82161

contabil la Essential Systems SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 28.06.2013
  • Numar referinta: 82161

Experienta

  • iunie 2007 - iunie 2013

    contabil, Essential Systems SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Intocmirea  contractelor de munca , fise de post, acte aditionale, decizii de incetare, note de lichidare,adeverinte de vechime,dosar-angajari; pontaj-personal,diverse adeverinte, diverse cereri. Intocmire state de salarii.Declarare Revisal a contractelor de munca si a modificarilor acestora. Gestionarea activitatii pe linia de medicina muncii si protectia muncii.Comanda si evidenta tichetelor de masa functie de prezenta.
    Intocmirea de raportari de statistica in relatia cu INS
    Operarea facturilor de la furnizori interni si externi ( de marfa si diversi) in programul de contabilitate
    Emiterea si evidenta nir-urilor
    Efectuarea graficului de plati pentru fiecare furnizor ,analizand in prealabil contractele incheiate cu furnizorii, conditiile si termenele de plata convenite cu acestia
    Emiterea de facturi fiscale, realizarea de incasari pe baza de chitante
    Descarcarea gestiunii in baza facturilor emise
    Recuperarea creantelor de la clientii care nu au respectat termenul de plata stabilit in contract
    Confirmari de solduri cu clientii si furnizorii si punctaje cu acestia
    Emiterea si evidenta registrului de casa
    Intocmire deconturi de cheltuieli in lei si valuta si inregistrarea acestora in contabilitate. Inregistrarea  avansurilor de trezorerie si verificarea inchiderii acestora.
    Efectuarea de plati catre furnizorii interni si externi ,la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale si de sanatate
    Inregistrarea extraselor bancare in lei si valuta in programul de contabilitate
    Mentinea relatiei cu institutiile financiar-bancare si autoritatile fiscale (reglare fisa sintetica pe platitor,obtinere de certificat fiscal si cazier fiscal)
    Participarea la prelucrarile specifice care au loc in urma inventarierii anuale a patrimoniului societatii
    Evidenta si inregistrarea obiectelor de inventar,mijloace fixe (inregistrare ,calcul amortizare),leasinguri financiare si operationale(inregistrare,calcul reevaluare)
    Intomnirea actelor pentru participarea la licitatii
    Intocmirea diferitelor raportari solicitate de conducerea societatii
    

  • iulie 2005 - iunie 2007

    contabil, ARA Digital Tehnologies SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Intocmirea  contractelor de munca , fise de post, acte aditionale, decizii de incetare, note de lichidare,adeverinte de vechime,dosar-angajari; pontaj-personal,diverse adeverinte, diverse cereri. Intocmire state de salarii.Declarare Revisal a contractelor de munca si a modificarilor acestora. Gestionarea activitatii pe linia de medicina muncii si protectia muncii.Comanda si evidenta tichetelor de masa functie de prezenta.
    Intocmirea de raportari de statistica in relatia cu INES
    Operarea facturilor de la furnizori interni si externi ( de marfa si diversi) in programul de contabilitate
    Emiterea si evidenta nir-urilor
    Efectuarea graficului de plati pentru fiecare furnizor ,analizand in prealabil contractele incheiate cu furnizorii, conditiile si termenele de plata convenite cu acestia
    Emiterea de facturi fiscale, realizarea de incasari pe baza de chitante
    Descarcarea gestiunii in baza facturilor emise
    Recuperarea creantelor de la clientii care nu au respectat termenul de plata stabilit in contract
    Confirmari de solduri cu clientii si furnizorii si punctaje cu acestia
    Emiterea si evidenta registrului de casa
    Intocmire deconturi de cheltuieli in lei si valuta si inregistrarea acestora in contabilitate. Inregistrarea  avansurilor de trezorerie si verificarea inchiderii acestora.
    Efectuarea de plati catre furnizorii interni si externi ,la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale si de sanatate
    Inregistrarea extraselor bancare in lei si valuta in programul de contabilitate
    Mentinea relatiei cu institutiile financiar-bancare si autoritatile fiscale (reglare fisa sintetica pe platitor,obtinere de certificat fiscal si cazier fiscal)
    Participarea la prelucrarile specifice care au loc in urma inventarierii anuale a patrimoniului societatii
    Evidenta si inregistrarea obiectelor de inventar,mijloace fixe (inregistrare ,calcul amortizare),leasinguri financiare si operationale(inregistrare,calcul reevaluare)
    Intocmirea diferitelor raportari solicitate de conducerea societatii
    

