83141

Functionar economic in contabilitatea de gestiune la SC GLOBAL FASHION STYLE SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 30.06.2013
  • Numar referinta: 83141

Experienta

  • iulie 2011 - august 2012

    Functionar economic in contabilitatea de gestiune, SC GLOBAL FASHION STYLE SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    - inregistrarea de facturi interne si din import;
    - inregistrarea avizelor si intocmirea NIR-urilor precum si a dispozitiilor de livrare, pentru fiecare magazin in parte; 
    - participarea la inventare si valorificarea acestora pentru fiecare magazin in parte; 
    - verificarea registrelor de inventar cu listele de inventar si tinerea legaturilor cu directorii de magazine referitor la inventare, pentru fiecare magazin in parte; 
    - realizarea inventarelor la perioade scurte de timp;
    - verificarea, prin sondaj, a fiselor de magazie si efectuarea de corectii, pentru fiecare magazin in parte; 
    - inregistrarea borderourilor de vanzari in contabilitatea si efectuarea de corectii acolo unde este cazul, pentru fiecare magazin in parte;
     - efectuarea modificarilor de pret in functie de situatiile primite;
     - verificarea zilnica a rapoartelor de gestiune;
     - intocmirea de situatii la cererea directorului executiv si a directorului general.
    

  • iulie 2003 - mai 2010

    Manager produs, Operator gestiune, Operator facturare, SC ANDAMI COMP SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    - aprovizionarea cu materii prime ,
    - urmarirea comenzilor de aprovizionare ,
    - urmarirea situatiilor de vanzari,
    - urmarirea livrarilor catre clienti (cantitative, calitative, pret, documente de calitate, etc),
    - tinerea legaturilor cu furnizorii referitor la comenzi : cantitative, calitative, pret, termene scadente de plata, documente de calitate, etc.,
    - rezolvarea problemelor aparute in urma achizitiilor,
    - verificarea stocurilor si intrarilor de marfa,
    - intocmirea si urmarirea delegatiilor referitoare la aprovizionare,
    - intocmirea preturilor de vanzare,
    - intocmirea notelor de intrare si receptie (NIR),
    - intocmirea registrelor de casa, a chitantelor, a facturilor, a avizelor, a bonuri de consum etc,
    - intocmirea proceselor verbale de constatari de diferente,
    - urmarirea si rezolvarea acestor procese verbale,
    - participarea la inventarele gestiunii.
    - verificarea stocurilor faptice cu cele scriptice,
    - realizarea si urmarirea platilor-incasarilor catre furnizori respectiv clienti,
    - intocmirea de diverse situatii in functie de cerintele conducerii,
    - colaborarea cu serviciile: comercial, facturare, productie, contabilitate, financiar, juridic, personal.
    

  • iulie 1995 - iulie 2002

    Economist comercial, Sef serviciu financiar, SC SINATEX SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    - tinerea  relatiilor cu bancile,
    - intocmirea registrelor de casa, a chitantelor,
    - intocmirea facturilor si a chitantelor catre clienti,
    - verificarea facturilor primite de la furnizori, 
    - aplicarea vizei de control financiar - preventiv pe documentele verificate personal,
    - intocmire ordinelor de plata, a biletelor la ordin, 
    - intocmirea documentelor intre gestiuni, 
    - intocmirea situatiilor privind consumul de materii prime, materiale etc.,
    - tinerea relatiilor cu clientii referitoare la livrarea de marfuri si incasarea contravalorii acestora,
    - preluarea si operarea comenzi telefonice sau fax primite de la agentii de vanzari sau clienti,
    - actualizarea si evidenta comenzilor,
    - emiterea facturilor pe baza comenzilor,
    - emiterea documentelor de livrare, retur, discount etc,
    - efectuarea stornarilor sau reglarilor de marfa,
    - verificarea documentelor emise si primate,
    - urmarirea platilor la furnizori pe baza scadentarului,
    - urmarirea incasarilor de la clienti,
    - efectuarea intrarilor si a iesirilor de marfa in / din programul de gestiune,
    - punctaje fise clienti,
    - intocmirea scrisorilor de garantie,
    - arhivarea documentelor primite si emise.
     
    

Educatie

  • 2007 - 2009

    Master / studii postuniversitare, A.S.E

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Incepator
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 30.06.2013
  • Reference number: 83141

Foreign languages

English
Beginner
French
Beginner
Romanian
Native