85253

Field Collections & Anti Fraud la The Royal Bank of Scotland

Field Collections & Anti Fraud at The Royal Bank of Scotland

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 13.09.2013
  • Numar referinta: 85253

Experienta

  • ianuarie 2009 - octombrie 2013

    Field Collections & Anti Fraud, The Royal Bank of Scotland

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Mentinerea ratei de delincventa la un nivel scazut si pastrarea unei relatii echilibrate intre
    serviciile clientilor si riscul de creditare :previne/identifica si investigheaza riscurile de
    frauda si de creditare.
    Negocierea, incheierea si monitorizarea termenelor de plata a datoriilor restante cu debitorii/codebitorii/garantii
    Colectarea sumelor de la conturile alocate in luna respectiva, folosind modalitatile de
    colectare aprobate in concordanta cu Codul de Conduita (telefon/vizita).
    Vizitarea clientilor restantieri, la angajator/domiciliu/la adresa de corespondenta si la
    orice alta posibila adresa si convingerea lor sa plateasca sumele datorate.
    La cererea speciala a supervizorului direct/indirect se fac vizite la alti clienti, diferiti de
    cei alocati initial.
    Transmiterea scrisorilor clientilor delincventi.
    Cautarea clientilor prin toate modalitatile posibile, cu obiectivul de a-i gasi, contacta si
    colecta sumele datorate.
    Lucrul cu efort/eficienta maxima pe toate conturile atribuite.
    Actualizarea sistemului de colectare cu rezultate, in acord cu procedura Obiective Reguli si Sanctiuni.
    Indeplinirea sarcinilor ad-hoc de la supervizorul direct, care sunt legate de colectarea
    clientilor sau in beneficiul bancii.
    Interactiunea si cooperarea cu alte departamente ale bancii.
    Interactiunea cu persoanele care pot ajuta la identificarea noului angajator sau a noilor
    adrese ale clientului si actualizarea detaliilor in sistemul de colectare.
    La cererea departamentului de frauda :
    Initiaza verificari de frauda
    Initiaza verificari de adrese
    Initiaza verficari ale actelor depuse si ale proprietatilor clientilor
    Stabileste intalniri si negociaza plati
    Investigheaza plangerile de frauda
    Initiaza activitati de colectare si de recuperare a creantelor obtinute in mod fraudulos
    
    
    Recomandari:
    Anda Luiza Stefan – Head of Collections
    Andrei Nistor -Team Leader
    Ain Gavrila Team Leader

  • septembrie 2008 - ianuarie 2009

    Senior Credit Cards Adviser, The Royal Bank of Scotland

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Prospectarea si identificarea potentialilor clienti (persoane fizice)
    Promovarea vanzarilor active de produse si servicii ale bancii dedicate segmentului de
    clenti (carduri de credit gold)
    Furnizarea informatiilor catre potentialii clienti persoane fizice
    Raportarea rezultatelor activitatii sale coordonatorului echipei
    
    STEFANIA ATANASIU - MANAGER

  • septembrie 2004 - septembrie 2008

    Attandant/Casier/Asistent Manager, SC MAXBET SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Muncitori

    Intocmirea incasarilor zilnice si predarea gestiunii
    Deservirea clientilor
    Explicarea clientilor toate informatiile referitoare la modul de functionare al aparatelor
    de joc, va recomanda si va prezinta clientilor aparatele de joc, va veghea permanent
    la modul cum se desfasoara activitatea in sala de joc. Evienta zilnica a profitului
    Rezolvarea problemelor
    Pregatire profesionala a noilor angajati, initierea acestora, precum si dezvoltarea cunostintelor necesare domeniului de activitate ale acestora;
    Solutionarea formalitatilor si a cererilor clientilor
    
    Realizari:
    Impreuna cu sase colegi in 4 luni de zile am crescut cifra 
    de afaceri cu 110%
    
    Recomandari:
    Iliuta Ionut - Director Financiar
    Velicu Elena - MANAGER

  • februarie 2003 - septembrie 2004

    Consultant Financiar, Aviva Asigurari de Viata

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Asigurari

    Vanzarea unor produse financiare pe piata asigurarilor din Romania,intermedierea si consilierea clientilor. 
    Pastrarea integritatii imaginii institutiei si promovarea acesteia.
    Orientare catre client, acordarea de consultanta profesionista
    Intocmirea unui portofolui propriu de clienti cat si pastrarea acestui portofolui si marirea lui.
    Prospectarea pietei si identificarea potentialilor clienti
    Identificarea nevoilor financiare ale clientilor;
    Suport acordat clientilor in alegerea celei mai potivite solutii
    Pastrarea legturii cu clienti
    Dobandirea altor clienti
    Abordare activa a clientilor
    Servisarea contractelor proiectelor
    
    Realizari:
    Semnarea a patru contracte pe luna 
    Semnarea a doua contrancte unul in valoate de 70 000 euro iar al doilea 50000euro

  • decembrie 2002 - iulie 2003

    Coordonator asigurari, Hrema Inssurance Broker

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Gestionarea brokerilor arondati;
    Recrutarea, instruirea, indrumarea si monitorizarea intermediarilor (brokeri) de asigurare care activeaza in zona sa si dezvoltarea permanenta a retelei de colaboratori;
    Diversificarea portofoliilor brokerilor de asigurare;
    Dezvoltarea permanenta a asigurarilor concretizata in cresterea volumului de prime brute 
    subscrise
    Instruirea teoretica si practica a brokerilor coordonati.
    