  • februarie 2002 - iulie 2005

    contabil, ARA Software Group SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Intocmirea  contractelor de munca , fise de post, acte aditionale, decizii de incetare, note de lichidare,adeverinte de vechime,dosar-angajari; pontaj-personal,diverse adeverinte, diverse cereri. Intocmire state de salarii.Declarare Revisal a contractelor de munca si a modificarilor acestora. Gestionarea activitatii pe linia de medicina muncii si protectia muncii.Comanda si evidenta tichetelor de masa functie de prezenta.
    Intocmirea de raportari de statistica in relatia cu INES
    Operarea facturilor de la furnizori interni si externi ( de marfa si diversi) in programul de contabilitate
    Emiterea si evidenta nir-urilor
    Efectuarea graficului de plati pentru fiecare furnizor ,analizand in prealabil contractele incheiate cu furnizorii, conditiile si termenele de plata convenite cu acestia
    Emiterea de facturi fiscale, realizarea de incasari pe baza de chitante
    Descarcarea gestiunii in baza facturilor emise
    Recuperarea creantelor de la clientii care nu au respectat termenul de plata stabilit in contract
    Confirmari de solduri cu clientii si furnizorii si punctaje cu acestia
    Emiterea si evidenta registrului de casa
    Intocmire deconturi de cheltuieli in lei si valuta si inregistrarea acestora in contabilitate. Inregistrarea  avansurilor de trezorerie si verificarea inchiderii acestora.
    Efectuarea de plati catre furnizorii interni si externi ,la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale si de sanatate
    Inregistrarea extraselor bancare in lei si valuta in programul de contabilitate
    Mentinea relatiei cu institutiile financiar-bancare si autoritatile fiscale (reglare fisa sintetica pe platitor,obtinere de certificat fiscal si cazier fiscal)
    Participarea la prelucrarile specifice care au loc in urma inventarierii anuale a patrimoniului societatii
    Evidenta si inregistrarea obiectelor de inventar,mijloace fixe (inregistrare ,calcul amortizare),leasinguri financiare si operationale(inregistrare,calcul reevaluare)
    Intocmirea diferitelor raportari solicitate de conducerea societatii
    

  • februarie 1999 - februarie 2002

    contabil, SYP Impex SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Operarea facturilor de la furnizori interni si externi ( de marfa si diversi) in programul de contabilitate
    Emiterea si evidenta nir-urilor
    Realizare retetare pentru descarcarea de gestiune
    Efectuarea graficului de plati pentru fiecare furnizor ,analizand in prealabil contractele incheiate cu furnizorii, conditiile si termenele de plata convenite cu acestia
    Emiterea de facturi fiscale, realizarea de incasari pe baza de chitante(note de plata)
    Descarcarea gestiunii in baza facturilor emise si a notelor de plata
    Recuperarea creantelor de la clientii care nu au respectat termenul de plata stabilit in contract
    Confirmari de solduri cu clientii si furnizorii si punctaje cu acestia
    Emiterea si evidenta registrului de casa
    Efectuarea de plati catre furnizorii interni si externi ,la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale si de sanatate(ITM,Sanatate,Somaj CAS,fonduri speciale)
    Inregistrarea extraselor bancare in lei si valuta in programul de contabilitate
    Mentinea relatiei cu institutiile financiar-bancare si autoritatile fiscale (reglare fisa sintetica pe platitor,obtinere de certificat fiscal si cazier fiscal)
    Participarea la prelucrarile specifice care au loc in urma inventarierii anuale a patrimoniului societatii
    Intocmirea declaratiilor fiscale (decont TVA, impozit profit, ,Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat, Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale(sanatate,CAS,somaj,ITM), impozitului pe venit, Situatii financiare anuale (bilant, CPP, etc.), Fise fiscale , conform legislatiei in vigoare
    Evidenta si inregistrarea obiectelor de inventar,mijloace fixe (inregistrare ,calcul amortizare),leasinguri financiare si operationale(inregistrare,calcul reevaluare)
    Intocmirea diferitelor raportari solicitate de conducerea societatii
    

