86002

economist sef la SIBOTECHNIC VEST

  • România, Caransebeș
  • România, Caransebeș
  • Romania, Caransebeș
  • Romania, Caransebeș
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 17.10.2013
  • Numar referinta: 86002

Experienta

  • iulie 2005 - Prezent

    economist sef, SIBOTECHNIC VEST

    • Caransebeș, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    - Organizarea şi conducerea serviciului financiar contabil;
    - Organizarea şi controlul activităţii financiar contabile;
    - Organizarea şi controlul  lucrătorilor cu atribuţii financiar- contabile;
    - Activităţi de  conducere generală, operativă şi curentă a Departamentului Economic:
               - Întocmirea, contabilizarea şi verificarea facturilor emise;
               - Preluare şi verificare documente din compartimentele comerciale;
                 - Înscrierea în registre a operaţiunilor efectuate (ordine de plată, remiteri bancare, emitere facturi, evidenţă încasări, solduri bancare, deconturi de TVA, declaraţii impozit profit);
                 - Întocmire componente ale soldurilor şi efectuarea de reglări pe baza acestora;
                 - Întocmirea situaţiilor financiare, a ansamblului de documente anexă: contul de profit şi pierdere, situaţia activelor imobilizate, situaţia stocurilor şi a producţiei în curs, situaţia creantelor şi datoriilor, situaţia altor provizioane, determinarea rezultatului exercitiului;
               - Elaborarea balanţei de verificare;
               - Inventarierea patrimoniului şi urmarirea modului de valorificare a rezultatelor inventarierii ;
               - Organizarea şi coordonarea activităţii de control financiar-preventiv; 
               - Efectuarea operaţiunilor bancare (plăţi furnizori, ordine de plată bugetare, etc.) şi întocmirea documentelor necesare pentru plăţile electronice, licitaţii, ridicări de numerar; 
               - Efectuarea de analize financiare pe bază de bilanţ prezentate în Consiliul de Administraţie, respectiv în cadrul Adunării Generale a Asociaţilor;
    - Activităţi de Resurse umane:
             - Întocmirea statelor de plată pentru angajaţii societăţii;
             - Întocmirea, înregistrarea, urmărirea derulării contractelor de muncă; 
             - Întocmirea fişelor de post pentru salariaţii societăţii;
             - Propunerea de sancţiuni disciplinare, administrative, materiale sau civile pentru cazurile în care se constată lipsuri de mărfuri, produse, materii prime, materiale etc.
    - Întocmirea tuturor declaraţiilor aferente situaţiilor financiare şi salariale (impozite, taxe, contribuţii, etc.); 
    - Asigurarea relaţiilor cu Casele de pensii şi asigurări sociale, sănătate, şomaj, I.T.M, ANAF.
    

  • februarie 2006 - iulie 2013

    Economist, SC Hidroelectrica SA

    • Caransebeș, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    -  Responsabil cu managementul riscurilor pentru CF din subordinea directorului adj. economic şi comercial;
    -  Participare la întocmirea raportului explicativ la bilanţul contabil;
    -  Întocmirea evidenţei contabile aferente lucrărilor de investiţii; 
    - Întocmirea evidenţei contabile si a tuturor documentelor aferente pentru hotel Tierna (receptii furnizor,   facturi clienti, note predare gestiune, registru de casa, registru de banca, rapoarte de gestiune, balanta contabila, BVC anual); 
    - Întocmirea evidenţei contabile aferente furnizorilor de prestari servicii productie
    - Întocmirea evidenţei contabile privind gestiunea de materiale consumabile
    -   Întocmirea balanţelor analitice privind furnizorii de investiţii pe obiective şi surse de finanţare;
    -   Facturarea serviciilor de livrare a apei brute ;
    -   Întocmirea situaţiei analitice a contului "situaţia realizării cheltuielilor de investiţii" lunar şi cumulat ;
    -	Confruntarea lunară a realizărilor de investiţii pe obiecte şi obiective cu evidenţele primare de la serviciul dezvoltare ;
    -	Verificarea şi confirmarea pe baza extraselor a soldurilor conturilor, datoriilor faţă de furnizorii de investiţii şi antreprenori, precum şi faţă de furnizorii activităţii de producţie la sfârşitul exerciţiului financiar ;
    -	Înregistrarea rezultatelor inventarierii în registrul – inventar;
    -	Membru în Centrul de Analiză şi Intervenţie – Kaizen ;
    

