83923

Assistant Bridge Engineer la ATKINS

Assistant Bridge Engineer at ATKINS

  • România, Râmnicu Vâlcea
  • România, Râmnicu Vâlcea
  • Romania, Râmnicu Vâlcea
  • Romania, Râmnicu Vâlcea
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 16.08.2014
  • Numar referinta: 83923

Experienta

  • ianuarie 2015 - Prezent

    Assistant Bridge Engineer, ATKINS

    • Râmnicu Vâlcea, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    Proiectare si analiza structurala.

  • aprilie 2014 - ianuarie 2015

    Inginer proiectant poduri, C&D Best Design Concept

    • Râmnicu Vâlcea, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    Proiectant poduri de drum si de cale ferata, in cadrul proiectului:
    "Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov-Simeria, parte componenta a coridorului IV pan-European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160km/h"
    Sectiunea : Coşlariu - Simeria. Lot 1: Vințu de jos - Simeria
    Responsabilitatile mele in cadrul proiectului sunt:
    - proiectarea detaliilor tehnice de executie pentru poduri si pasaje;
    - adaptarea solutiilor proiectate in fazele anterioare la studiul geotehnic si topografic efectuate in faza detaliilor tehnice de executie;
    -rezolvarea problemelor neprevazute aparute in timpul executiei;
    - modificarea proiectelor in concordanta cu dotarile antreprenorului.

  • decembrie 2012 - aprilie 2014

    Inginer proiectant poduri, LGB TRANSARK

    • Râmnicu Vâlcea, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    Inginer proiectant poduri si podete in cadrul proiectelor:
    "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera - Curtici - Simeria, parte componenta a coridorului IV pan-European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160km/h"
    Sectiunea 2: km 614 – Gurasada.
    Sectiunea 3: Gurasada – Simeria.
    
    Proiectare detalii tehnologice de executie in cadrul proiectului:
    "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera - Curtici - Simeria, parte componenta a coridorului IV pan-European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160km/h"
    Sectiunea 3: Coşlariu – Simeria, Lot: Vinţu de Jos – Coşlariu.
    
    Responsabilitatile mele in cadrul acestor proiecte au fost:
    - participarea la elaborarea studiului de fezabilitate;
    - verificarea din punct de vedere hidraulic a albiilor si calibrarea acestora in consecinta;
    - dimensionarea infrastructurilor fundate direct sau indirect pentru poduri si pasaje inferioare si superioarede cale ferata, de tip "Grinzi inglobate in beton" si "Grinzi cu zabrele";
    - detalierea executiei prin elaborarea planurilor de cofraje si armari pentru structurile din beton armat in concordanta cu normele EUROCOD;
    - detalierea etapelor tehnologice de executie prin elaborarea de planuri de "Tehnologie de executie" pentru poduri, podete si pasaje de cale ferata
    - proiectarea podetelor de cale ferata;
    - elaborarea listelor de cantitati pentru lucrarile proiectate.
    In decursul participarii la aceste proiecte, am creat un program MathCAD care poate determina inaltimea lamei de apa intr-o sectiune transversala a unei albii in functie de conditiile de scurgere.
    Deasemenea am elaborat un program MathCAD care poate reduce semnificativ timpul alocat pentru dimensionarea unui tablier de tip "Grinda cu zabrele". In acelasi timp, in acest program este detaliata pas cu pas procedura de dimensionare si poate dimensiona sectiunile transversale ale elementelor grinzii cu zabrele, folosind metodele clasice de proiectare.

  • septembrie 2010 - decembrie 2012

    Inginer proiectant poduri, SC VIOTOP SRL

    • Râmnicu Vâlcea, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    Inginer proiectant poduri si podete in cadrul proiectelor:
    "Reabilitarea linei de cale ferata Brasov - Simeria, parte componenta a coridorului IV pan - European, pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160km/h".
    Sectiunile: Coşlariu – Simeria si Sighişoara – Coşlariu . 
    
    "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera - Curtici - Simeria, parte componenta a coridorului IV pan - European, pentru circulatia treburilor cu viteza maxima de 160km/h". 
    Sectiunea: km 614 – Gurasada.
    
