88344

SELLER - RAIFFEISEN BANK AG. 13 SEPTEMBRIE la RAIFFEISEN BANK

SELLER at RAIFFEISEN BANK

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 25.09.2013
  • Numar referinta: 88344

Experienta

  • martie 2008 - Prezent

    SELLER - RAIFFEISEN BANK AG. 13 SEPTEMBRIE, RAIFFEISEN BANK

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    - CONSILIERE SI VANZARE DE PRODUSE SI SERVICII BANCARE PRIN TEHNICI DE COACHING-ghidare pentru atingerea obiectivelor pe tremen lung
    
    -CONSILIERE SI VANZARE PRODUSE ASIGURARI ALICO SI UNIQA: 
    ALICO:	
            - pilonul 2 pensie
            - asigurare risc piedere loc de munca din somaj si/sau deces / invaliditate permananta din accident (asigurari optionale pentru credite , overdraft si card de credit)
             - pensie privata pilonul 3 cu asigurare de viata(Capital Suport)
             - asiguare de calatorie(Travel)-asiguarer atasata cardului de credit ,optional, pentru calatorii in strainatate, pierderea bagajelor, intarzierea trenurilo/avionelor, asigurare mediala pentru titular si membrii familiei
             - asiguarere deces din acident sau invaliditate permanenta din accident- asigurare atasata contului curent in lei
             - asigurare de sanatate pentru titular si membrii familiei- obtionala la vanzarea creditelor ipotecare/imobiliare        
    UNIQA:
             - asigurare imobil fara franciza atasata optional crediteleor ipotecare/imobiliare
             - asigurarea cumparaturilor(Protectia Cumparaturilor)- asigurare atasata obtional cardului de credit
    
    - crossell utilizand sales force effectiveness
    	
    - atingerea targhet-ului prin vanzari de calitate a serviciilor si produselor bancare pentru segmentul retail     ( credite,carduri credit,owerdraft,
    asigurari etc)
    
    - promovarea si vanzarea produselor si serviciilor specifice clientilor persoane fizice in conformitate cu catalogul de produse /servicii si standardele de calitate ,asigurand consilierea acestora pentru utilizarea produselor achizitionate(depozite persoane fizice si juridice,conturi economii persoane fizice si juridice,credite persoane fizice,carduri credit persoane fizice, overdraft, servicii prin internet/telefon fix/telefon mobil, asigurari)
    
    - efectuarea de prescoring si verificarea opisului documentatiei furnizate de catre clienti
    
    - efectuarea de operatiuni(inclusiv introducere de date-procesare) in contextul procesului de vanzare
    
    - efectuarea oricarei alte sarcini legata de fluxul activitatii si misiunea postului, incluzand verificarea de rapoarte privid tranzactiile zilnice efectuate
    
    

