84879

Asistent Manager la Abm Account Solution Srl

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
50%
  • Ultima actualizare: 11.09.2013
  • Numar referinta: 84879

Experienta

  • ianuarie 2007 - iunie 2013

    Asistent Manager, Abm Account Solution Srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    -preluarea, analiza si directionarea solicitarilor telefonice, a faxurilor si e-mailurilor pe
    departamente;
    -realizarea activitatilor de protocol, intampinarea clientilor;
    -primirea/predarea/redistribuirea corespondentei si organizarea registrelor de evidenta
    intrari/iesiri;
    -inregistrarea, indosarierea si arhivarea tuturor documentelor necesare desfasurarii activitatii
    in cadrul firmei;
    -intocmirea documente interne - externe ale firmei si cele de personal;
    -redactarea documentelor oficiale;
    -depunere / transmitere declaratii la administratie.

  • noiembrie 2006 - septembrie 2007

    Secretara, Expert One Cont Srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    -preluarea, analiza si directionarea solicitarilor telefonice, a faxurilor si e-mailurilor pe
    departamente;
    -realizarea activitatilor de protocol, intampinarea clientilor;
    -primirea/predarea/redistribuirea corespondentei si organizarea registrelor de evidenta
    intrari/iesiri;
    -inregistrarea, indosarierea si arhivarea tuturor documentelor necesare desfasurarii activitatii
    in cadrul firmei;
    -intocmirea documente interne - externe ale firmei si cele de personal;
    -redactarea documentelor oficiale;

  • august 2006 - octombrie 2006

    Secretara, Ecovis Srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    -preluarea, analiza si directionarea solicitarilor telefonice, a faxurilor si e-mailurilor pe
    departamente;
    -realizarea activitatilor de protocol, intampinarea clientilor;
    -primirea/predarea/redistribuirea corespondentei si organizarea registrelor de evidenta
    intrari/iesiri;
    -inregistrarea, indosarierea si arhivarea tuturor documentelor necesare desfasurarii activitatii
    in cadrul firmei;
    -intocmirea documente interne - externe ale firmei si cele de personal;
    -redactarea documentelor oficiale;

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 11.09.2013
  • Reference number: 84879

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native