  • ianuarie 1999 - ianuarie 1999

    contabil, S.AN.CA Impex SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Operarea facturilor de la furnizori interni si externi ( de marfa si diversi) in programul de contabilitate
    Emiterea si evidenta nir-urilor
    Efectuarea graficului de plati pentru fiecare furnizor ,analizand in prealabil contractele incheiate cu furnizorii, conditiile si termenele de plata convenite cu acestia
    Emiterea de facturi fiscale, realizarea de incasari pe baza de chitante
    Descarcarea gestiunii in baza facturilor emise
    Recuperarea creantelor de la clientii care nu au respectat termenul de plata stabilit in contract
    Confirmari de solduri cu clientii si furnizorii si punctaje cu acestia
    Evidenta registrului de casa
    Inregistrarea extraselor bancare in lei si valuta in programul de contabilitate
    Centralizare la nivel de societate a 11 puncte de lucru (ferme de animale si pasari si a Restaurantului Riviera)
    Mentinea relatiei cu institutiile financiar-bancare si autoritatile fiscale (reglare fisa sintetica pe platitor,obtinere de certificat fiscal si cazier fiscal)
    Participarea la prelucrarile specifice care au loc in urma inventarierii anuale a patrimoniului societatii
    Intocmirea declaratiilor fiscale (decont TVA, impozit profit, Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat, Declaratiile privind obligatiile de plata a contributiilor sociale(sanatate,CAS,somaj,ITM), impozitului pe profit, Situatii financiare anuale (bilant, CPP, etc.), conform legislatiei in vigoare
    Evidenta si inregistrarea obiectelor de inventar,mijloace fixe (inregistrare ,calcul amortizare),
     Intocmirea diferitelor raportari solicitate de conducerea societatii
    

  • mai 1996 - ianuarie 1999

    contabil, B&V International Business Group SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Intocmirea  contractelor de munca , fise de post, acte aditionale, decizii de incetare, note de lichidare,adeverinte de vechime,dosar-angajari; pontaj-personal,diverse adeverinte, diverse cereri. Intocmire state de salarii.Inregistrare la ITM a contractelor de munca si a modificarilor acestora. 
    Operarea facturilor de la furnizori interni si externi ( de marfa si diversi) in programul de contabilitate
    Emiterea si evidenta nir-urilor
    Efectuarea graficului de plati pentru fiecare furnizor ,analizand in prealabil contractele incheiate cu furnizorii, conditiile si termenele de plata convenite cu acestia
    Emiterea de facturi fiscale, realizarea de incasari pe baza de chitante
    Descarcarea gestiunii in baza facturilor emise
    Recuperarea creantelor de la clientii care nu au respectat termenul de plata stabilit in contract
    Confirmari de solduri cu clientii si furnizorii si punctaje cu acestia
    Emiterea si evidenta registrului de casa
    Intocmire deconturi de cheltuieli in lei si valuta si inregistrarea acestora in contabilitate. Inregistrarea  avansurilor de trezorerie si verificarea inchiderii acestora.
    Efectuarea de plati catre furnizorii interni si externi ,la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale si de sanatate (sanatate,CAS,somaj,ITM si fonduri speciale)
    Inregistrarea extraselor bancare in lei si valuta in programul de contabilitate
    Mentinea relatiei cu institutiile financiar-bancare (participari la licitatii de cumparere valuta)si autoritatile fiscale 
    Participarea la prelucrarile specifice care au loc in urma inventarierii anuale a patrimoniului societatii
    Intocmirea declaratiilor fiscale, Situatii financiare anuale (bilant, CPP, etc.), conform legislatiei in vigoare
    Evidenta si inregistrarea obiectelor de inventar,mijloace fixe (inregistrare ,calcul amortizare), Refacerea si corectarea contabilitatii pe o perioada de 3 ani
    Intocmirea diferitelor raportari solicitate de conducerea societatii
    

  • februarie 1995 - mai 1996

    contabil, S.AN.CA Impex SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Operarea facturilor de la furnizori interni si externi ( de marfa si diversi) in programul de contabilitate
    Emiterea si evidenta nir-urilor
    Efectuarea graficului de plati pentru fiecare furnizor ,analizand in prealabil contractele incheiate cu furnizorii, conditiile si termenele de plata convenite cu acestia
    Emiterea de facturi fiscale, realizarea de incasari pe baza de chitante
    Descarcarea gestiunii in baza facturilor emise
    Recuperarea creantelor de la clientii care nu au respectat termenul de plata stabilit in contract
    Confirmari de solduri cu clientii si furnizorii si punctaje cu acestia
    Evidenta registrului de casa
    Inregistrarea extraselor bancare in lei si valuta in programul de contabilitate
    Centralizare la nivel de societate a 11 puncte de lucru (ferme de animale si pasari si a Restaurantului Riviera)
    Mentinea relatiei cu institutiile financiar-bancare si autoritatile fiscale (reglare fisa sintetica pe platitor,obtinere de certificat fiscal si cazier fiscal)
    Participarea la prelucrarile specifice care au loc in urma inventarierii anuale a patrimoniului societatii
    Intocmirea declaratiilor fiscale (decont TVA, impozit profit, Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat, Declaratiile privind obligatiile de plata a contributiilor sociale (sanatate,CAS,somaj,ITM) , impozitului pe profit, Situatii financiare anuale (bilant, CPP, etc.), conform legislatiei in vigoare
    Evidenta si inregistrarea obiectelor de inventar,mijloace fixe (inregistrare ,calcul amortizare),
     Intocmirea diferitelor raportari solicitate de conducerea societatii
    

