantelor.
    -Propune strategia de lucru pentru fiecare caz de lucru pentru redresarea economic-finaciara a debitorilor si preintampina aparitia intarzierilor in rambursarea creditului in colaborare cu unitatea care administreaza creditul; propune masuri in vederea protejarii garantiilor cat si in vederea garatarii suplimentare a creditului;
    -In cazul declandarii procedurii de insolventa sau a falimentului corespondeaza cu adm jud/lichidator jud, analizeaza rapoartele acestora privind aspectele financiare economice ale procedurii, rapoartele de evaluare si supune spre aprobare Comitetului propunerile sale;
    -Intocmeste si verifica dosarele in vederea inscrierii creantei Bancii si/sau inceperii executarii silite de catre executorii bancari/judecatoresti.
    -Urmareste implementarea deciziilor Comitetului cu privire la administrarea si recuperarea creditelor restante si neperformante;
    Intocmeste rapoarte specific activitatii desfasurate;
    Verificarea in permanenta pe site-urile publice a debitorilor .

  • februarie 2011 - august 2011

    Corporate Relationship Manager, Libra Bank

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Raspund de promovarea si vanzarea activa a produselor bancii, oferind clientilor corporate consiliere financiar bancara prin servicii bancare de calitate, la timp si conform nevoilor acestora;
    
    Raspund de mentinerea si cresterea portofoliului de clienti corporate si a volumului de afaceri, in mod activ, in conformitate cu obiectivele, targetul stabilit;
    
    Pun la dispozitia clientilor documentatia si informatiile aferente operatiunilor bancare derulate de catre acestia, inclusiv cele aferente deschiderilor de conturi si derularii operatiunilor prin acestea;
    
    Particip singur sau insotit, la intalniri cu clientii tinta, in scopul dezvoltarii de noi relatii de afaceri;
    
    Intocmesc rapoarte zilnice referitoare la intalnirile cu clientii din ziua respectiva si transmit aceste rapoarte,in atentia sefilor directi din centrala si sucursala, sintetizand informatiile si sugestiile primite de la clienti;
    
    Analizez si verific actele necesare acordarii creditului pentru clientii noi ai bancii, intocmeste documentatia de credit si o inainteaza spre aprobare conducerii, conform competentelor de aprobare
    
    Indeplinesc cererile clientilor existenti in sucursala ;

  • octombrie 2008 - martie 2011

    Relationship Manager, RBS Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    -Atingerea obiectivelor de vanzari atat prin atragerea de noi clienti cat si prin mentinerea relatiilor cu clientii existenti.
    
    -Trasformarea operatiunilor de servisare in oportunitati adiționale de vanzare.
    
    -Aducerea la cunostinta a managerului a reactiilor clientilor pentru a sustine luarea deciziilor de business.
    
    -Oferirea de feedback restului echipei din sucursala si din departamentele adiacente in vederea dezvoltarii de noi produse cat si imbunatatirea celor existente.
    
    -Mentinerea la curent cu ultimele noutati economice , financiare; atitudine proactiva in evaluarea nevoilor financiare ale clientilor in oferirea de solutii si indrumarea acestora in utilizarea produselor prin evidentierea avantajelor de care pot beneficia. 
    
    -Mentinerea la nivel ridicat a interactiunii personale cu clientii.
    
    -Asiguraea de back-up managerului direct .

Educatie

  • 2009 - 2010

    Master / studii postuniversitare, ASE Bucuresti

    • București, România
  • 2006 - 2009

    Diploma de facultate, Universitatea Petrol Gaze

    • Ploiești, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 27.06.2013
  • Reference number: 81395

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Romanian
Native