    Din Ianuarie 2011 pana in Noiembrie 2012 am lucrat la acest proiect ca detasat la Pöyry GmbH
    
    "Reabilitarea liniei de cale ferata Bucuresti - Constanta".
    Sectiunea 2: Fundulea – Lehliu.
    
    Responsabilitatile mele in cadrul acestor proiecte au fost:
    - participarea la elaborarea studiului de fezabilitate;
    - verificarea din punct de vedere hidraulic a albiilor si calibrarea acestora in consecinta;
    - dimensionarea infrastructurilor fundate direct sau indirect pentru poduri si pasaje inferioare si superioarede cale ferata, de tip "Grinzi inglobate in beton" si "Grinzi cu zabrele";
    - detalierea executiei prin elaborarea planurilor de cofraje si armari pentru structurile din beton armat in concordanta cu normele EUROCOD;
    - detalierea etapelor tehnologice de executie prin elaborarea de planuri de "Tehnologie de executie" pentru poduri, podete si pasaje de cale ferata
    - proiectarea podetelor de cale ferata;
    - elaborarea listelor de cantitati pentru lucrarile proiectate.
    Am elaborat un program in MathCAD, care reduce semnificativ timpul necesar dimensionarii si verificarii infrastructurilor unui pod.
    Am dezvoltat o subrutina AutoCAD cu ajutorul limbajului de programare Visual LISP, care permite reducerea timpului necesar desenarii elementelor proiectate.
    Prin intermediul acestui program mi-am ajutat colegii sa isi indeplineasca sarcinile de proiectare in timp util.
    
    "BERD PROJECT 36043
    Aprovizionarea si instalarea de echipamente pentru reabilitarea a 12 sunbstatii de tractiune de 110/25kV si a posturilor de sectionare/subsectionare aferente si a deconectorilor comandati de la distanta"
    Substatiile de tractiune:
    Parangu, Ghiroda, Strehaia, Poarta
    
    Responsabilitatile mele in cadrul acestui proiect au fost:
    - dimensionarea stalpilor si a cadrelor de sustinere a echipamentelor electrice;
    - dimensionarea fundatiilor pentru sustinerea echipamentelor electrice.

  • martie 2010 - septembrie 2010

    Tehnician, SC VIOTOP SRL

    • Râmnicu Vâlcea, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    Desenator tehnic pentru lucrari de poduri si podete de cale ferata in cadrul proiectului:
    
    "PORTOFOLIU DE PROIECTE PHARE CES 2005"
    LOT 1
    "Asistenta tehnica pentru pregatirea unor lucrari de reabilitare pentru tuneluri si poduri de cale ferata."
    
    Responsabilitatile mele in cadrul acestui proiect au fost :
    - intocmirea planurilor pentru fazele: "Proiect tehnic" si "Detalii de executie" conform            dimensionarii realizate de catre ingierii proiectanti;
    - colationarea planurilor si partilor scrise aferente proiectului.

Educatie

  • 2010 - 2012

    Master / studii postuniversitare, Universitatea Tehnica de Constructii

    • București, România
  • 2006 - 2010

    Diploma de facultate, Universitatea Tehnica de Constructii

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • A
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Germana
Incepator
Romana
Nativ
80%
  • Last update: 16.08.2014
  • Reference number: 83923

Experience

  • January 2015 - Present

    Assistant Bridge Engineer, ATKINS

    • Râmnicu Vâlcea, Romania
    • Full time
    • Work domain - Technicians: Construction

    Structural analysis and design.

  • April 2014 - January 2015

    Bridge design engineer, C&D BEST DESIGN CONCEPT

    • Râmnicu Vâlcea, Romania
    • Full time
    • Work domain - Technicians: Construction

    Road and railway bridge designer on:
    Rehabilitation of the railway line Braşov - Simeria, component Part of the IV Pan-European Corridor, for the trains circulation with maximum speed of 160 km/h
    Section : Coşlariu - Simeria. Lot 1: Vințu de jos - Simeria
    
    My responsabilities within this projects are:
    - designing technological details for execution of the bridges;
    - adapting the designed solutions to the topographical and geotechnical surveys;
    - resolving any unforeseen problems like inadequate ground bearing capacity or project extensions over the railway limits;
    - modifying the project according with the contractor's possibilities.

