86944

Director Logistica la SC ADM FARM SRL

  • România
  • România
  • Romania
  • Romania
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 16.09.2013
  • Numar referinta: 86944

Experienta

  • iulie 2006 - Prezent

    Director Logistica, SC ADM FARM SRL

    • «Alt oraș», România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Logistica

    Coordonarea activitatilor logistice la nivel national:
    	Logistica spatilor de depozitare:
    	achizitii / inchirieri terenuri, imobile, negocierea contractelor;
    	proiectarea spatiilor de depozitare;
    	proiectarea fluxurilor de marfa;
    	proiectarea, setarea, optimizarea si dezvoltarea modulelor WMS – algoritmi de picking, managementul stocurilor, validarea miscarilor si iesirilor de marfa, urmarirea produselor conform BATCH / BBD, managementul produselor termolabile, gestiunea retururilor si retragerilor din piata;
    	setarea, urmarirea, evaluarea indicatorilor KPI.
    	Intocmirea bugetelor de investitii si cheltuieli:
    	calcul al ratei de rentabilitate a investitiei (evaluarea eficientei investitiilor - RRI);
    	calcul termen de recuperare a investitiei (valoarea investitiei vs profit mediu anual - TRI);
    	Gestiunea activitatilor suport pentru spatiile de birouri:
    	achizitii / proiectare mobilier, consumabile – papetarie / birotica / curatenie.
    	Logistica activitatilor de distributie:
    	setarea routing-urilor;
    	setarea programelor de facturare, prelucrare comenzi si livrare;
    	aprovizionarea Punctelor Teritoriale de Lucru;
    	evaluarea activitatii de distributie – rentabilitatea livrarilor.
    	Parc auto:
    	mentenanta si reparatii auto;
    	proceduri de exploatare a parcului auto;
    	achizitii autoturisme / autoutilitare, carburanti;
    	asigurari, daunalitate;
    	gestiunea costurilor.
    	Module informatice automatizari procese:
    	gestiunea stocurilor de marfa;
    	miscarea stocurilor intre mai multe gestiuni;
    	optimizari picking in baza categoriei de rulaj si a zilelor de miscare;
    	retrageri si retururi de marfa;
    	inventarierea stocurilor;
    	urmarirea produselor cu BBD scurt;
    	controlul si evidenta livrarilor;
    	fleet-management;
    	arhivarea documentelor;
    	atasarea automata a graficelor de temperatura din timpul livrarilor;
    	controlul livrarilor.
    Coordonare activitati de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2000:
    	elaborare / modificare / implementare proceduri si instructiuni de lucru;
    	evaluarea proceselor de lucru si optimizarea acestora.
    Asigurarea auditurilor / inspectiilor specifice de autorizare / reautorizare ANMDM (Agentia Nationala a Medicamentului si Dispozitivelor Medicale).
    Management post – proces:
    	urmarirea in timp a proceselor implementate, evaluarea periodica si optimizarea acestora.
    Interfata interdepartamentala in interiorul companiei:
    	asigurarea managementului proiectelor noi ce implica mai multe departamente.
    Managementul proiectelor de dezvoltare si investitii la nivel national.
    	evaluarea periodica a unor indicatori precum – gradul de ocupare si uzura al depozitelor, autovehiculelor si echipamentelor; schimbari in strategia de vanzari a companiei; modificari ale legislatiei;
    	intocmirea proiectelor de imbunatatire a randamentului de exploatare a spatiilor si echipamentelor;
    	intocmirea proiectelor de investitii pe termen scurt, mediu si lung.
    Proiectare / optimizare (AutoCAD) spatii / fluxuri de lucru:
    	intocmirea temelor de proiectare arhitectura, rezistenta si instalatii;
    	validarea memoriilor si solutiilor tehnice de arhitectura, rezistenta, instalatii si SU;
    	relocari si recompartimentari de spatii birouri si depozitare;
    	coordonarea activitatilor de intocmire si obtinere – Avize, Memorii, Certificate de Urbanism si Autorizatii de Construire;
    	supravegherea executiei lucrarilor de construire si validarea finalizarii investitiilor.
    Managementul proiectelor logistice pentru terti parteneri (clienti servicii logistice):
    	interfata operationala;
    	mapari sisteme de lucru;
    	implementarea sistemelor comune de lucru;
    	intocmire bugete si ofertarea serviciilor;
    	evaluarea periodica a sistemelor de lucru;
    	coordonarea echipelor de lucru;
    	managementul situatiilor de criza.
    Audit intern:
    	auditarea interna a proceselor logistice si de calitate – intocmire procedura si formular audit.
    Arhiva:
    	coordonarea activitatilor de arhivare a documentelor cu regim special.
    Managementul deseurilor:
    	coordonarea activitatilor de gestionare a deseurilor periculoase si reciclabile.
    SSM / SU:
    	coordonarea activitatilor de instruire
    	coordonarea activitatilor de prevenire a situatiilor de urgenta
    	intocmirea “Manualului de Securitate al Companiei”
    

Educatie

  • 2004 - 2008

    Diploma de facultate, Universitatea Bacau

    • Bacău, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 16.09.2013
  • Reference number: 86944

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Romanian
Native