  • martie 2007 - martie 2008

    TELLER - RAIFFEISEN BANK AG. APĂRĂTORII PATRIEI, RAIFFEISEN BANK

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    -CONSILIERE CLIENTI PENTRU SERVICIILE SI PRODUSE  BANCARE PRIN TEHNICI DE COACHING-ghidare pentru atingerea obiectivelor pe tremen lung
    -CONSILIERE CLIENTI PERSOANE FIZICE SI JURIDICE PENTRU PRODUSELE BANCII IN COLABORARE CU SOCIETATILE DE ASIGURRE
    -VANZARE PRODUSE ASIGURARI ALICO:	
            - pilonul 2 pensie
    - operaţiuni de încasări şi plăţi în lei/valută la persoane fizice şi juridice şi verificarea bonităţii/autenticităţii valutelor;
    - operaţiuni de schimb valutar;
    - operaţiuni cu alte instrumente cu valoare specifice casieriei bancare;
    - responsabilitatea faţă de transportul valorilor – alimentări/remiteri – ca bonitate şi valoare;
    - responsabilitatea valorilor existente în tezaurul băncii (şef serviciu);
    - responsabilitatea sistemelor de secutitate ale instituţiei bancare;
    - operaţiuni cu conturile în  lei/valută pentru persoane fizice/juridice;
    - operaţiuni cu depozitele în lei/valuta pentru persoane fizice/juridice;
    - operaţiuni cu transferurile rapide: western union, smith&smith, etc; 
    - operaţiunile cu cardurile de debit şi de credit pentru persoanele fizice/juridice;
    - operaţiuni cu ordinele de platp în lei/valută intra şi inter bancare pentru persoanele fizice/juridice;
    - operaţiuni cu dispoziţiile de plată/dispoziţii de încasare externe pentru persoane fizice/juridice;
    - operaţiuni cu licitaţii pentru persoane fizice/juridice;
    - prescoring/analizpă dosare owerdraft şi propunere de aprobare;
    - operaţiuni cu schimbul de documente intra/inter bancare prin curierat;
    - operaţiuni cu CEC-uri/BO pentru persoane juridice;
    - verificare clienţilor persoane juridice în baza de date a BNR-Centrala Riscurilor Bancare;
    - deschideri de cont pentru persoane juridice/analiza documentaţiei;
    - listarea şi verificarea rapoartelor zilnice ale băncii şi remedierea erorilor (în situaţia în care există);
    - listarea şi ataşarea extraselor de cont la dosarul clienţilor persoane juridice;
    - întocmire/raspundere documentaţie pentru dosarele persoane juridice;
    - consiliere/vânzare de produse şi servicii bancare ataşate la contul curent persoane juridice;
    - verificarea/arhivarea documentelor;
    - supervisor;
    - coordonator activitate de casierie/front office/back office;
    - înlocuitor  director.
    

  • august 2006 - martie 2007

    CASIER - RAIFFEISEN BANK, RAIFFEISEN BANK

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    - operaţiuni de încasări şi plăti în lei/valută la persoane fizice şi juridice şi verificarea bonitătii/autenticitatii valutelor;
    - operaţiuni de schimb valutar;
    - operaţiuni cu alte instrumente cu valoare specifice casieriei bancare;
    - operaţiuni cu transferurile rapide: western union;
    - verificare/arhivarea tranzacţiilor.
    

  • ianuarie 2005 - august 2006

    CONSILIER CLIENŢI - B.C.R., CANCA COMERCIALA ROMANA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    - CONSILIERE SI VANZARE DE PRODUSE SI SERVICII BANCARE PRIN TEHNICI DE COACHING-ghidare pentru atingerea obiectivelor pe tremen lung
    
    -CONSILIERE SI VANZARE PRODUSE ASIGURARI B.C.R.
             -asigurare imobil fara franciza atasata crediteleor ipotecare/imobiliare
             -asigurarea cumparaturilor- asigurare atasata obtional cardului de credit
             -asiguare de viata atasata creditelor cu/fara ipoteca
    
    - operaţiuni cu conturile în lei/valută pentru persoane fizice;
    - operaţiuni cu depozitele în lei/valută pentru persoane fizice;
    - operaţiuni cu ordinele de plata în lei/valută intra şi inter bancare pentru persoanele fizice;
    - operaţiuni cu dispoziţiile de plată – dispoziţii de încasare externă pentru persoane fizice;
    -operaţiuni cu licitaţii pentru persoane fizice;
    - operaţiuni cu transferurile rapide: moneygram, smith&smith, etc; 
    - operaţiunile cu cardurile de debit şi de credit pentru persoanele fizice;
    - verificarea/arhivarea tranzacţiilor;	
    
    - creditare persoane fizice: consiliere – analizarea posibilităţii de creditare şi recomandarea produsului cel mai adecvat nevoilor solicitantului, prescoring, analiza şi aprobare – verificare documentaţie credit, verificare bonitate clint, verificare angajator, decizie de aprobare/respingere credit;
    
    - verificarea creditelor în derulare/notificarea în situaţia clienţilor rău platnici.
    

  • iunie 2003 - ianuarie 2005

    FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - B.C.R., BANCA COMERCIALA ROMANA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    - registratură/secretariat - înregistrarea documentelor intrate/ieşite din instituţia bancară, dactilografiere şi redactare rapoarte interne; 
    
    - transferuri rapide – telex – persoane fizice/juridice;
    
    - consiliere clienţi persoane fizice/juridice vis-a-vis de oportunităţile oferite de bancă ca si produse/servicii;
    
    - responsabilitatea schimbului de documente intra/inter bancare prin intermediul curierului;
    
    - verificarea/arhivarea tranzacţiilor.
    
