89161

contabila la Marble House

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 02.10.2013
  • Numar referinta: 89161

Experienta

  • septembrie 2011 - august 2012

    contabila, Marble House

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    -inregistrarea in contabilitate a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si
    cheltuielilor;
    -inregistrarea si evidenta veniturilor si cheltuielilor in avans;
    -emiterea si contabilizarea facturilor catre clientii interni;
    -inregistrarea incasarilor si platilor in lei si valuta in conformitate cu extrasele de cont;
    -operarea incasarilor si platilor in numerar conform cu registrul de casa;
    -inregistrarea in contabilitate a facturilor de la furnizorii interni;
    -emiterea OP-urilor catre furnizori si catre bugetul de stat;
    -inregistrarea garantiilor clientilor;
    -inregistrarea imprumuturilor;
    -inregistrarea operatiunilor privind obiectele de inventar;
    -intocmirea si verificarea balantei de venituri si cheltuieli;
    -urmarirea structurii soldurilor din balanta;
    -intocmirea diferitelor situatii si rapoarte financiar-contabile si verificarea corelarii acestora;
    - intocmirea pontajelor, statelor de salarii si contractelor de munca si transmitrea modificarilor
    in REVISAL;
    

  • octombrie 2009 - septembrie 2011

    contabila, Ruby Food

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    - Contabilizarea facturilor primite de la furnizori si verificarea intocmirii corecte din punct
    de vedere fiscal a documentelor primare;
    - Verificarea si solutionarea diferentelor aparute intre financiar si contabilitate
    - Urmarirea scadentelor furnizorilor (interni si externi), efectuarea platilor catre furnizori
    si catre bugetul de stat; intocmirea dispozitiilor de plata externe si a biletelor la ordin;
    - Urmarirea scandentarelor facturilor de leasing si a liniilor de creditare;
    - Inregistrarea in contabilitate a platilor si a incasarilor conform extraselor bancare
    - Intocmirea registrelor de casa pe puncte de lucru si central;
    - Intocmirea deconturilor si inregistrarea acestora in contabilitate;
    - Completarea unor rapoarte catre Institutul National de Statistica;
    - Urmarirea conditiilor contractuale cu furnizorii;
    - Intocmirea NIR-urilor, verificarea preturilor si urmarirea discounturilor oferite de furnizorii
    de materii prime sau materiale in conformitate cu lista de preturi negociate cu acestia;
    - Emiterea avizelor catre punctele de lucru si facturi catre clienti;
    - Intocmire diverse situatii financiare catre conducere.
    
    

  • septembrie 2007 - septembrie 2008

    analist cumparari, ISS Facility Services

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Logistica

    -am coordonat activitatea a 15 gestionari din sucursale;
    -in urma analizarii stocurilor si coroborat cu primirea referatelor de aprovizionare de la
    sucursalele din tara, emiteam comenzi de aprovizionare in programul Navision;
    -am colaborat eficient cu departamentul financiar-contabil in vederea asigurarii unei bune
    desfasurari a evidentelor specifice;
    

  • martie 2003 - septembrie 2007

    agent achizitii si responsabil asigurarea calitatii, Vel Pitar S.A.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Logistica

    1) agent achizitii/contracte si operator inregistrare facturi
    -am asigurat aprovizionarea Sucursalei Bucuresti cu materii prime si a celor 11 sucursale
    din tara cu materiale;
    -am negociat contracte cu furnizorii si am urmarit respectarea conditiilor contractuale;
    -am intordus in programul Scala toate facturile de achizitii de bunuri sau prestari servicii,
    am intocmit NIR-uri;am verificat fisele de magazie intocmite de gestionari;
    - introduceam toate bonurile de consum din societate in programul Scala.
    - intocmeam filele CEC pentru plata furnizorilor si tineam evidenta acestora;
    - faceam transferuri de stocuri in programul Scala si urmeream corectitudinea avizelor
    si facturilor emise de catre Departamentul Vanzari;
    -am introdus in programul Ciel receptiile si facturile achizitiilor de grau, urmarind astfel
    stocul de grau al societatii.
    2) responsabil asigurarea calitatii
    -am mentinut certificatul de management al calitatii in conformitate cu standardele ISO
    9000 prin elaborarea planurilor de audit si masurilor corective rezultate in urma auditurilor
    interne.
    -am elaborat proceduri si am oferit suport departamentelor din societate pentru realizarea
    procedurilor si eliminarea neconformitatilor.
    

  • octombrie 1996 - iulie 2002

    inginer asigurarea calitatii si sef laborator metrologie, Rocar S.A.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Inginerie

    1)- inginer asigurarea calitatii
    -am implementat sistemul de management al calitatii;
    -am elaborarat proceduri si am auditat activitatile din departamentele societatii pentru
    a depista si a reduce neconformitatile;
    2)- sef laborator metrologie
    -am coordonat un colectiv de patru salariati in domeniul metrologic ( autorizarea personalului
    si laboratorului, mentinerea la zi a verificarilor aparatelor de masura si control in conformitate
    cu legislatia metrologica).
    

Educatie

  • 2010 - 2013

    Diploma de facultate, Universitatea Nicolae Titulescu

    • București, România
  • 1987 - 1991

    Diploma de facultate, Universitatea Politehnica Bucuresti

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 02.10.2013
  • Reference number: 89161

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Romanian
Native