87556

Ofiter Tranzactii Clienti la Raiffeisen Bank Romania

  • România, Timișoara
  • România, Timișoara
  • Romania, Timișoara
  • Romania, Timișoara
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 27.08.2013
  • Numar referinta: 87556

Experienta

  • iulie 2013 - octombrie 2013

    Ofiter Tranzactii Clienti, Raiffeisen Bank Romania

    • Timișoara, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    ▪ Efectuarea de operațiuni curente în lei și valută (cash si non-cash) conform cererilor formulate de clienții juridice;
    ▪ Primirea și verificarea documentelor aferente operațiunilor ordonate de clienți ;
    ▪ Gestionarea numerarului pentru postul de lucru.
    ▪ Îneplinirea obiectivelor personale comerciale;
    ▪ Fidelizarea clienților prin calitatea produselor și serviciilor oferite;
    ▪ Gestionarea portofoliului de clienți: echiparea și fidelizarea clienților existenți
    ▪ Atragerea de noi clienți;
    ▪ Aplicarea procedurilor, reglementărilor și instrucțiunilor pentru a asigura servirea corespunzatoare a clienților;
    ▪ Contribuirea, în mod pozitiv, la procesele și sarcinile echipei;
    ▪ Sintetizarea și comunicarea pe plan intern a problemelor legate de clienți.
    

  • mai 2008 - iulie 2013

    Operator Ghiseu Universal, Brd Groupe Societe Generale

    • Timișoara, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    ▪	Sarcini și responsabilități:
    ▪	Efectuarea de operațiuni curente în lei și valută, conform cererilor formulate de clienții persoane fizice și juridice;
    ▪	Primirea și verificarea documentelor aferente operațiunilor ordonate de clienți ;
    ▪	Gestionarea numerarului pentru postul de lucru.
    ▪	Promovarea și vânzarea produselor, serviciilor simple către clienții persoane fizice;
    ▪	Îneplinirea obiectivelor personale comerciale;
    ▪	Fidelizarea clienților prin calitatea produselor și serviciilor oferite;
    ▪	Gestionarea portofoliului de clienți: echiparea și fidelizarea clienților existenți
    ▪	Atragerea de noi clienți;
    ▪	Aplicarea procedurilor, reglementărilor și instrucțiunilor pentru a asigura servirea
    ▪	corespunzatoare a clienților;
    ▪	Contribuirea, în mod pozitiv, la procesele și sarcinile echipei;
    ▪	Sintetizarea și comunicarea pe plan intern a problemelor legate de clienți.
    ▪	Diminuarea numărului de anomalii specifice activității cu 20%, precum și realizarea acțiunilor necesare pentru remedierea acestora.
    

Educatie

  • 2010 - 2012

    Master / studii postuniversitare, Universitatea de Vest Timisoara

    • Timișoara, România
  • 2005 - 2008

    Diploma de facultate, Universitatea de Vest Timisoara

    • Timișoara, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 27.08.2013
  • Reference number: 87556

Foreign languages

English
Intermediate
French
Intermediate
Romanian
Native