88872

Asistent Manager si Translator la Era Plant Romania

  • România, Cluj Napoca
  • România, Cluj Napoca
  • Romania, Cluj Napoca
  • Romania, Cluj Napoca
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 30.08.2013
  • Numar referinta: 88872

Experienta

  • martie 2013 - Prezent

    Asistent Manager si Translator, Era Plant Romania

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    - promovarea unei imagini profesionale clientilor dand dovada de cooperare cu o atitudine promta, si cu empatie fata de colegi si clienti;
    -oferirea de sfaturi clientilor in limbile:romana, engleza si franceza oferindu-le consultanta si up-datand baza de date zilnic;
    -efectuarea de traduceri din romana in engleza si franceza si vice versa a unor documente avansate din punct de vedere al continutului lor tehnic si medical;
    -tehnoredactarea corespondentei, preluarea apelurilor telefonice, efectuarea de programari, sedinte, intocmirea de rapoarte si administrarea agendei zilnice a Managerului General al companiei
    -verificarea si urmarirea comenzilor produselor si dispozitivelor medicale si a faptului ca toate comenzile si cererile sunt respectate de Era Plant intocmai
    -pregatirea prezentarilor variilor documente cerute de General Manager

  • octombrie 2012 - ianuarie 2013

    Supraveghetor al Centrului de Afaceri si al Centrului de Relatii Clienti , Rotana Resort & Spa, Fujairah, UAE

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Hoteluri,Turism

    -	Efectuarea de servicii secretariale si de administratie, participand in toate aspectele Business Center-ului si ale Guest Service Center-ului in ordinea mentinerii unui serviciu optim pentru clienti;
    -	Oferirea de asistenta la cel mai inalt nivel in utilizarea echipamentelor audio vizuale;
    -	Generarea corespondentei pentru clienti, emiterea si gestionarea de facturi pentru acestia, ocupandu-ne si de procesul de curierat. Comandarea de materiale necesare unui birou de mare rulaj precum si a resurselor pentru magazinul hotelului care era in administrarea Business Centerului;
    -	Preluarea apelurilor telefonice, a faxurilor si e-mail-urilor si distribuirea lor eficienta, asistarea clientilor satisfacandu-le nevoile de baza legate de IT, procesarea si incasarea tarifelor in mod sistematic si cu acuratete pentru a facilita evidenta zilnica si procedurile de audit;
    -	Promovarea serviciilor oferite in Business Center cum ar fi: inchirierea salii de sedinte si a echipamentului audio-vizual aferent utilizarii acesteia;
    -	Participarea la toate sesiunile de training si monitorizare a performantelor muncii unui angajat nou sau a unuia care doreste sa faca un cross-training la Business Center;
    -	Efectuarea evaluarii performantelor bi-anuale ale angajatilor;
    -	Monitorizarea constanta si identificarea proactiva a potentialelor probleme si oferirea indrumarii necesare rezolvarii lor;
    -	Extinderea serviciului personalizat si a atentiei tuturor clientilor, cu precadere celor care faceau parte din Grand Club si VIP-urilor;
    -	Asigurarea ca toate telefoanele primite atat de la clientii externi cat si de la cei interni se solutionau cu promptitudine, acuratete si eficienta de o maniera profesionala si prietenoasa;
    -	Mentinerea la zi a cunostintelor legate de hotel si de serviciile locale ce puteau fi oferite clientilor si promovarea facilitatilor hotelului pentru maximizarea profitului acestuia, intocmirea si predarea de rapoarte zilnice catre top managementul hotelului, rapoarte care vizau feed-back-ul clientilor vis a vis de serviciile hotelului;
    -	Efectuarea cu exactitate si acuratete a rapoartelor cu privire la cerintele de trezire a clientilor la ore fixe si oferirea de training echipei mele pentru a efectua aceasta operatiune conform standardelor internationale de performanta stabilite de Hyatt;
    -	Oferirea unui "Welcome Pack" tuturor membrilor noi ai echipei si a trainingului aferent pentru a se putea acomoda tuturor sarcinilor si cerintelor impuse de fisa postului.
    

