84456

Operator relații clienți, proiect Synevo la Blue Point

  • România, Popești-Leordeni
  • România, Popești-Leordeni
  • Romania, Popești-Leordeni
  • Romania, Popești-Leordeni
Afiseaza date contact
Traduceri ale CV-ului
85%
  • Ultima actualizare: 10 mai.
  • Numar referinta: 84456

Experienta

  • martie 2014 - aprilie 2017

    Operator relații clienți, proiect Synevo, Blue Point

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    •	Preluarea, verificarea si soluționarea conform procedurilor de lucru a solicitărilor și situațiilor întâmpinate de la clienți;
    •	Înregistrarea în aplicațiile interne;
    •	Oferirea de informații corecte asupra procedurilor de lucru din cadrul centrelor de recoltare;
    •	Realizarea de programări pentru analize și înregistrarea lor în aplicațiile aferente;
    •	Menținerea periodica a contactului telefonic cu medicii și personalul din cadrul laboratorului;
    •	Prezentarea imaginii companiei intr-o maniera pozitivă;

  • decembrie 2013 - februarie 2014

    Operator vanzari, Blue Point, proiect Vodafone

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    nițierea de apeluri către clienții existenți în vederea reînnoirii abonamentelor;
    •	Prezentarea ofertelor existente intr-o maniera adecvata;
    •	Oferirea de informații reale, corecte și complete;
    •	Atingerea targeturilor lunare;
    •	Mentinerea unui grad inalt de cunostinte referitoare la procedurile, serviciile, ofertele companiei, informatii tehnice si alte informatii relevante astfel incat sa ofere raspunsuri la intrebarile venite in termeni de professionalism;

  • septembrie 2011 - mai 2013

    operator calculator, SC RIGHT BETTING SRL

    • Popești-Leordeni, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Muncitori

    •	Preluarea, verificarea si solutionarea conform procedurilor de lucru a biletelor de pariuri  si solicitarile primite de la clienti;
    •	Inregistrarea in aplicatiile interne;
    •	Oferirea de informatii reale, corecte si complete, asumarea responsabilitatii in fata clientilor, pentru acuratetea acestora;
    •	Întocmirea de documente interne, registru de casa, raport Z, monetar;
    •	Prezentarea imaginii Comapniei intr-o maniera pozitiva;
    •	Oferirea de suport colegilor noi.

  • octombrie 2008 - mai 2011

    operator call center, Teleperformance Romania SRL

    • Popești-Leordeni, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    •	Preluarea, verificarea si solutionarea conform procedurilor de lucru, situatiile si solicitarile primite de la clienti;
    •	Inregistrarea in aplicatiile interne, rezumatul discutiei cu clientul si distribuirea inregistrarilor catre departamentele abilitate, conform procedurilor de lucru;
    •	Oferirea de informatii reale, corecte si complete, asumarea responsabilitatii in fata clientilor, pentru acuratetea acestora;
    •	Escaladarea situatiilor catre departamentele abilitatea;
    •	Prezentarea imaginii Comapniei intr-o maniera pozitiva;
    •	Oferirea de suport colegilor noi.

Educatie

  • 2008 - 2013

    Diploma de facultate, Universitatea Spiru Haret

    • Drept
    • București, România

Aptitudini

•	Orientarea catre rezultate si perseverenta
•	Abilitati de comunicare
•	Capacitatea de analiza si sinteza
•	Orientare catre clienti
•	Respectarea deadline-urilor

Limbi straine

Engleza
Mediu
Spaniola
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 10 mai.
  • Reference number: 84456

Foreign languages

English
Intermediate
Spanish
Intermediate
Romanian
Native