88169

Economist – Contabil la Radox

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 03.09.2013
  • Numar referinta: 88169

Experienta

  • februarie 2013 - august 2013

    Economist – Contabil , Radox

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: IT

    -	Contabilizarea şi înregistrarea zilnica a registrului de casă, deconturile şi dispoziţiile de plată;
    -	Inregistrarea şi ţinerea evidenţei operaţiunilor de contabilitate de gestiune
    -	Intocmirea Nir-uri, bonuri de consum, chitante, ordine de plata, emitere facturii
    -	Preluarea zilnica a cursurile valutare şi  înregistrarea / transmiterea către departamentele firmei
    -	Întocmire pentru conducerea firmei situaţii / rapoarte privind indicatorii economici;
    -	Întocmire / administrare rapoarte zilnice privind nivelul lichidităţilor / creanţelor / debitelor
    -	Efectuarea plăţilor către furnizori prin electronic banking, în conformitate cu limitele de competenţă stabilite de companie / conform indicaţiilor superiorului ierarhic;
    -	Pregătirea documentaţiei necesară în relaţiile cu băncile;
    -	Efectuează / urmăreşte / verifică / înregistrează plăţile către bugetul de stat pentru impozitele şi taxele societăţii. 
    -	Verificarea procesarii şi ţinerea evidenţei operaţiunilor efectuate prin electronic banking şi a soldurilor
    -	Urmăreşte şi justifică la termenele legale a plăţilor în avans;
    -	Participare la efectuarea inventarelor faptice şi la verificarea concordanţei cu înregistrările de gestiune
    -	Administrarea documentelor / registrelor societăţii şi efectuarea operaţiunilor de îndosariere, evidenţă şi arhivare necesare
    -	Administrarea şi menţinerea la zi a registrele legale obligatorii ale firmei
    -	Administrarea dosarelor de personal ale societăţii; redactarea şi gestionarea documentelor de personal – contracte, acte adiţionale, adeverinţe, ordine de deplasare, delegaţii, detaşări, fără drept de semnătură.
    -	Efectuarea şi gestionarea activităţile de trezorerie aferente salariilor (ordine de plată şi viramente carduri salarii, avansuri şi deconturi, gestiunea tichetelor de masă şi operaţiuni de numerar aferente salariilor)
    -	Efectuarea şi gestionarea corespondenţei operaţionale a societăţii, în conformitate cu indicaţiile superiorilor ierarhici
    -	Menţinerea legăturii cu partenerii firmei, clienţi şi furnizori şi gestionarea documentelor şi corespondenţei  aferente desfăşurării activităţilor curente şi contractuale
    -	Ţinerea evidenţei utilizării materialelor consumabile, administrative şi de birotică, întocmirea necesarului de achiziţie şi colaboreaza la administrarea şi menţinerea în bune condiţii a bazei materiale a firmei
    

  • decembrie 2007 - decembrie 2012

    Administrator Credite Persoane juridice / Analist credite, BANCA COMERCIALA ‘CARPATICA’ S.A

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    -	Analizarea solicitarilor de credit ale persoanelor juridice,   intocmirea dosarelor de analiza, in urma analizei economico-    financiara, a verificarii pe teren a garantiilor si a modului de      desfasurare a activitatii;
    -	Intocmirea referatelor de creditare in vederea prezentarii lor sefului compartimentului pentru a fi inaintate spre analiza si aprobare;
    -	Verificarea ratelor scadente si a oricaror alte demersuri ce tin de rambursarea creditelor acordate persoanelor juridice;
    -	Urmarirea rambursarii ratelor in ziua scadentei si a tragerilor din credit care sa fie efectuate conform destinatiei creditului si a documentelor justificative prezentate de client; 
    -	urmarirea modului de derulare şi rambursare a creditelor curente şi restante, prezentarea catre conducerii unităţii, spre informare şi aprobare a analizelor efectuate şi a soluţiilor propuse; identificarea creditelor a căror stare se deteriorează şi efectuarea demersurilor necesare pentru prevenirea înregistrării de sume restante şi existenţa unui serviciu al datoriei bun;
    -	Verificarea respectarii de către clienţi a obligaţiei de reînnoire a contractelor de asigurare, în situaţia în care durata de creditare este mai mare decât cea de asigurare;
    -	Verificare periodica a afacerilor si a garantiilor
    -	Intocmire note monitorizare
    -	Investiri bilete la ordin si cec-uri cu formula executorie
    -	Inscrieri la masa credala, intocmire cereri de radiere a ipotecilor
    -	Verificari saptamanale a site-urilor buletinul insolventei, ministerul finantelor, anaf, pentru societatile cu credite in sold
    -	Inscrieri garantie la Arhiva Electronica

  • martie 2006 - noiembrie 2007

    Administrator cont, BANCPOST SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    -	Indeplinirea tuturor atributiilor privind operatiunile cu carduri,    primirea cererilor de emitere/reemitere card, verificarea             autenticitatii datelor inscrise pe cerere, introducerea datelor in sistem in vederea emiterii cardurilor
    -	Reemiterea cardurilor pierdute, furate, etc si inchiderea la  cerere a  conturilor de card     
    -	Predarea cardurilor catre clienti ;
    -	Intocmirea contractelor privind conventii de salarii ‚ 
    -	Virarea salariilor  pe card;
    -	Inmanarea extraselor de cont de curent/card la cererea clientilor;
    -	Intocmire contract de Internet Banking si introducere in sistem
    -	Efectuare plati valutare, licitatii, depozite
    -	Refuzarea instrumentelor la plata
    -	Deschideri de cont persoane fizice si juridice
    -	Asigurarea unei consultanţe de specialitate clienţilor, oferindu-se  acestora informaţii referitoare la produsele şi serviciile băncii 
    -	Atribuţii de cunoaştere, pregătire, prezentare şi vânzare     profesionistă a tuturor produselor/serviciilor băncii în vederea     
    -	creşterii portofoliului  de clienţi şi a surselor atrase;
    -     Pregatirea documentelor pentru posta
    

  • iulie 2005 - februarie 2006

    Junior Paymants-Introducere si validare date, LUGHERA&MAKLER – IN CADRUL BANCII HVB TIRIAC BANK - SMB

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    -	Primirea instrumentelor de plata, verificarea lor, sortare pe circuite bancare
    -	Verificarea semnaturilor pe instrumente
    -	Refuzarea instrumentelor la plata si introducerea acestora in  Centrala Incidentelor de Plati 
    -	Introducere / Avizare in sistem a cecurilor si a biletelor la ordin remise spre incasare si de platit
    -	Pregatirea instrumentelor pentru de compensare
    

  • ianuarie 2004 - iulie 2004

    REFERENT BANCAR, BANCA COMERCIALA ,,ION TIRIAC’’

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    -	Indeplinirea tuturor atributiilor privind operatiunile cu carduri, primirea cererilor de emitere/reemitere card, verificarea autenticitatii datelor inscrise pe cerere, introducerea datelor in sistem in vederea emiterii cardurilor
    -	Predarea cardurilor catre clienti ;
    -	Intocmirea contractelor privind plata salariilor pe card cu persoanele juridice;
    -	Scanare a fiselor de specimen
    -	Intocmire borderouri
    

Educatie

  • 2002 - 2006

    Diploma de facultate, Universitatea „Titu Maiorescu”

    • București, România
  • 1997 - 2001

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Economic nr.6 / Colegiul Hermes

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 03.09.2013
  • Reference number: 88169

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Intermediate
Romanian
Native