  • aprilie 1994 - februarie 1995

    contabil, Beaufort Corporation SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Intocmirea  contractelor de munca , fise de post, acte aditionale, decizii de incetare, note de lichidare,adeverinte de vechime,dosar-angajari; pontaj-personal,diverse adeverinte, diverse cereri. Intocmire state de salarii.Declarare la ITM a contractelor de munca si a modificarilor acestora. Depunere state de salarii la ITM . 
    Operarea facturilor de la furnizori interni si externi ( de marfa si diversi) in programul de contabilitate
    Emiterea si evidenta nir-urilor
    Efectuarea graficului de plati pentru fiecare furnizor ,analizand in prealabil contractele incheiate cu furnizorii, conditiile si termenele de plata convenite cu acestia
    Emiterea de facturi fiscale, realizarea de incasari pe baza de chitante
    Descarcarea gestiunii in baza facturilor emise
    Calculul si evidenta accizelor calculate la importul de bauturi alcoolice
    Recuperarea creantelor de la clientii care nu au respectat termenul de plata stabilit in contract
    Confirmari de solduri cu clientii si furnizorii si punctaje cu acestia
    Emiterea si evidenta registrului de casa
    Intocmire deconturi de cheltuieli in lei si valuta si inregistrarea acestora in contabilitate. Inregistrarea  avansurilor de trezorerie si verificarea inchiderii acestora.
    Efectuarea de plati catre furnizorii interni si externi ,la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale si de sanatate (sanatate,CAS,somaj,ITM)
    Inregistrarea extraselor bancare in lei si valuta in programul de contabilitate
    Mentinea relatiei cu institutiile financiar-bancare( participarea la licitatii de cumparare de valuta pentru platile externe ) si autoritatile fiscale 
    Participarea la prelucrarile specifice care au loc in urma inventarierii anuale a patrimoniului societatii
    Intocmirea declaratiilor fiscale , Situatii financiare anuale (bilant, CPP, etc.), conform legislatiei in vigoare
    Evidenta si inregistrarea obiectelor de inventar,mijloace fixe (inregistrare ,calcul amortizare),
     Intocmirea diferitelor raportari solicitate de conducerea societatii
    

  • aprilie 1992 - aprilie 1994

    agent vanzari-contabil, Maribel SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Intocmirea  contractelor de munca ,acte aditionale, decizii de incetare, note de lichidare,dosar-angajari; pontaj-personal,diverse adeverinte, diverse cereri. Intocmire state de salarii.Declarare la ITM a contractelor de munca si a modificarilor acestora. Depunere state de salarii la ITM . 
    Operarea facturilor de la furnizori interni si externi ( de marfa si diversi) in programul de contabilitate
    Emiterea si evidenta nir-urilor
    Efectuarea graficului de plati pentru fiecare furnizor ,analizand in prealabil contractele incheiate cu furnizorii, conditiile si termenele de plata convenite cu acestia
    Emiterea de facturi fiscale, realizarea de incasari pe baza de chitante
    Descarcarea gestiunii in baza facturilor emise
    Calculul si evidenta accizelor calculate la importul de bauturi alcoolice
    Recuperarea creantelor de la clientii care nu au respectat termenul de plata stabilit in contract
    Confirmari de solduri cu clientii si furnizorii si punctaje cu acestia
    Emiterea si evidenta registrului de casa
    Intocmire deconturi de cheltuieli in lei si valuta si inregistrarea acestora in contabilitate. Inregistrarea  avansurilor de trezorerie si verificarea inchiderii acestora.
    Efectuarea de plati catre furnizorii interni si externi ,la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale si de sanatate (sanatate,CAS,somaj,ITM)
    Inregistrarea extraselor bancare in lei si valuta in programul de contabilitate
    Mentinea relatiei cu institutiile financiar-bancare( participarea la licitatii de cumparare de valuta pentru platile externe ) si autoritatile fiscale 
    Participarea la prelucrarile specifice care au loc in urma inventarierii anuale a patrimoniului societatii
    Intocmirea declaratiilor fiscale , Situatii financiare anuale (bilant, CPP, etc.), conform legislatiei in vigoare
    Evidenta si inregistrarea obiectelor de inventar,mijloace fixe (inregistrare ,calcul amortizare),
     Intocmirea diferitelor raportari solicitate de conducerea societatii
    Testarea pietei in vederea realizarii de importuri de bunuri de consum si alimente
    

Educatie

  • 1992 - 1992

    Postdoctorat, Societate specializata

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Incepator
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 28.06.2013
  • Reference number: 82161

Foreign languages

English
Beginner
Spanish
Beginner
Romanian
Native