  • December 2012 - April 2014

    Bridge design Engineer, LGB TRANSARK

    • Râmnicu Vâlcea, Romania
    • Full time
    • Work domain - Technicians: Construction

    Railway bridges and culverts designer on:
    Rehabilitation of the Railway Line Border – Curtici – Simeria, component Part of the IV Pan European Corridor for the Trains Circulation with maximum speed of 160 km/h.
    Section 2: km 614 – Gurasada.
    Section 3: Gurasada – Simeria.
    
    Technological details design.
    Section 3: Coşlariu – Simeria.
    Sub-section: Vinţu de Jos – Coşlariu.
    
    My responsabilities within these projects were:
    -	participation to the fesability study development
    -	developing riverbed analysis and calibration
    -	 design of abutments and piers with direct or pile foundations for concrete filler beam and truss bridges, underpasses and overpasses, including formwork and reinforcement drawings according with the EUROCODES
    -	development of the technological steps of execution for railway bridges and culverts
    -	railway culverts design
    -	bills of quantities elaboration
    I have developed a MathCAD program which computes water level under a bridge, depending on riverbed cross section and surface roughness.
    I have also developed a MathCAD program which significantly reduces the time needed for truss decks calculations, explaining step by step the design procedure. It computes interior bar tensions and helps by reducing the time needed for bar section dimensioning and verification. This program uses the classic methods of material resistance, statics (e.g. influence lines on girders on two bearings or on continuous girders)

  • September 2010 - December 2012

    Bridge design Engineer, SC VIOTOP SRL

    • Râmnicu Vâlcea, Romania
    • Full time
    • Work domain - Technicians: Construction

    Railway bridges and culverts designer on:
    Rehabilitation of the railway line Braşov – Simeria, component Part of the IV Pan – European Corridor for the Trains Circulation with maximum speed of 160 km/h.
    Sections: Coşlariu – Simeria and Sighişoara – Coşlariu . 
    
    Rehabilitation of the Railway Line Border – Curtici – Simeria, component Part of the IV Pan – European Corridor for the Trains Circulation with maximum speed of 160 km/h. 
    Section: km 614 – Gurasada.
    
    Between January 2011 and November 2012 I have worked on this project on behalf of Pöyry GmbH
    
    Rehabilitation of the Railway Line Bucharest – Constanţa.
    Section 2: Fundulea – Lehliu.
    
    My responsabilities within these projects were:
    -	participation to the fesability study development
    -	developing riverbed analysis and calibration
    -	 design of abutments and piers with direct or pile foundations for concrete filler beam and truss bridges, underpasses and overpasses, including formwork and reinforcement drawings according with the EUROCODES
    -	development of the technological steps of execution for railway bridges and culverts
    -	railway culverts design
    -	bills of quantities elaboration
    I have developed a MathCAD program which significantly reduces the time needed for abutment calculations in terms of pressure transmitted to the ground.
    I have created a Visual LISP program for AutoCAD that improves technical drawing and helped my 
    colleague to draw faster.
    
    "BERD PROJECT 36043
    Supply and Installation of equipment sets for the Upgrading and Rehabilitation of 12 traction substations 110/25kV and the associated sectioning/subsectioning posts and disconnectors remote control"
    Traction substations:
    Parangu, Ghiroda, Strehaia, Poarta
    
    My responsabilities within this project were:
    - dimensioning structural steel pole and frames for the electrical equipment support;
    - dimensioning foundations for the electrical equipment support.

  • March 2010 - September 2010

    Technician, SC VIOTOP SRL

    • Râmnicu Vâlcea, Romania
    • Full time
    • Work domain - Technicians: Construction

    Techincal draftman for railway bridges and culverts on:
    
    "PHARE CES 2005 PROJECTS PORTFOLIO"
    LOT 1
    "Technical assistance for preparing rehabilitation works required by railway tunnels and bridges"
    
    My responsabilities within these projects were:
    - making drawings for "Technical project"and "Details for execution" phases according with the dimensioning made by the the Design Engineers;
    - gathering the drawings and written parts in order to create the "Project's folder".

Education

  • 2010 - 2012

    Master's degree, Technical University of Constructions

    • București, Romania
  • 2006 - 2010

    Bachelor's degree, Technical University of Constructions

    • București, Romania

Skills

Driving license
  • A
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
German
Beginner
Romanian
Native