  • septembrie 2010 - iunie 2012

    Supraveghetor al Centrului de Afaceri si al Centrului de Relatii Clienti, Grand Hyatt Doha, Qatar

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    -	Efectuarea de servicii secretariale si de administratie, participand in toate aspectele Business Center-ului si ale Guest Service Center-ului in ordinea mentinerii unui serviciu optim pentru clienti;
    -	Oferirea de asistenta la cel mai inalt nivel in utilizarea echipamentelor audio vizuale;
    -	Generarea corespondentei pentru clienti, emiterea si gestionarea de facturi pentru acestia, ocupandu-ne si de procesul de curierat. Comandarea de materiale necesare unui birou de mare rulaj precum si a resurselor pentru magazinul hotelului care era in administrarea Business Centerului;
    -	Preluarea apelurilor telefonice, a faxurilor si e-mail-urilor si distribuirea lor eficienta, asistarea clientilor satisfacandu-le nevoile de baza legate de IT, procesarea si incasarea tarifelor in mod sistematic si cu acuratete pentru a facilita evidenta zilnica si procedurile de audit;
    -	Promovarea serviciilor oferite in Business Center cum ar fi: inchirierea salii de sedinte si a echipamentului audio-vizual aferent utilizarii acesteia;
    -	Participarea la toate sesiunile de training si monitorizare a performantelor muncii unui angajat nou sau a unuia care doreste sa faca un cross-training la Business Center;
    -	Efectuarea evaluarii performantelor bi-anuale ale angajatilor;
    -	Monitorizarea constanta si identificarea proactiva a potentialelor probleme si oferirea indrumarii necesare rezolvarii lor;
    -	Extinderea serviciului personalizat si a atentiei tuturor clientilor, cu precadere celor care faceau parte din Grand Club si VIP-urilor;
    -	Asigurarea ca toate telefoanele primite atat de la clientii externi cat si de la cei interni se solutionau cu promptitudine, acuratete si eficienta de o maniera profesionala si prietenoasa;
    -	Mentinerea la zi a cunostintelor legate de hotel si de serviciile locale ce puteau fi oferite clientilor si promovarea facilitatilor hotelului pentru maximizarea profitului acestuia, intocmirea si predarea de rapoarte zilnice catre top managementul hotelului, rapoarte care vizau feed-back-ul clientilor vis a vis de serviciile hotelului;
    -	Efectuarea cu exactitate si acuratete a rapoartelor cu privire la cerintele de trezire a clientilor la ore fixe si oferirea de training echipei mele pentru a efectua aceasta operatiune conform standardelor internationale de performanta stabilite de Hyatt;
    -	Oferirea unui "Welcome Pack" tuturor membrilor noi ai echipei si a trainingului aferent pentru a se putea acomoda tuturor sarcinilor si cerintelor impuse de fisa postului.
    

  • aprilie 2008 - august 2010

    Asistent Manager Achizitii, VSV Invest Group

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    -	Lista corespondențelor, expedierea scrisorilor, ținerea caietului de evidență a corespondențelor;
    -	Pregătirea corespondenței zilnice şi trimiterea ei prin e-mail, fax sau posta;
    -	Menținerea relațiilor cu furnizorii precum si pregatirea contractelor interne si international;
    -	Cautarea de furnizori pe piata international pentru produsele distribuite de companie, efectuarea de importuri si managementul imputurilor si outputurilor;
    -	Verificarea comenzilor deschise si efectuarea pasilor necesari de cumparare a marfii fie din tara fie din strainatate;
    -	Efectuarea de contracte, facturi si documente necesare vamuirii, traducerea zilnica a corespondentei venite de la furnizorii straini in si din engleza;
    -	Ținerea evidenței comenzilor de marfă şi a recepției comenzilor, prelucrarea diferențelor;
    -	Traducerea de carti tehnice si a altor documente eg. Declaratii vamale de export, facturi proforme, contracte in engleza si franceza.
    