    

  • august 1991 - iunie 2003

    CASIER CENTRAL - LEI/VALUTĂ-SEDIUL CENTRAL SI SUCURSALE - B.C.R., BANCA COMERCIALA ROMANA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    - coordonator echipa casierie activitate bancara
    - responsabilitatea efectuării muncii prestate în bune condiţii a angajaţilor din subordine;
    -responsabilitatea faţă de transportul valorilor–alimentări/remiteri ca bonitate şi valoare;
    - responsabilitatea valorilor existente în tezaurul bancii (şef serviciu);
    - responsabilitatea sistemelor de secutitate ale instituţiei bancare;
    - verificarea/arhivarea documentelor;
    
    - operaţiuni de încasări şi plăti în lei/valută la persoane fizice / juridice şi verificarea bonităţii/autenticităţii valutelor;
    - operaţiuni de schimb valutar;
    - operaţiuni cu alte instrumente cu valoare specifice casieriei bancare-
    CEC-uri, Bilete la Ordin, Cambia, etc.;
    

Educatie

  • 2006 - 2007

    Master / studii postuniversitare, MANAGEMENT FINANCIAR-BANCAR -Universitatea Româno-Americană

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Rusa
Incepator
Romana
Nativ
80%
  • Last update: 25.09.2013
  • Reference number: 88344

Experience

  • March 2008 - Present

    SELLER, RAIFFEISEN BANK

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Finance: Banks / Financial Institutions

    - ADVICE AND SALE OF PRODUCTS AND SERVICES THROUGH COACHING TECHNIQUES - guidance for long-term goals
    
    - COUNSELING AND SELLING ALICO AND UNIQA INSURANCE PRODUCTS: 
    
    ALICO:
    	
            - 2nd Pillar pension - job loss insurance risk of unemployment and / or death / permanent disability due to accident ( insurance optional for loans , overdraft and credit card) 
            - 3rd pillar private pension with life insurance (Capital Support) 
            - Insurance of travel ( Travel ) - attached credit card insurance, optional travel abroad, lost luggage, delayed trains / plains, medical insurance for owner and family members 
            - insurance of accidents, death or permanent disability by accident - insurance attached to the current account in lei 
            - health insurance for owner and family members – optional when selling mortgage / real estate
    
    UNIQA:
    
             - Ensuring buildings without optionally attaching franchise to the mortgage / real estate
             - Ensure purchases (Shopping Protection) - optional insurance attached to the credit card
    
    - cross-selling by using sales force effectiveness
    	
    - reaching the sales target by quality services and retail banking products (loans, credit cards, overdraft, insurance, etc.)
    
    - promoting and selling products and services specific to individual customers in accordance with the catalog of products / services and quality standards, ensuring their advisers to use purchased products (natural persons and legal entities deposits and saving accounts, natural person loans and credit cards, overdraft, specific services by internet / telephone / cell phone, insurance issues )
    
    - pre-scoring and checking the list of documents clients furnish
    
    - operation performing (including data processing) within the context of the selling process
    
    - performing of any other tasks related to the activity and mission flow, including verification of the daily transactions making reports
    
    - supervisor
    

  • March 2007 - March 2008

    TELLER, RAIFFEISEN BANK

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Finance: Banks / Financial Institutions

    - ADVICE AND SALE OF PRODUCTS AND SERVICES THROUGH COACHING TECHNIQUES - guidance for long-term goals
    - LEGAL ADVICING TO INDIVIDUAL CUSTOMERS AND BANK PRODUCTS, IN COLLABORATION WITH INSURANCE COMPANIES
    - SELLING ALICO INSURANCE PRODUCTS:	
    - 2nd pillar pensions
    - collection and payment transactions in domestic or foreign currency for individuals and legal persons and currency checking for authenticity or worthiness;
    - currency exchange transactions ;
    - operations with other value instruments, specific to a bank cashier ;
    - responsibility for values’ transportation - supply / remission – in terms of reliability and value ;
    - responsibility for the values existing in the vaults of the bank ( head of service) ;
    - responsibility for the banking institutions’ security systems ;
    - operations with accounts in lei / other currency for natural and legal persons ;
    - operations with deposits in lei / other currency for natural and legal persons ;
    - operations with rapid money transfers: Western Union, Smith&Smith, etc; 
    - operations with debit and credit cards for legal and natural persons ;
    - operations with intra and inter banking payment orders in lei / other currency for natural and legal persons ;
    - operations with external payment or cash orders for natural and legal persons ;
    - operations with auctions for legal persons and natural persons clients;
    - Pre-scoring / analysis of overdraft files and proposal for approval; 
    - operations with documents within the intra/inter banking exchange, through couriers ;
    - operations with checks or BOs for legal persons clients ;
    - legal persons clients checking in the BNR data base – Bank Risks Centre ;
    - bank accounts’ creation for legal persons / documentation analysis ;
    - daily bank accounts’ checking for errors (if any), correcting and listing ;
    - account reports’ listing and attaching them to the files of legal persons clients ;
    - elaboration / responsibility for the document compilation of the files of legal persons ;
    - advising / selling of products and banking services attached to the current account ;
    - documents’ verification / archiving ; 
    - cash activity coordinator / front office / back office ; 
    - supervisor
    