    Realizari:
    Realizarea si chiar depasirea planului de asigurari impus
    Intermedieri cu clientii importanti si negocierea de contracte

  • august 1998 - aprilie 2000

    Lacatus Mecanic, LUKOIL SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    Revizie anuala a parcului de gaze 
    Demonatari/Montari rezervoare gaze 
    Supravegherea parcului de produse
    
    Realizari:
    Revizia tehnica anuala 
    Executia de rezervoare si repararea acestora

Educatie

  • 2007 - 2010

    Diploma de facultate, UNIVERSITATEA HYPERION

    • București, România
  • 1998 - 2001

    Liceu / scoala profesionala, COLEGIUL SPIRU HARET

    • Ploiești, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • A
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
75%
  • Last update: 13.09.2013
  • Reference number: 85253

Experience

  • January 2009 - October 2013

    Field Collections & Anti Fraud, The Royal Bank of Scotland

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Finance: Banks / Financial Institutions

    Mentinerea ratei de delincventa la un nivel scazut si pastrarea unei relatii echilibrate intre
    serviciile clientilor si riscul de creditare :previne/identifica si investigheaza riscurile de
    frauda si de creditare.
    Negocierea, incheierea si monitorizarea termenelor de plata a datoriilor restante cu debitorii/codebitorii/garantii
    Colectarea sumelor de la conturile alocate in luna respectiva, folosind modalitatile de
    colectare aprobate in concordanta cu Codul de Conduita (telefon/vizita).
    Vizitarea clientilor restantieri, la angajator/domiciliu/la adresa de corespondenta si la
    orice alta posibila adresa si convingerea lor sa plateasca sumele datorate.
    La cererea speciala a supervizorului direct/indirect se fac vizite la alti clienti, diferiti de
    cei alocati initial.
    Transmiterea scrisorilor clientilor delincventi.
    Cautarea clientilor prin toate modalitatile posibile, cu obiectivul de a-i gasi, contacta si
    colecta sumele datorate.
    Lucrul cu efort/eficienta maxima pe toate conturile atribuite.
    Actualizarea sistemului de colectare cu rezultate, in acord cu procedura Obiective Reguli si Sanctiuni.
    Indeplinirea sarcinilor ad-hoc de la supervizorul direct, care sunt legate de colectarea
    clientilor sau in beneficiul bancii.
    Interactiunea si cooperarea cu alte departamente ale bancii.
    Interactiunea cu persoanele care pot ajuta la identificarea noului angajator sau a noilor
    adrese ale clientului si actualizarea detaliilor in sistemul de colectare.
    La cererea departamentului de frauda :
    Initiaza verificari de frauda
    Initiaza verificari de adrese
    Initiaza verficari ale actelor depuse si ale proprietatilor clientilor
    Stabileste intalniri si negociaza plati
    Investigheaza plangerile de frauda
    Initiaza activitati de colectare si de recuperare a creantelor obtinute in mod fraudulos

  • September 2008 - January 2009

    Senior Credit Cards Adviser, The Royal Bank of Scotland

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Finance: Banks / Financial Institutions

    Prospectarea si identificarea potentialilor clienti (persoane fizice)
    Promovarea vanzarilor active de produse si servicii ale bancii dedicate segmentului de
    clenti (carduri de credit gold)
    Furnizarea informatiilor catre potentialii clienti persoane fizice
    Raportarea rezultatelor activitatii sale coordonatorului echipei

  • September 2004 - September 2008

    Attandant/Casier/Asistent Manager, Maxbet Romania SRL

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Technicians: Workers

    Intocmirea incasarilor zilnice si predarea gestiunii
    Deservirea clientilor
    Explicarea clientilor toate informatiile referitoare la modul de functionare al aparatelor
    de joc, va recomanda si va prezinta clientilor aparatele de joc, va veghea permanent
    la modul cum se desfasoara activitatea in sala de joc. Evienta zilnica a profitului
    Rezolvarea problemelor
    Pregatire profesionala a noilor angajati, initierea acestora, precum si dezvoltarea cunostintelor necesare domeniului de activitate ale acestora;
    Solutionarea formalitatilor si a cererilor clientilor

  • February 2003 - August 2004

    Consultant Financiar, Aviva Asigurari de Viata

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Finance: Insurance

    Vanzarea unor produse financiare pe piata asigurarilor din Romania,intermedierea si consilierea clientilor. 
    Pastrarea integritatii imaginii institutiei si promovarea acesteia.
    Orientare catre client, acordarea de consultanta profesionista
    Intocmirea unui portofolui propriu de clienti cat si pastrarea acestui portofolui si marirea lui.
    Prospectarea pietei si identificarea potentialilor clienti
    Identificarea nevoilor financiare ale clientilor;
    Suport acordat clientilor in alegerea celei mai potivite solutii
    Pastrarea legturii cu clienti
    Dobandirea altor clienti
    Abordare activa a clientilor
    Servisarea contractelor proiectelor

  • December 2003 - July 2004

    Coordonator asigurari, Hrema Inssurance Broker

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Sales

    Gestionarea brokerilor arondati;
    Recrutarea, instruirea, indrumarea si monitorizarea intermediarilor (brokeri) de asigurare care activeaza in zona sa si dezvoltarea permanenta a retelei de colaboratori;
    Diversificarea portofoliilor brokerilor de asigurare;
    Dezvoltarea permanenta a asigurarilor concretizata in cresterea volumului de prime brute 
    subscrise
    Instruirea teoretica si practica a brokerilor coordonati.

Education

  • 2007 - 2010

    Bachelor's degree, UNIVERSITATEA HYPERION

    • București, Romania
  • 1998 - 2001

    Highschool, COLEGIUL SPIRU HARET

    • Ploiești, Romania

Skills

Driving license
  • A
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native