82538

General Manager la Hotel Class****

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 25.07.2013
  • Numar referinta: 82538

Experienta

  • ianuarie 2013 - iunie 2013

    General Manager, Hotel Class****

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    General Manager Proiect Start-up High Class Concept Events
    OBIECTIVUL POSTULUI
     Managementul proiectulului – start up concept evenimente/Club Clienti fideli;
     Managementul companiei, organizarea eficienta a activitatii hotelului prin elaborarea strategiilor de dezvoltare, identificarea oportunităţilor, angajarea resurselor financiare, tehnologice şi umane necesare.
     Coordonarea activitatii directorilor şi managerilor pe funcţiuni specifice(DPT).

  • februarie 2011 - noiembrie 2012

    General Manager, Hotel Black Lord***

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    Responsabilitati:
     Coordonarea echipei, formata din 30 angajati
     Managementul Companiei
     Identificarea oportunitatilor de business;
     Elaborarea strategiilor de dezvoltare ale companiei corelate cu tendintele pietei hoteliere actuale;
     Planificarea, organizarea, supervizarea activitatilor operationale specifice activitatii hoteliere;
     Stabilirea obiectivelor de dezvoltare/ standaredelor de calitate specifice departamentelor hoteliere;
     Elaborarea prognozelor bugetare anuale;
     Elaborarea targetelor de vanzare;
     Elaborarea procedurilor interne specifice departamentelor(FO, HK, vanzari, achizitii, resurse umane, etc).
    Rezultate:
     Elaborarea prognozei bugetare anuale 15% fata de anul precedent(2010), aprobata de CEO;
     Elaborarea politicii tarifare hoteliere, aprobata de CEO;
     Dezvoltare business network;
     Identitate vizuala – concept vizual unitar / branding;
     Organzarea eficienta a activitatii hoteliere:
     Procedurarea activitatilor in fiecare departament(Front Office, Customer Care, Vanzari, Achizitii, Tehnic).
     Plan de actiune / Obiective propuse;
     Generarea de Evenimente proprii ale hotelului → Calendar Evenimente anual (6 evenimente).
     Evaluarea/ Controlul periodic al operatiunilor procedurate → Rezultat:
     Servicii prompte oferite clientilor, la standarde de calitate;
     Performanta interfunctionala
     Cresterea calitatii muncii intr-un interval scurt(3 luni): atitudine proactiva, comunicare, fidelitate, loialitate.

  • mai 2010 - ianuarie 2011

    Senior Project Manager, Alf Edil Consulting

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Consultanta,Management

    Responsabilitati:
    Managementul proiectelor de brand:
     MINERAL QUANTUM – SPRING HARGHITA (apa minerala) – PROIECT BRANDING
     AZOMURES – REBRANDING – REPOZITIONAREA IMAGINII COMBINATULUI AZOMURES – CAMPANIE MEDIA
     FESTIVALUL DE FILM NORVEGIAN in perateneriat cu Ambasada Norvegiei.

  • februarie 2009 - februarie 2010

    General Manager, Hotel Class****

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    Responsabilitati: Managementul Companiei
    Rezultate: Cresterea CA cu 15% fata de anul 2008
    Imbunatatire review-uri clienti portaluri – de la 7 la 9
    Implementarea serviciului "Customer Care";

  • mai 2004 - ianuarie 2009

    General Manager, Hotel Boutique Concordia

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    Responsabilitati:
    Implementare strategie de business/anuala
    Managementul Companiei – Leader de piata / segment hotelier
    Coordonarea echipei formata din 55 angajati
    Rezultate: Cresterea anuala a CA - 15%
    Servicii : in sfera Excelentei

  • ianuarie 2003 - aprilie 2004

    Executive Manager, Hotel Villa Helvetia***

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    Responsabilitati: Managementul Companiei
    Coordonare activitate hoteliera
    1998–

  • februarie 1998 - ianuarie 2002

    Sales Manager, CODECS SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    Responsabilitati:Promovarea, vanzarea serviciilor de consultanta si training;
    Coordonare , asistenta Centrul Regional Codecs Targu Mures
    Rezultate: Realizarea targetelor de vanzare aferente CR- vanzare consultanta/training – companii zona- Aquaserv, Energomur,Distrigaz,etc
    Organizarea eficienta a activitatii CR.

Educatie

  • 2005 - 2008

    Master / studii postuniversitare, Open University Business School

    • București, România
  • 1993 - 1997

    Diploma de facultate, Facultatea de Stiinte Economice

    • Cluj Napoca, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Italiana
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 25.07.2013
  • Reference number: 82538

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Italian
Intermediate
Romanian
Native