87752

Director Cazare la Hotel Ramada

  • România, Voluntari
  • România, Voluntari
  • Romania, Voluntari
  • Romania, Voluntari
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 28.05.2015
  • Numar referinta: 87752

Experienta

  • august 2014 - Prezent

    Director Cazare, Hotel Ramada

    • Sibiu, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    Controleaza si supervizeaza operatiunile efectuate de compartimentele din subordine: receptie,bagajisti, cameriste, intretinere-service; rezervari, spalatorie.
    * urmareste respectarea sarcinilor de serviciu de catre intregul personal;
    * participa la selectia si angajarea personalului din subordine;
    * elaboreaza fisa postului pentru personalul din subordine;
    * promoveaza hotelul, produsele si serviciile oferite clientilor;
    * identifica oportunităţi de vânzare a serviciilor hoteliere;
    * raspunde de nivelul si calitatea serviciilor de cazare oferite oaspetilor;
    * consiliaza clientii si solutioneaza solicitarile acestora;
    * informeaza in permanenta conducerea societatii cu privire la satisfactia oaspetilor, a reclamatiilor primite de catre departamentul din subordine, ia masuri necesare pentru indreptarea si eliminarea deficientelor;
    * participa la analizarea activitatii hotelului, la cautarea si adoptarea de solutii eficiente si intocmeste rapoarte in acest sens;
    * urmareste derularea contractelor, respectarea clauzelor, inclusiv a termenelor de plata;
    * verifica corectitudinea facturilor primite de la furnizori;
    * supravegheaza efectuarea inventarelor periodice si anuale a patrimoniului;
    * este responsabil cu utilizarea in bune conditii a programului de gestiune hoteliera Fidelio si coordoonarea activitatii de Night Audit;
    * controleaza, inventariaza si analizeaza stocurile de materiale consumabile si evolutia cheltuielilor din departamentele din subordine.

  • ianuarie 2014 - august 2014

    Director General, Hotel Ambasador

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Hoteluri

    Stabilirea obiectivele de dezvoltare ale firmei, in concordanta cu strategia elaborata de Consiliul de Administratie
    - Stabilirea obiectivelor generale de dezvoltare 
    - Monitorizarea trimestriala/semestriala/anuala a gradului de realizare a obiectivelor
    - Elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli 
    - Monitorizarea piatei si identificarea tendintelor de dezvoltare
    - Analizarea oportunitatilor/constrangerilor de ordin legislativ, financiar, tehnologic si social
    - Reprezentarea firmei in relatiile protocolare cu furnizorii, clientii si alte organisme/organizatii cu impact real/potential asupra rezultatelor firmei
    - Stabilirea obiectivelor managerilor din subordine, termenele-limita si modalitatile de masurare a gradului de realizare a obiectivelor
    - Aprobarea procedurilor de interes general ale firmei (aprovizionare, vanzare, distributie, financiare, service, resurse umane)
    - Elaborarea si implementarea sistemelor de raportare si a sistemului de calitate 
    - Evaluarea periodica a activitatii managerilor din subordine si realizarea indicatorilor financiari

  • octombrie 2007 - noiembrie 2012

    Director Operational, Hotel Moxa

    • Voluntari, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Hoteluri,Turism

    organizarea, coordonarea si supervizarea angajatilor din subordine;
    - evidenta si inventarierea stocurilor de marfa;
    - maximizarea gradului de satisfacere a oaspetilor companiei;
    - oferirea de servicii intr-o maniera proactiva, eficienta, prompta, curtenitoare si fara probleme in concordanta cu filosofia companiei;
    - incadrarea in bugetul de venituri si cheltuieli 
    - maximizarea motivatiei, productivitatii si satisfactiei angajatilor;
    - mentinerea serviciilor oferite la standarde inalte;
    - identificarea necesitatilor de pregatire a angajatilor;
    - intretinerea consistenta a hotelul in cel mai inalt grad de curatenie;
    - evaluarea si instruirea periodica a angajatilor
    - urmarirea respectarii normelor de igiena si a celor de siguranta si securitate in munca;
    - recrutarea personalului operational.

  • iunie 2006 - octombrie 2007

    Sef receptie, Hotel Moxa

    • Voluntari, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Hoteluri,Turism

    Coordonarea, organizarea si supervizarea activitatii din receptie si rezervari

  • septembrie 2005 - iunie 2006

    Receptioner, Hotel Class

    • Voluntari, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Hoteluri,Turism

    - responsabilitatile specifice postului de receptioner. 
    - respectarea procedurilor de lucru conform standardelor hotelului.

Educatie

  • 2001 - 2005

    Diploma de facultate, Facultatea de Turism, Academia de Studii Economice

    • Turism si servicii
    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Romana
Nativ
75%
  • Last update: 28.05.2015
  • Reference number: 87752

Experience

  • October 2007 - November 2012

    Operations Manager, Le Boutique Hotel Moxa

    • Voluntari, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Hotels,Tourism

    I was responsible over the overall day-to-day operations in the hotel. The 
    operations manager is ultimately the one responsible for making sure that
     everything in the hotel runs smoothly, that the hotel is in good repair and 
    that the hotel is making a profit.
    Job description: Responsibility for all processes conducted with property 
    operation, equipment etc, technical authority of whole building (servicing, 
    repairs, technical facilities servicing, special technical controls providing) 
    Infrastructure building administration (Cleaning, security, reception, summer 
    and winter servicing, catering,  concern for green and outdoor places).

  • June 2006 - October 2007

    Front Office Manager, Le Boutique Hotel Moxa

    • Voluntari, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Hotels,Tourism

    Responsibility of smooth running of hotel reception, book of operation making,
     hotel cash control
    Managing and training the concierge, night auditor and team of receptionists 
    Ensuring the front desk provides a professional and friendly service for
     customers 
    Dealing with customers, including handling complaints when they come
     to the desk 
    Troubleshooting emergencies 
    Scheduling your staff rota 
    Liaising with other departments

  • September 2005 - June 2006

    Front Office Receptionist, Class Hotel 4****

    • Voluntari, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Hotels,Tourism

    Answered customers’ calls and guided them by solving their predicaments.
    Received and greeted clients politely, leaving a positive impression of the
     firm in their minds.
    Sorted general complaints and issues of workers and customers.
    Set appointments for managers and clients per request, with due consideration
     to their schedules.
    Collected emails and replied as per the instructions of seniors and mangers.

Education

  • 2001 - 2005

    Bachelor's degree, University of Tourism

    • Tourism and Services
    • București, Romania

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
Romanian
Native