82526

Office assistant la SC Lugera & Makler SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 18.06.2014
  • Numar referinta: 82526

Experienta

  • noiembrie 2013 - Prezent

    Office assistant, SC Lugera & Makler SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Intampinarea clientilor, candidatilor si angajatilor temporari care intra in receptie,
     -identificarea scopului vizitei si directionarea in salile de intalniri sau de interviuri;
     Anuntarea consultantilor de sosirea clientului / candidatului / angajatului temporar; in situatiile in care consultantul nu este disponibil, identificarea inlocuitorului acestuia si anuntarea de intalnire / interviu;
     Solutionez cererile si reclamatiile clientilor / candidatilor / angajatilor temporari si transmit eventuale conflicte catre managerul coordonator;
     Realizez activitati administrative de suport;
     Traduc din limba romana in limba engleza si / sau din limba engleza in limba romana diferite documente / materiale, la solicitarea colegilor din cadrul companiei;
     Ofer suport administrativ pentru diferite activitati din cadrul departamentelor Administrativ, Leasing de Personal, Recrutare;
     Colectez, sortez si distribui corespondenta interna si externa;
     Preiau apelurile primite de la apelantii liniilor telefonice dedicate ale companiei;

  • octombrie 2012 - iunie 2013

    Stagiar, Renault Technologie Roumanie

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    Participarea la interviuri de angajare
     Tinerea interviurilor de angajare si de stagiu
     Reprezentarea companiei prin participarea la targuri de job-uri (Romexpo, Sala Palatului, Polifest)
     Gestionarea personalului care participa la formari si intrducerea fiselor de prezenta in sistem
     Analiza CV-urilor candidatilor pentru posturi sau stagii si sortarea lor
     Gestionarea CV-urilor candidatilor
     Realizarea contractelor de munca pentru angajati si realizarea contractelor de stagiu pentru stagiari
     Pe parte administrativa: realizarea adeverintelor de vechime, deciziilor de incetare, suspendare si reluare a activitatii
     Completarea fiselor medicale
     Gestionarea documentelor angajatilor
    

  • mai 2012 - august 2012

    Stagiar, Unicredit Tiriac Bank

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Introducerea contractelor in sistem  
    Calcularea comisioanelor        
    

Educatie

  • 2012 - Prezent

    Master / studii postuniversitare, Academia de Studii Economice

    • București, România
  • 2009 - 2012

    Diploma de facultate, Academia de Studii Economice

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Mediu
Spaniola
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 18.06.2014
  • Reference number: 82526

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Intermediate
Spanish
Intermediate
Romanian
Native