  • august 2005 - mai 2009

    Ecomist sef, SC Case la Cheie SRL

    • Caransebeș, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    - Organizarea şi conducerea serviciului financiar contabil;
    - Organizarea şi controlul activităţii financiar contabile;
    - Organizarea şi controlul  lucrătorilor cu atribuţii financiar- contabile;
    - Activităţi de  conducere generală, operativă şi curentă a Departamentului Economic:
               - Întocmirea, contabilizarea şi verificarea facturilor emise;
               - Preluare şi verificare documente din compartimentele comerciale;
                 - Înscrierea în registre a operaţiunilor efectuate (ordine de plată, remiteri bancare, emitere facturi, evidenţă încasări, solduri bancare, deconturi de TVA, declaraţii impozit profit);
                 - Întocmire componente ale soldurilor şi efectuarea de reglări pe baza acestora;
                 - Întocmirea situaţiilor financiare, a ansamblului de documente anexă: contul de profit şi pierdere, situaţia activelor imobilizate, situaţia stocurilor şi a producţiei în curs, situaţia creantelor şi datoriilor, situaţia altor provizioane, determinarea rezultatului exercitiului;
               - Elaborarea balanţei de verificare;
               - Inventarierea patrimoniului şi urmarirea modului de valorificare a rezultatelor inventarierii ;
               - Organizarea şi coordonarea activităţii de control financiar-preventiv; 
               - Efectuarea operaţiunilor bancare (plăţi furnizori, ordine de plată bugetare, etc.) şi întocmirea documentelor necesare pentru plăţile electronice, licitaţii, ridicări de numerar; 
               - Efectuarea de analize financiare pe bază de bilanţ prezentate în Consiliul de Administraţie, respectiv în cadrul Adunării Generale a Asociaţilor;
    - Activităţi de Resurse umane:
             - Întocmirea statelor de plată pentru angajaţii societăţii;
             - Întocmirea, înregistrarea, urmărirea derulării contractelor de muncă; 
             - Întocmirea fişelor de post pentru salariaţii societăţii;
             - Propunerea de sancţiuni disciplinare, administrative, materiale sau civile pentru cazurile în care se constată lipsuri de mărfuri, produse, materii prime, materiale etc.
    - Întocmirea tuturor declaraţiilor aferente situaţiilor financiare şi salariale (impozite, taxe, contribuţii, etc.); 
    - Asigurarea relaţiilor cu Casele de pensii şi asigurări sociale, sănătate, şomaj, I.T.M, ANAF.
    

  • octombrie 2005 - iunie 2006

    Lector, SC B'art Consulting SRL

    • Caransebeș, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Educatie,Training

    Activitati specifice de predare (cursuri si seminarii) si indrumare a cursantilor in cadrul disciplinei Contabilitatea intreprinderii - cursuri de formare profesionala.

  • ianuarie 1999 - februarie 2006

    Director economic, SC Hristogamma SRL

    • Caransebeș, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    - Organizarea şi conducerea serviciului financiar contabil;
    - Organizarea şi controlul activităţii financiar contabile;
    - Organizarea şi controlul  lucrătorilor cu atribuţii financiar- contabile;
    - Activităţi de  conducere generală, operativă şi curentă a Departamentului Economic:
               - Întocmirea, contabilizarea şi verificarea facturilor emise;
               - Preluare şi verificare documente din compartimentele comerciale;
                 - Înscrierea în registre a operaţiunilor efectuate (ordine de plată, remiteri bancare, emitere facturi, evidenţă încasări, solduri bancare, deconturi de TVA, declaraţii impozit profit);
                 - Întocmire componente ale soldurilor şi efectuarea de reglări pe baza acestora;
                 - Întocmirea situaţiilor financiare, a ansamblului de documente anexă: contul de profit şi pierdere, situaţia activelor imobilizate, situaţia stocurilor şi a producţiei în curs, situaţia creantelor şi datoriilor, situaţia altor provizioane, determinarea rezultatului exercitiului;
               - Elaborarea balanţei de verificare;
               - Inventarierea patrimoniului şi urmarirea modului de valorificare a rezultatelor inventarierii ;
               - Organizarea şi coordonarea activităţii de control financiar-preventiv; 
               - Efectuarea operaţiunilor bancare (plăţi furnizori, ordine de plată bugetare, etc.) şi întocmirea documentelor necesare pentru plăţile electronice, licitaţii, ridicări de numerar; 
               - Efectuarea de analize financiare pe bază de bilanţ prezentate în Consiliul de Administraţie, respectiv în cadrul Adunării Generale a Asociaţilor;
    - Activităţi de Resurse umane:
             - Întocmirea statelor de plată pentru angajaţii societăţii;
             - Întocmirea, înregistrarea, urmărirea derulării contractelor de muncă; 
             - Întocmirea fişelor de post pentru salariaţii societăţii;
             - Propunerea de sancţiuni disciplinare, administrative, materiale sau civile pentru cazurile în care se constată lipsuri de mărfuri, produse, materii prime, materiale etc.
    - Întocmirea tuturor declaraţiilor aferente situaţiilor financiare şi salariale (impozite, taxe, contribuţii, etc.); 
    - Asigurarea relaţiilor cu Casele de pensii şi asigurări sociale, sănătate, şomaj, I.T.M, ANAF.
    

Educatie

  • 2010 - 2012

    Master / studii postuniversitare, Universitatea Tibiscus

    • Timișoara, România
  • 1996 - 1999

    Diploma de facultate, ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 17.10.2013
  • Reference number: 86002

Foreign languages

English
Intermediate
French
Intermediate
Romanian
Native