  • octombrie 2006 - martie 2008

    Functionar Informatii Clienti, Baumax Romania

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Logistica

    -	Lista corespondențelor, expedierea scrisorilor, ținerea caietului de evidență a corespondențelor;
    -	Pregătirea corespondenței zilnice şi trimiterea ei în centrala din Bucureşti;
    -	Menținerea relațiilor cu furnizorii;
    -	Ținerea evidenței comenzilor de marfă şi a recepției comenzilor;
    -	Prelucrarea diferențelor;
    -	Verificarea comenzilor deschise;
    -	Urmărirea prealabilă şi contabilizarea transferurilor dintre magazine;
    -	Ȋndosarierea şi trimiterea actelor semnate de directorul magazinului;
    -	Imprimarea listei de inventar;
    -	Ținerea evidenței, comandarea şi selectarea echipamentelor de lucru;
    -	Administrarea intrărilor şi ieşirilor;
    -	Ȋnsuşirea şi aplicarea sistemului de administrare a mărfii;
    -	Administrarea/rezolvarea reclamațiilor pe baza regulilor stipulate în regulamentul Baumax dar şi în conformitate cu regulile privitoare la protecția consumatorului;
    -	Chestiuni administrative legate de organizarea lunară în cadrul Baumax a cursului de meşteri;
    -	Ȋntocmirea de facturi, garanții, carduri Baumax clienților;
    -	Utilizarea stației potrivit standardelor Baumax;
    -	Servirea amabiă a clienților pe baza trainingului Baumax.
    

  • ianuarie 2006 - octombrie 2006

    Asistent Manager, Consulting 4 You

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    -	Dactilografierea corespondenţei primitã la firmã atât în interiorul cât şi în exteriorul acesteia;
    -	Editarea cererilor şi ofertelor pe computer în cadrul companiei legate de intermedierea contractelor în domeniul imobiliar;
    -	Preluarea mesajelor de la clienţi şi transmiterea lor la superiorii ierarhici;
    -	Primirea clienţilor şi îndrumarea lor înspre personalul specializat în a le presta serviciul în funcţie de departament,de exemplu: case şi apartamente,birouri şi spaţii comerciale şi terenuri;
    -	Consilierea clienţilor în limbile englezã şi francezã;
    -	  Întocmirea contractelor de intermediere;
    -	  Plata taxelor şi a impozitelor lunare ale firmei.
    

  • iulie 2005 - decembrie 2005

    Secretara, Nobila Casa Imobiliare

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Dactilografierea corespondenţei primitã la firmã atât                                   
    	în interiorul cât şi în exteriorul acesteia;	
    -	Editarea cererilor şi ofertelor pe computer în cadrul companiei legate de intermedierea contractelor în domeniul imobiliar;
    -	Preluarea mesajelor de la clienţi şi transmiterea lor la superiorii ierarhici;
    -	Primirea clienţilor şi îndrumarea lor înspre personalul specializat în a le presta serviciul în funcţie de departament,de exemplu: case şi apartamente,birouri şi spaţii comerciale şi terenuri;
    -	Stenografierea şedinţelor sãptamânale; 
    -	Consilierea clienţilor în limbile englezã şi francezã;
    -	Plata taxelor şi a impozitelor lunare ale firmei.
    

Educatie

  • 2008 - 2009

    Master / studii postuniversitare, Universitatea „Babeş - Bolyai”-Facultatea de Stiinte Economice şi Gestiunea Afacerilor

    • Cluj Napoca, România
  • 2008 - 2009

    Postdoctorat, Universitatea „Babeş - Bolyai”-Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor

    • Cluj Napoca, România
  • 2008 - 2008

    Postdoctorat, Universitatea „Babeş - Bolyai”-Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor

    • Cluj Napoca, România
  • 2004 - 2008

    Diploma de facultate, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor

    • Cluj Napoca, România
  • 2004 - 2008

    Diploma de facultate, Universitatea „Babeş - Bolyai”-Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor

    • Cluj Napoca, România
  • 2000 - 2004

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Teoretic „Nicolae Bălcescu” Cluj- Napoca -profil Uman francezã intensiv

    • Cluj Napoca, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Italiana
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 30.08.2013
  • Reference number: 88872

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Italian
Beginner
Romanian
Native