    - Director’s deputy when needed.
    

  • August 2006 - January 2007

    CASHIER, RAIFFEISEN BANK

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Finance: Banks / Financial Institutions

    - collection and payment transactions in domestic or foreign currency for individuals and legal persons and currency checking for authenticity or worthiness;
    - exchange transactions ;
    - operations with other value instruments, specific to a bank cashier ;
    - operations with rapid money transfers: Western Union, Smith&Smith, etc; 
    - transactions’ verification / archiving.
    

  • January 2005 - August 2006

    CLIENTS ADVISOR, B.C.R.

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Finance: Banks / Financial Institutions

    - ADVICE AND SALE OF PRODUCTS AND SERVICES THROUGH COACHING TECHNIQUES - guidance for long-term goals
    
    - ADVICING AND SELLING B.C.R. INSURANCE PRODUCTS 
             - building insurance without franchise attached to mortgage or real estate based loans
             - shopping insurance – insurance optionally attached to the credit card
             - life insurance attached to loans, with or without mortgage 
    
    - operations with accounts in lei / other currency for natural and legal persons;
    - operations with money rapid transfers: Western Union, Smith&Smith, etc; 
    - operations with intra and inter banking payment orders in lei / other currency for natural persons;
    - operations with external payment or cash orders for natural persons ;
    - operations with auctions for natural persons clients;
    - operations with rapid money transfers: Western Union, Smith&Smith, etc; 
    - operations with debit and credit cards for legal and natural persons ;
    - transactions’ verification / archiving.	
    
    - loan granting to natural persons: advising – analyzing the possibility of crediting and recommending the optimal product for the applicant’s needs, pre-scoring, analysis and approval – loan documentation verification, client’s liability verification, hirer verification, loan granting / rejection decision;
    
    - running loans’ checking / notifying in case of bad paying customers.
    

  • June 2003 - January 2005

    ADMINISTRATIV CLERK, B.C.R.

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Finance: Banks / Financial Institutions

    - registry / secretariat – accountant for the documents coming out / getting in the banking institution, dactylographer and editor for internal reports ; 
    
    - money rapid transfer – by telex – legal and natural persons ;
    
    - advising natural / legal person clients in respect of the bank opportunities in terms of  products / services ;
    
    - responsible for operations with documents within the intra/inter banking exchange, through couriers ;
    
    - transactions’ verification / archiving.
    

  • January 1991 - January 2003

    CENTRAL CASHIER – LEI / OTHER CURRENCY - B.C.R. – MAIN HQ AND BRANCHES , B.C.R.

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Finance: Banks / Financial Institutions

    - cashiers team coordinator for banking activity
    - responsibility for subordinate employees’ working performance in proper conditions ;
    - responsibility for values’ transportation - supply / remission – in terms of reliability and value ;
    - responsibility for the values existing in the vaults of the bank ( head of service) ;
    - responsibility for the banking institutions’ security systems ;
    - documents’ verification / archiving ; 
    
    - collection and payment transactions in domestic or foreign currency for individuals and legal persons and currency checking for authenticity or worthiness;
    - currency exchange transactions ;
    - operations with other value instruments, specific to a bank cashier: Checks, Order Bills, Cambia, etc.;
    

Education

  • 2006 - 2007

    Master's degree, The Romanian – American University

    • București, Romania

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Russian
Beginner
Romanian
Native